חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתגרש מבלי לפגוע בילדים

מאת: עו"ד חגית לבדיני משפחה22/08/20101346 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גירושין הם תהליךכאוב היכול להוביל למשבר אישי. כאשר מעורבים בגירושיןילדיםובדרך כלל זהו המצב,  התהליך קשה בהרבה.הילדיםקולטים הכולוהשפעות הגירושיןמותירות בהם צלקות לכל החיים. כדילהימנע מכך יש לנקוטבכמהצעדים:

חשוב שלא לערב את הילדים בגירושין מלבד להסבר קצרעל הגירושין.ניתןלהפנות את הילדים לאיש מקצועוכן לקיים עם הילדים שיחות בעזרת תמיכה שלאיש מקצוע.הילדים צריכים להרגיששהגירושין לאנערכו באשמתםוכל הורהמתגרש מבן הזוג ולא מהם. אסור לגרום לילדים לרגל אחריהצד השני, לערוךהסתהנגד בן הזוג, לגרום לילדים לקחת צד בסכסוך,לסחוט אותםרגשית ועוד.

בגירושין מתקבלותהחלטות חשובות בהיבט של הילדים, עם נקודות כמו:משמורת על הילדים, הסדרי ראייה ודמי מזונות. שכירת שירותי עורך דין מתחוםדיני המשפחה בהקדם  האפשרי חשובה לחתימה עלהסכם הוגן ללא מחלוקות.במקוםלהיגרר לסכסוכים ממושכיםשישפיעו על הילדים, יש אפשרות להגיעלהסכמה במהירות וביעילות.

הורה משמורן - בעזרת עורך הדיןובהתאם לחקיקה ניתן להגיע להסכם שיקבעמי יהיה ההורה המשמורן. ההחלטה מתבססת על טובת הילד ועל יכולת ההורההמשמורןלספק את צרכיו הפיזיים, נפשיים וההתפתחותיים.

הסדרי ראייה - יקבעו לרוב שתי פגישות של ההורה במהלךהשבוע עם הילד,סופי שבוע פעם כן ופעם אלוגמישות רבה יותר בחופשות ובחגים.חשוב ביותרשלילד יהיה קשרטוב ורציף עם שני הוריו. טובת הילד היא שלאיהיו ניסיונותלמנוע פגישות עם ההורה הלא משמורן או הסתות של אחד ההורים כנגד ההורההמשמורן. חשוב שלילד תהיהתחושת בטחון ושגרה והוא צריך להרגיש ששני ההוריםאוהבים אותו, רוציםלבלות עימו זמן איכות ולאלהתנצח על גבו.

דמי מזונות – זהו נושא שקשה לפתור אותו בשל העובדה שאלו סכומים גבוהיםלתקופה ממושכת ביותר.למזונות יש השלכות עתידיות  לגבי האפשרות של ההורהלהמשיך הלאהולהקים בית אחר לאור הנטל הכלכלי. דמי מזונות כוללים מזונותהכרחייםאותם משלם האב עד שהילד בן 15. המזונות ההכרחייםהם הצרכיםהבסיסיים של הילד כגון   חינוך, בריאות ועוד.  מגיל 15 נוספים גם מזונותמדין צדקה, במידהויש כיסוי של מזונות ההכרחיים. מזונות מדין צדקהכולליםאת הצרכים מעבר לבסיסיים כגון: חוגים לילד, שיעורים פרטיים וכו'.לרובשני ההורים מתחלקים בצורה שווה בתשלוםהמזונות האלה. עורך דין מיומןיוכללהשיג דמי מזונות שיאפשרו חיים ברמה טובה עבורהילד ללא היגררותלמריבות.עורך הדין ידע להימנע מהתרגילבו אחד ההורים מבקש להחזיקבילדים כדי לצמצם את תשלום  המזונות.

מגורים – האב חייב לדאוג לכך שלילדיו תהיה קורת גגולכן הוא מחויב לשלםחלק בדמי השכירות.  ההשתתפות בתשלוםדמי השכירות של ילד אחדהיא 30אחוז, עבור שני ילדים האב משתתף בסכום של   40 אחוזואם מדובר על שלושהילדים ומעלה   ההשתתפות היא בגובה של 50 אחוז.

 



תגיות המאמר: ילדים, גירושין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למידע נוסף בקרו באתרנו:

עו"ד חגית לב | גירושין , תביעות גירושין , עריכת דין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד חגית לב

מאת: עו"ד חגית לבדיני משפחה07/08/111132 צפיות
נישואים חד מיניים בישראל הם פצצת גירושין מתקתקת אומרת עורכת הדין חגית לב המתמחה בדיני משפחה. לדבריה, הולדת ילדים במשפחה חד מינית משולשת או מרובעת, (כלומר אם ביולוגית החולקת זוגיות עם אישה, הרה לאב ביולוגי החולק גם הוא זוגיות עם גבר) עלולה ליצור בעיות קשות שבית המשפט יפסוק בהן הרבה פעמים שלא לטובת הילד, ובוודאי שלא מן הצדק – אלא על פי החוק.

מאת: עו"ד חגית לבחוק ומשפט - כללי07/08/111130 צפיות
עידן ההיי-טק שחדר אל העולם לפני מספר שנים, הניח למעשה פלטפורמות של פיתוחים טכנולוגיים, שצמאים ליצירות ולתוכן ייחודי. תוכן מקורי זה מתחומים שונים – מוגן בדיני בזכויות יוצרים. יוצרים של תכנים ויצירות מוגנות אלו, הנם למעשה, על פי דיני זכויות היוצרים בארץ ובעולם, הבעלים של נכסים אלו שהנם קניינם הבלעדי. שלא כמו מעמד של בעלי נכס נדל"ן שכולנו יודעים מהו, בכל הנוגע למעמדו של בעל יצירה המוגנת בזכויות יוצרים, המודעות לכך אינה ברורה דיה.

מאת: עו"ד חגית לבדיני משפחה07/08/111263 צפיות
כיום מתגוררים בארץ אנשים רבים שאינם יהודים אשר אין להם כל כוונה להתגייר. לבית הדין הרבני אין כל סמכות לגבי אנשים אלו. סמכותו של בית הדין הרבני חלה על אם שני בני הזוג הינם יהודים ובמידה והינם נשואים. כך גם אין לבית הדין הרבני סמכות לגבי ידועים בציבור.

מאת: עו"ד חגית לבדיני משפחה22/08/101694 צפיות
בהסכם הגירושין האב מחויב לשלם מזונות לילדיו עד שהם מגיעים לגיל 18. אב שלא עושה כן עובר עבירה פלילית לכל דבר שדינה יכול להיות הפעלה של הוצאה לפועל ועיקולים, עיכוב יציאתו מהארץ ואף מאסר.

מאת: עו"ד חגית לבדיני משפחה22/08/101152 צפיות
תהליך הגירושין הוא ארוך ומתיש ועלול להוביל לחיכוכים ומריבות. בדרך כלל מעורבים ילדים בתהליך שיכולים להיפגע . כדי שהגירושין יתבצעו במהירות, ביעילות וללא בעיות חובה לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום של דיני משפחה.

מאת: עו"ד חגית לבפסקי דין16/06/101655 צפיות
אימוץ הוא הליך של קבלת ילד ביולוגי למשפחה זרה, והפיכתו באופן חוקי לחלק מהמשפחה המאמצת. אימוץ כרוך בדרך כלל בביטול הזכויות והחובות החוקיות של המשפחה הביולוגית כלפי הילד וחובות וזכויות אלו יחולו מעתה ואילך על המשפחה המאמצת החדשה של הילד. בתום תהליך האימוץ הילד זוכה למשפחה חדשה אצל הוריו המאמצים לכל דבר ועניין.

מאת: עו"ד חגית לבהגירה16/06/101552 צפיות
בזמן העלייה הגדולה והרצויה ממדינות חבר העמים עלו לארץ בראשית שנות התשעים של המאה הקודמת, יותר ממליון אנשים, חלקם לא יהודים. עלייה זו, של אזרחים רבים שאינם יהודים, התקיימה תודות לחוק השבות, שנותן אפשרות להגר לארץ ולקבל זכויות אזרחיות גם לבן הזוג, לילד ולהורה של יהודי, אפילו אם הם אינם יהודים.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211509 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211304 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201619 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182015 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181581 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181693 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171802 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica