חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשיר אימון ברטט בעבור אוסטיאופורוזיס (בריחת סידן)

מאת: עידית גלרפואה משלימה22/08/20101258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת לשמור על מסת העצם לאורך חיינו, יש להקפיד על אכילה נכונה ומאוזנת שתכיל את כל מה שהגוף צריך, אך לא די בזה. הגוף זקוק לפעילות ספורטיבית בכל גיל, אשר יפעיל כוח/ לחץ על העצם, יגרה ויפעיל את התאים "בוני העצם". הפעילות הגופנית חשובה ומשמעותית לשמירה על עצם בריאה. מחקרים מדעיים בנושא רפואה ושיקום הראו כי כושר גופני מונע ירידה בצפיפות העצם/ מסת עצם.

שיטת הרטט הכלל-גופי לגוף האדם, יעילותו בטיפול ושיקום של מצבים רפואיים ופיזיולוגיים שונים ומגוונים: טיפול בשיטת רטט כלל-גופי , כשיטת טיפול-משלים יעילה מאוד ותורמת להתמודדות עם תופעות של אוסטאופורוזיס, דלקות מפרקים, טרשת עורקים, טרשת נפוצה "מחלת היאפים", דליפת שתן במאמץ, ראומטיזם ומחלות נוספות הפוגעות בעצמות ובמפרקים. כמו כן הוא מתאים לטיפולי פיזיותרפיה,  מסייע לטיפול שיקומי לאחר תאונות ופציעות, טיפול בתסמונת המאמץ המתמשך, מקרי שיתוק ועוד.

יתרונו הבולט של מכשיר Dream Healther הפועל בשיטת רטט כלל- גופי, בהיבט הטיפולי-רפואי-שיקומי הוא בהקניית נוחות מקסימאלית למטופל בזמן הטיפול, פשטות בתפעול, והתאמתו לכל סוג של מטופל בלא קשר למצבו הפיסי או הנוירולוגי.

המנגנון הייחודי למכשיר מונע רעידות בראש בזמן הטיפול, והשימוש בו אינו דורש מיומנויות פיסיות מיוחדות, או עמידה במנחים מורכבים. הוא מכסה קרוב ל – 85% משרירי הגוף בחמישה מנחי עמידה בלבד, וגם מטופלים בעלי מוגבלות בתנועה מפיקים את מרב התועלות של אימון גופני, ללא כל מאמץ פיסי ומבלי ליצור עומס יתר, או לחץ על המפרקים, הגידים והרצועות.

השימוש במכשיר מתאים למוסדות רפואיים גדולים, מרפאות פרטיות, מרכזי בריאות ושיקום, בתי חולים לרפואת ספורט, דיור מוגן לגיל הזהב ולשימוש ביתי.

למה מסייע טיפול משלים במכשיר אימון ברטט  Dream Healther?

הפחתת המאמץ המופעל על המפרקים, הגידים והרצועות, התחדשות הסחוסים, שיפור בצפיפות העצם, שיפור הקואורדינציה ותיאום השרירים, הקלה בתחושות לחץ, שחיקה או דיכאון, שיפור שיווי המשקל, שיפור הניידות והתנועתיות, ייצור נוירוטרנסמיטרים (מוליכים עצביים) והורמונים טבעיים, ושיפור תנועתיות המפרקים.

האימון ברטט משלב שריפת שומנים וקלוריות עם דיאטה, חיטוב ועיצוב וכמו כן, מהווה גם מכשיר מצוין לטיפולי אנטי-אייג'ינג ולהאטת תהליכי הזדקנות. בין אם הודות ליעילותו בחיזוק השרירים, שיפור שיווי המשקל, הפחתת/העלמת צלוליט, הגדלת הגמישות וטווח התנועה, הפחתת כאבים כרוניים, שיפור הקשר בין הגוף לנפש, חיזוק העצמות, או הפרשת הורמונים המשפרים את מצב הרוח, מהווה המכשיר לשיפור איכות החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית גל

מאת: עידית גלדיאטה08/02/111187 צפיות
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

מאת: עידית גלדיאטה05/02/111279 צפיות
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

מאת: עידית גלדיאטה18/01/111234 צפיות
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

מאת: עידית גלקוסמטיקה16/01/111274 צפיות
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

מאת: עידית גלדיאטה13/01/111252 צפיות
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

מאת: עידית גלדיאטה04/01/111085 צפיות
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

מאת: עידית גליופי וטיפוח - כללי03/01/111259 צפיות
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213895 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201540 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201453 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201345 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191634 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181638 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica