חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים להיות הראשונים ששמים את היד על פריצת דרך מדעית בתחום האנטי אייג'ינג?

מאת: אפרת דורוןיזמות עסקית25/08/20101475 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם קרה לכם שלא ראיתם חבר כמה חודשים וזה נראה כאילו הוא הזדקן בעשר שנים?
האם אי פעם תהיתם מדוע בכול הקשור למראה צעיר, נדמה שהזמן עוצר מלכת אצל חלק מהאנשים, בעוד שהוא מאיץ אצל אחרים?
פריצת דרך מדעית מגלה לראשונה את המקור להזדקנות העור שלנו !

חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1984, נסחרת בבורסה האמריקאית בהצלחה רבה, ובעלת מוניטין של 25 שנה בתחום טיפוח העור, בשיתוף עם מספר גורמים מובילים בתחום האנטי אייג'ינג: אוניברסיטת פרדו (Purdue University  ), אוניברסיטת סטאנפורד (Staford University ) ומעבדת לייפ גאן טכנולגיה         ( LifeGen Technologies), מצאה את התשובה לכך!

 

במחקר שנעשה לאחרונה על ידי החברה ובשיתוף אוניברסיטת סטאנפורד, נמצא כי ישנו גורם פנימי, תלוי גיל ותורשה אשר משפיע על מראה העור שלנו.

 

המחקר מצא והוכיח כי ישנו אנזים  הנקרא arNOX  , אשר מחולל ייצור בלתי פוסק, 24 שעות ביממה, של רדיקלים חופשיים באפידרמיס וברקמות נוספות ובכך מאיץ את תהליך הזדקנות העור, ומשפיע על היווצרות קמטים, רפיון, פיגמנטציה וסימני גיל נוספים.

 

אם כך, האם ה- arNOX  פורץ באותו הגיל אצל כולם? האם כולנו מזדקנים באותו קצב?

 

מסתבר שלא! הוא פורץ בגילאים שונים אצל אנשים שונים ובקצב שונה בעיקר על פי נתוני הגנטיקה שלנו, אך ככול שמתבגרים ישנה עלייה ברמותיו של אנזים הarNOX .  נמצא אם כן, כי אנשים בעלי רמות arNOX  גבוהות נראים מבוגרים בעד כשבע שנים בממוצע מגילם הכרונולוגי,  בעוד שאנשים בעלי רמות arNOX  נמוכות נראים בממוצע צעירים בשבע שנים מגילם הכרונולוגי! כלומר יכול להיווצר הבדל ויזואלי של כארבע עשרה שנים בין אנשים עם רמות arNOX  גבוהות לעומת אנשים עם רמות arNOX  נמוכות!

החברה פיתחה ג'ל מסוים אשר בטיפול קצר של פעם עד פעמיים בשבוע מסוגל לעכב את פעילות אנזים הarNOX לחלוטין, ובכך להאט את המשך תהליך ההזדקנות הגנטית של העור.

 

מדעני החברה (פנל של 125 מדענים בעלי שם) ואוניברסיטת סטאנפורד חברו למעבדות "לייפ ג'ין טכנולוגי" הצליחו לפתח נוסחה בלעדית, השמורה במספר פטנטים רשומים, אשר פורצת דרך בתחום האנטי אייג'ינג ועושה תהליך של "restart" לגנים של הנעורים בעור הפנים.

כלומר לא רק שטכנולוגית ה ageLOC   עוצרת לחלוטין את פעילותו של האנזים arNOX  אלה שה  ageLOC משפעל את הגנים של עור הפנים וגורם להם לחזור ולתפקד כמו בשנות הנעורים!

טכנולוגיית ה- ageLOC , הבלעדית והמוגנת בפטנט, מאפשרת לכול אחד מאיתנו בתהליך בריא, פשוט, מדעי ואפקטיבי להגן על עור הפנים, להצעיר את מראנו, לעכב את סימני ההזדקנות, להראות ולהרגיש נפלא!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת דורון, מטפלת ברפואה סינית ומתמחה בנושא האנטי אייג'ינג.
לפרטים נוספים ולצפייה בסרטון הדגמה:

http://www.reut.yolasite.com

efrat.nse@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת דורון

מאת: אפרת דורוןתוספי מזון19/01/111205 צפיות
כולנו יודעים איך מרגישים כאשר יש לנו הרבה חיוניות... איזו הרגשה נפלאה, נכון? אנרגיה ומרץ לעשות כל מה שצריך, כל מה שמתחשק... מי לא היה רוצה לחוש אנרגטי וחיוני יותר ולהפטר מתחושת העייפות וה"זקנה"? אז מה גורם לנו לאבד את אותה חיוניות?

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101246 צפיות
רקמה שומנית עודפת, או בשמה הנפוץ צלוליט, היא מצב שרב הנסתר אודותיו על הגילוי. ניתן למצוא צלוליט בכל מקום בגוף המכיל עודפי שומן תת-עוריים, המתפרשים בצורה בלתי אחידה וגורמים לעור במרקם גושי. עור המושפע מצלוליט מתואר כבעל מראה "קליפת תפוז" או "גבינת קוטג'". עודף משקל איננה בהכרח הגורם להיווצרות צלוליט, כיוון שדפוס המשקעים השומניים המובילים להיווצרות צלוליט יכולים להיות בעלי רקע גנטי. הצלוליט אינו תופעה נפוצה בגברים וישנם אזורים בגוף המיועדים לפורען יותר מאחרים. האזורים הנפוצים ביותר הם החלק העליון

מאת: אפרת דורוןבריאות ורפואה כללי25/08/101721 צפיות
Tegreen 97רוצים להנות מכול היתרונות של תה ירוק? הוא תוסף תזונה אשר מכיל דרך הכנה בלעדית ומוגנת בפטנט של תמצית תה ירוק, אשר עובדת תהליך תיקון (סטנדרטיזציה) קפדני, באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ושיטות בלעדיות אשר מבטיחות ריכוז גבוה של פוליפנולים, 97% מהמרכיבים הפעילים החשובים בתה ירוק. תהליך היצור הבלעדי המוגן בפטנט מוציא מהתרכובת את מרבית הקפאין שבעלי התה, כלומר באפשרותנו ליהנות מכלהיתרונות שבתה ירוק ללא הקפאין, בכל פעם שאתם צורכים את תוסף התזונה Tegreen 97.

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101118 צפיות
בחודשי הקיץ אנו חשופים יותר מהרגיל לקרינת השמש החזקה. לשמש יש השפעה מזיקה מאוד על העור אשר גורמת להזדקנות מוקדמת של העור, לסרטן העור ולשינויים נוספים בעור. חשיפה לאור אולטרה סגול UVA או UVB גורמת לכ- 90% מהסימפטומים של הזדקנות העור המוקדמת.

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101360 צפיות
הזדקנות עור הפנים, והאופן בו נוצרים קמטים, הוא תהליך מורכב, המושפע ממגוון של התרחשויות פיזיולוגיות, שהצטברות של כולן יוצרת את מה שאנו מכנים עור מבוגר.

מאת: אפרת דורוןקוסמטיקה25/08/101910 צפיות
נושא המראה הצעיר של עור פנינו מעסיק רבים מאיתנו. בהגיענו לגיל מסוים השנים מתחילות לתת את אותותיהן. קמטים וקמטוטים נוצרים באזורי הבעה. קמטי צחוק (קפל החיוך), קמטוטים סביב העיניים, קמטי "זעף" בין הגבות. לפעמים הבעיה העיקרית היא דווקא צניחה של תווי הפנים והעדר אלסטיות ומוצקות שגורם לנפילה ורפיון של העור. לחיים נפולות, קו לסת רפוי וזוויות פה שמוטות שיוצרות ארשת מדוכדכת. לעיתים הבעיה העיקרית שנוצרת עם התבגרות העור היא דווקא כתמי עור (פיגמנטציה).

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232313 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232346 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231564 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232432 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222810 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221317 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica