חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה גורם לנו לאבד מהחיוניות שלנו והאם ניתן להילחם בזה?

מאת: אפרת דורוןתוספי מזון19/01/20111205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו יודעים איך מרגישים כאשר יש לנו הרבה חיוניות...

איזו הרגשה נפלאה, נכון? אנרגיה ומרץ לעשות כל מה שצריך, כל מה שמתחשק...

מי לא היה רוצה לחוש אנרגטי וחיוני יותר ולהפטר מתחושת העייפות וה"זקנה"?

אז מה גורם לנו לאבד את אותה חיוניות?

בקצרה: עלייה בגיל ואורח החיים המודרני.

ואם נפרט:

אכילה של מזון מעובד, תעשייתי, עתיר שומנים, אוכל מלוח מאוד או מתוק מאוד.

אורח חיים ישיב- ישיבה ברוב שעות היום.

הרגלים לא בריאים- אלכוהול מרובה, עישון בכלל ועישון סמים

מתח נפשי מתמשך

מחלות כרוניות או מרובות- כידוע מחלות לוקחות מהגוף שלנו הרבה אנרגיה.

חוסר בפעילות גופנית.

חוסר  שינה.

עלייה בגיל.

גנטיקה.

נשאלת השאלה:האם ניתן לשנות את הגורמים האלה ולהתחיל לחיות חיים חיוניים יותר? האם יש ביכולתנו לשנות את התחושה ללא שינוי משמעותי בהרגלינו?

התשובה המפתיעה: בהחלט כן!

ההמלצה הרגילה, הנכונה והמוכרת תהיה:

להתחיל לחיות אורח חיים בריא יותר עם צריכה מוגברת של פירות וירקות, להמעיט במזון מעובד עתיר שומנים .  לחיות חיים רגועים ושלווים תוך הקפדה על מנוחה נכונה וכמובן לעסוק בפעילות גופנית. א-מ-ן  !

אך ישנו גרום אחד שעד היום לא היה באפשרותנו לשנות - הגנטיקה שלנו. האם ניתן להלחם בגנטיקה כיום ולהחזיר את החיוניות שהייתה לנו ?

מסתבר שכן!   איננו מציעים משקאות אנרגיה, כימיקלים וגם לא חומרים מסוכנים אחרים. הפעם המדע באמת עובד בשרותינו! מדובר בטכנולוגיית ה- אייג' לוק (AgeLOC ) או ליתר דיוק באייג' לוק "ויטליטי" (AgeLOC Vitality )!

לא מדובר ב"עוד תוסף מזון" אלא בטכנולוגיה פורצת דרך בתחום ה"אנטי אייג'ינג" אשר גורמת למיטוכונדריה (מחולל האנרגיה) שבכל תא בגופנו לחזור ולעבוד בדיוק כמו פעם...

עיקר החומרים במוצר הם פטריית הקורדיספס, אותה פטרייה ידועה ומפורסמת מהרפואה הסינית, מיצוי שורש הג'ינסנג האסיאתי ותמצית רימונים. הכל טבעי!

המיוחד כל כך באייג' לוק "ויטליטי" (AgeLOC Vitality ) ומה שיוצר את המהפכה בתחום האנטי אייג'ינג הוא טכנולוגיית האייג' לו'ק (AgeLOC ) והסינרגיה בין כל  המרכיבים.

המוצר יעיל בצורה מדהימה ומשפיע לטובה בעיקר על שלושה תחומים:

1. תחושת המרץ והחיוניות (ויחד עם זאת שיפור משמעותי באיכות השינה בלילה).

2. תשוקה מינית, שיפור הליבידו והבריאות המינית (כמו פעם...)

3. בהירות מחשבתית,  ריכוז וזיכרון.

נשמע מבטיח? הפעם גם מקיים! בריא, טבעי ויעיל! מומלץ על ידי מומחי תזונה!

וההפתעה הטובה: אתם בהחלט יכולים להרשות את זה לעצמכם!

תרצו פרטים נוספים?

http://vitalityforu.yolasite.com

נכתב על ידי אפרת דורון, מטפלת ברפואה סינית ומתמחה בנושא האנטי אייג'ינג. לפרטים נוספים: http://vitalityforu.yolasite.com efrat.nse@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת דורון, מטפלת ברפואה סינית ומתמחה בנושא האנטי אייג'ינג.
לפרטים נוספים ולצפייה בסרטון הדגמה:

http://www.reut.yolasite.com

efrat.nse@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת דורון

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101246 צפיות
רקמה שומנית עודפת, או בשמה הנפוץ צלוליט, היא מצב שרב הנסתר אודותיו על הגילוי. ניתן למצוא צלוליט בכל מקום בגוף המכיל עודפי שומן תת-עוריים, המתפרשים בצורה בלתי אחידה וגורמים לעור במרקם גושי. עור המושפע מצלוליט מתואר כבעל מראה "קליפת תפוז" או "גבינת קוטג'". עודף משקל איננה בהכרח הגורם להיווצרות צלוליט, כיוון שדפוס המשקעים השומניים המובילים להיווצרות צלוליט יכולים להיות בעלי רקע גנטי. הצלוליט אינו תופעה נפוצה בגברים וישנם אזורים בגוף המיועדים לפורען יותר מאחרים. האזורים הנפוצים ביותר הם החלק העליון

מאת: אפרת דורוןבריאות ורפואה כללי25/08/101721 צפיות
Tegreen 97רוצים להנות מכול היתרונות של תה ירוק? הוא תוסף תזונה אשר מכיל דרך הכנה בלעדית ומוגנת בפטנט של תמצית תה ירוק, אשר עובדת תהליך תיקון (סטנדרטיזציה) קפדני, באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ושיטות בלעדיות אשר מבטיחות ריכוז גבוה של פוליפנולים, 97% מהמרכיבים הפעילים החשובים בתה ירוק. תהליך היצור הבלעדי המוגן בפטנט מוציא מהתרכובת את מרבית הקפאין שבעלי התה, כלומר באפשרותנו ליהנות מכלהיתרונות שבתה ירוק ללא הקפאין, בכל פעם שאתם צורכים את תוסף התזונה Tegreen 97.

מאת: אפרת דורוןיזמות עסקית25/08/101476 צפיות
אם הייתם פוגשים את ביל גייטס בשנות השמונים שהוא חיפש משקיע שישיקע 10,000$ בחברה קטנה שהוא מקים עכשיו מיקרוסופט, האם הייתם משקיעים בה? מה הייתם עושים על מנת להיות בעלי המידע המקדים הזה?

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101118 צפיות
בחודשי הקיץ אנו חשופים יותר מהרגיל לקרינת השמש החזקה. לשמש יש השפעה מזיקה מאוד על העור אשר גורמת להזדקנות מוקדמת של העור, לסרטן העור ולשינויים נוספים בעור. חשיפה לאור אולטרה סגול UVA או UVB גורמת לכ- 90% מהסימפטומים של הזדקנות העור המוקדמת.

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101360 צפיות
הזדקנות עור הפנים, והאופן בו נוצרים קמטים, הוא תהליך מורכב, המושפע ממגוון של התרחשויות פיזיולוגיות, שהצטברות של כולן יוצרת את מה שאנו מכנים עור מבוגר.

מאת: אפרת דורוןקוסמטיקה25/08/101910 צפיות
נושא המראה הצעיר של עור פנינו מעסיק רבים מאיתנו. בהגיענו לגיל מסוים השנים מתחילות לתת את אותותיהן. קמטים וקמטוטים נוצרים באזורי הבעה. קמטי צחוק (קפל החיוך), קמטוטים סביב העיניים, קמטי "זעף" בין הגבות. לפעמים הבעיה העיקרית היא דווקא צניחה של תווי הפנים והעדר אלסטיות ומוצקות שגורם לנפילה ורפיון של העור. לחיים נפולות, קו לסת רפוי וזוויות פה שמוטות שיוצרות ארשת מדוכדכת. לעיתים הבעיה העיקרית שנוצרת עם התבגרות העור היא דווקא כתמי עור (פיגמנטציה).

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172698 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172338 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171584 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152477 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151863 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151724 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148611 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica