חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשר עובדות על תה ירוק ו- TeGreen 97

  1. התה הירוק נמצא בשימוש כבר אלף שנה, הרבה בזכות תכונותיו המועילות.
  2. נמצא שהתה הירוק עשיר בקבוצה של נוגדי חמצון הנקראת פוליפנולים, תרכובת טבעית הפועלות בגוף כדי להגן על התאים ועל ה DNA מפני פעילותם המזיקה של רדיקלים חופשיים. מבין כל סוגי התה סוגי התה השונים אשר נצרכים כיום, תה ירוק הוא בעל תכולת הפוליפנול הגבוהה ביותר.
  3. התה הירוק תומך בתקינות מחזור הדם, מצמצם סוגים שונים של דלקות, מונע את פעולת החיידקים הגורמים להצטברות פלאק בפה ואפילו מסייע לגוף להגן על עצמו מפני השפעות  המזיקות של קרינת UV.
  4. במרבית המקרים מוזכרים האנגלים כאומה אשר החדירה את התה לשימוש נפוץ בתרבות המערבית, אך למעשה היו אלה ההולנדים אשא הביאו את התה לאירופה בפעם הראשונה.
  5. מהמחקרים עולה כי הוספת תה ירוק לתזונה ושימוש במוצרים לטיפוח  העור המכילים תמצית תה ירוק יכולים לסייע להגביר את ייצור האלסטין ולהפחית את הידרדרות בשכבת האלסטין. ובכך הם מסייעים לעור להיראות מוצק יותר וצעיר יותר.
  6. בארצות הברית, הדרך השכיחה ביותר לשתיית תה היא כמשקה קר. התכונות המועילות נותרות בעינן אם התה מוגש חם או קר.
  7. תה ירוק, תה שחור, תה לבן ותה אולונג- כולם מקורם באותו צמח- Camellia Sinensis.
  8. מחקרים שונים עולה כי תרכובת המצויות בתה הירוק עשויות לסייע לשמור על רמות תקינות של גלוקוז בדם ולהאיץ את קצב חילוף החומרים, שתי פעולות אשר יכולות לסייע לנו לשמור על משקל גופנו בשילוב עם המרכיבים הטבעיים בלבד המצויים ב-DuoLean  באפשרותנו להגיע ולשמור על המשקל בו אנו חפצים.
  9. בתה ירוק כמחצית מכמות הקפאין שבתה שחור, אשר מכיל כמחצית מכמות הקפאין שבכוס קפה.

10. התה גדל בעיקר בסין, יפן, הודו, סרי לנקה וטייוואן, אך ניתן למצוא את הCamellia Sinensis  גם בגנים בערים בכל רחבי העולם, בזכות היותה שיח פורח יפה למראה.

Tegreen 97רוצים להנות מכול היתרונות של תה ירוק? הוא תוסף תזונה אשר מכיל דרך הכנה בלעדית ומוגנת בפטנט של http://www.academics.co.il/AddNewArticle.aspxתמצית תה ירוק, אשר עובדת תהליך תיקון (סטנדרטיזציה) קפדני, באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ושיטות בלעדיות אשר מבטיחות ריכוז גבוה של פוליפנולים, 97% מהמרכיבים הפעילים החשובים בתה ירוק. תהליך היצור הבלעדי המוגן בפטנט מוציא מהתרכובת את מרבית הקפאין שבעלי התה, כלומר באפשרותנו ליהנות מכלהיתרונות שבתה ירוק ללא הקפאין, בכל פעם שאתם צורכים את תוסף התזונה Tegreen 97.

לפרטים נוספים תלחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת דורון, מטפלת ברפואה סינית ומתמחה בנושא האנטי אייג'ינג.
לפרטים נוספים ולצפייה בסרטון הדגמה:

http://www.reut.yolasite.com

efrat.nse@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת דורון

מאת: אפרת דורוןתוספי מזון19/01/111204 צפיות
כולנו יודעים איך מרגישים כאשר יש לנו הרבה חיוניות... איזו הרגשה נפלאה, נכון? אנרגיה ומרץ לעשות כל מה שצריך, כל מה שמתחשק... מי לא היה רוצה לחוש אנרגטי וחיוני יותר ולהפטר מתחושת העייפות וה"זקנה"? אז מה גורם לנו לאבד את אותה חיוניות?

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101244 צפיות
רקמה שומנית עודפת, או בשמה הנפוץ צלוליט, היא מצב שרב הנסתר אודותיו על הגילוי. ניתן למצוא צלוליט בכל מקום בגוף המכיל עודפי שומן תת-עוריים, המתפרשים בצורה בלתי אחידה וגורמים לעור במרקם גושי. עור המושפע מצלוליט מתואר כבעל מראה "קליפת תפוז" או "גבינת קוטג'". עודף משקל איננה בהכרח הגורם להיווצרות צלוליט, כיוון שדפוס המשקעים השומניים המובילים להיווצרות צלוליט יכולים להיות בעלי רקע גנטי. הצלוליט אינו תופעה נפוצה בגברים וישנם אזורים בגוף המיועדים לפורען יותר מאחרים. האזורים הנפוצים ביותר הם החלק העליון

מאת: אפרת דורוןיזמות עסקית25/08/101474 צפיות
אם הייתם פוגשים את ביל גייטס בשנות השמונים שהוא חיפש משקיע שישיקע 10,000$ בחברה קטנה שהוא מקים עכשיו מיקרוסופט, האם הייתם משקיעים בה? מה הייתם עושים על מנת להיות בעלי המידע המקדים הזה?

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101117 צפיות
בחודשי הקיץ אנו חשופים יותר מהרגיל לקרינת השמש החזקה. לשמש יש השפעה מזיקה מאוד על העור אשר גורמת להזדקנות מוקדמת של העור, לסרטן העור ולשינויים נוספים בעור. חשיפה לאור אולטרה סגול UVA או UVB גורמת לכ- 90% מהסימפטומים של הזדקנות העור המוקדמת.

מאת: אפרת דורוןיופי וטיפוח - כללי25/08/101359 צפיות
הזדקנות עור הפנים, והאופן בו נוצרים קמטים, הוא תהליך מורכב, המושפע ממגוון של התרחשויות פיזיולוגיות, שהצטברות של כולן יוצרת את מה שאנו מכנים עור מבוגר.

מאת: אפרת דורוןקוסמטיקה25/08/101909 צפיות
נושא המראה הצעיר של עור פנינו מעסיק רבים מאיתנו. בהגיענו לגיל מסוים השנים מתחילות לתת את אותותיהן. קמטים וקמטוטים נוצרים באזורי הבעה. קמטי צחוק (קפל החיוך), קמטוטים סביב העיניים, קמטי "זעף" בין הגבות. לפעמים הבעיה העיקרית היא דווקא צניחה של תווי הפנים והעדר אלסטיות ומוצקות שגורם לנפילה ורפיון של העור. לחיים נפולות, קו לסת רפוי וזוויות פה שמוטות שיוצרות ארשת מדוכדכת. לעיתים הבעיה העיקרית שנוצרת עם התבגרות העור היא דווקא כתמי עור (פיגמנטציה).

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223128 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213632 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201741 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201511 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201500 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191975 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica