חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות בהריון

מאת: שיר כהןביטוח נסיעות29/08/20101120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח בריאות החובה של קופות החולים תקף רק בהיות המבוטח בארץ. בעת שהות בחו"ל, מומלץ ביותר לרכוש ביטוח נפרד, ביטוח נסיעות לחול. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח שנרכש באופן פרטי ולתקופת זמן מוגבלת, ע"י הנוסע, תוך התחשבות במשך השהייה בחו"ל, בסוג החופשה, מיקומה, מצבו הבריאותי של המבוטח וסוג כבודתו. כל זאת על מנת להבטיח מענה הוגן לכל מקרה מצער שעלול לקרות במהלך החופשה ולגרום להוצאות כבדות ובלתי צפויות. כמו בכל סוג של ביטוח, גם במקרה של ביטוח נסיעות, יש למבוטח מגוון הרחבות וכיסויים נוספים שבאפשרותו לרכוש בנוסף לחבילת הבסיס שלו אשר נבדלים בתנאיהם, גובה הכיסוי ומחירם. בין הרחבות אלו הכוללות, בין היתר, החמרה במצב בריאותי קיים, ספורט אתגרי וחיפוש וחילוץ, ניתן למצוא כמעט בכל חברת ביטוח או בנק המספקים את ביטוח הנסיעות, את הרחבת ביטוח הנסיעות לנשים בהריון. כיום נסיעות של נשים לחו"ל בתקופת הריונן ואף בשלביו המאוחרים יחסית, נעשה עניין שבשגרה. נשים אלו זקוקות לביטוח נסיעות מיוחד אשר יענה על צורכיהן המיוחדים ויספק להן הגנה במקרה חירום כמו לידה מוקדמת והסתבכויות לידה אחרות אשר דורשות אשפוז  בזמן שהותן בחו"ל.


מתי יפעל ביטוח הנסיעות לנשים בהריון?


•    כאשר המבוטחת תיאלץ לקבל טיפול חירום רפואי שלא היה צפוי מראש בקשר להיריון, בעת שהייתה בחו"ל וכאשר אי אפשר להמתין עם מתן טיפול זה עד חזרתה ארצה.
•    כאשר על המבוטחת לקצר או לבטל נסיעה מתוכננת בגלל אירוע רפואי בלתי צפוי הקשור בהריונה.


הכיסויים הנפוצים אצל חברות הביטוח בעת הפעלתו של ביטוח הנסיעות לנשים בהריון?


•    הוצאות אשפוז עד סך מסויים המשתנה מחברה לחברה ומפוליסה לפוליסה ושנקבע עבור יום אשפוז אחד ועבור כל אחד מהמבוטחת והוולד.
•    כיסוי שכר רופא מנתח ורופא מרדים עד לסכום מסויים הקבוע בפוליסה.
•    כיסוי עלות חדר ניתוח והוצאות נלוות עד לסכום מסויים הקבוע בפוליסה.
•    כיסוי הוצאות טיפול נמרץ ובדיקות עד לסכום מסויים הקבוע בפוליסה.
•    כיסוי הוצאות על העברה ותחבורה של המבוטחת מבית החולים ואליו על פי הקבוע בפוליסה.
•    כיסוי הטסות רפואיות.


באילו מקרים, בדרך כלל, חברות הביטוח תסרבנה לספק ביטוח נסיעות לנשים בהריון?


•    כאשר ההריון של המבוטחת הוגדר על פי הרופא המטפל בארץ כ"הריון מסוכן".
•    כאשר ידוע על מס' מסויים של הפלות של המבוטחת, מכל סיבה שהיא, לפני ההריון הנוכחי.
•    כאשר המבוטחת לא ביצעה בדיקות שגרה ומעבדה הקשורות להריון ולהתפתחותו.
•    כאשר המבוטחת עברה את השבוע ה- 32 להריונה.
•    כאשר המבוטחת בגיל 40 ומעלה.


יש לציין שביטוח נסיעות לנשים בהריון, כמעט תמיד יכלול בתוכו פרמטרים נוספים כמו כיסוי לכבודה, כיסוי להוצאות בגין אסונות טבע, תאונות אישיות וכיסוי עבור ביטול נסיעה ועל כן יש לשים לב לפרטי הפוליסה על מנת שלא לקנות פעמיים את אותו הכיסוי.


בנוסף, בדיוק כמו במקרה של ביטוח נסיעות רגיל, גם כאן מומלץ לרכוש את ביטוח הנסיעות לנשים בהריון מוקדם ככל האפשר לפני היציאה מהארץ וזאת עקב סעיף ביטול נסיעה אשר מופיע בכל מגוון הפוליסות ומקנה ביטוח עבור הפסד תשלומים בגין ביטול נסיעה פתאומי ומוצדק, לפי תנאי החברה והפוליסה. כך בעצם ניתן לבטח את כרטיס הטיסה עצמו. מובן שבמקרה של הריון, סעיף זה מקבל משנה תוקף שכן הסבירות לביטול הנסיעה גדל.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיר כהן

מאת: שיר כהןביטוח נסיעות29/08/101567 צפיות
ביטוח בריאות החובה של קופות החולים תקף רק בהיות המבוטח בארץ. בעת שהות בחו"ל, מומלץ ביותר לרכוש ביטוח נפרד, ביטוח נסיעות לחו"ל.

מאת: שיר כהןמשכנתא09/08/101484 צפיות
מחזור משכנתא זוהי פעולה אשר מאפשרת ללווה לפרוע את המשכנתא אותה נטל ולקחת במקומה משכנתא חדשה, תחת תנאים קלים יותר בדרך כלל. מטרתה של מחזור משכנתא יכול להיות לצורך קיצור פרק הזמן לפרעון של המשכנתא. כמו כן, מחזור משכנתא יכול להקל משמעותית על הנטל הכלכלי במידה והמשכנתא החדשה נושאת עימה תנאי ריבית נוחים יותר מהמשכנתא המקורית.

מאת: שיר כהןמשכנתא03/08/101274 צפיות
משכנתא הפוכה הינה שיעבוד נכס שבבעלות הלווה תמורת קבלת הלוואה מהבנק, תוך שמירה על הנכס ואם זו דירה, תוך אפשרות להמשיך לגור בה ללא כל לחץ של עמידה בזמני הפירעון. יתרונות המשכנתא ההפוכה וחסרונותיה.

מאת: שיר כהןהלוואות02/08/101782 צפיות
ישנם הרבה סוגי הלוואות לסטודנטים אשר משתנים ממקרה למקרה ומבנק לבנק החל מהלוואה לשכר הלימוד (שנעה בין כיסוי חלקי ועד כיסוי מלא של שכר הלימוד לכל התואר) וכלה בהלוואות לכל מטרה.

מאת: שיר כהןביטוח רכב29/07/101241 צפיות
אחת לשנה אנו עומדים בפני רכישה או חידוש פוליסת ביטוח רכב, ובעוד שעבור רובנו מדובר על פעולה אוטומטית, הרי שזהו בדיוק הזמן לעצור רגע ולחשוב האם סוכן הביטוח שלכם מספק לכם את ההצעה הטובה ביותר.

מאת: שיר כהןביטוח משכנתא28/07/101687 צפיות
ביטוח משכנתא הינו ביטוח חובה לכל אדם אשר מעוניין לקחת משכנתא מהבנק לצורך רכישת נכס, דירה או בית. ביטוח משכנתא מטרתו למעשה להוות רשת ביטחון עבור ההלוואה, הן מבחינת הבנק והן מבחינת הלווה עצמו. בעוד שהדיעה הרווחת היא שביטוח המשכנתא מיועד לשמש את הבנק בלבד, הרי שהוא משמש לא פחות את הלווה עצמו.

מאת: שיר כהןביטוח רכב28/07/101595 צפיות
ביטוח רכב חובה היא אחת מפוליסות הביטוח שחובה לרכשן עבור כל רכב אשר עולה על הכביש. להבדיל מפוליסת ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף, ביטוח חובה הינה פוליסת ביטוח אשר מחוייבת על פי חוק, וכל בעל רכב אשר מעוניין לנהוג על רכבו חייב לרכוש פוליסת ביטוח חובה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163015 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162992 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162812 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162450 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162534 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162533 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163541 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica