חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדים וילונות

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 12/04/2009884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בחדרים רבים בבית יש לנו צורך בריפודים ובדים. בחדר השינה, בחדר הילדים, בסלון ולעיתים אף ב-מטבחים או ב-חדרי אמבטיה . ריפודים ובדים הם חלק חשוב מאוד בעיצוב הבית והם משפיעים על התחושה והאווירה של הבית. חדר השינה למשל, הוא אחד החדרים החשובים והאהובים בבית. בלי שינה טובה קשה לתפקד, ובשביל לישון טוב צריך מיטה נוחה ומזרן משובח. אך לא פחות מכך - ריפודים ובדים יפים ואיכותיים. גם בסלון חשוב מאוד שהריפודים של ספות וכן כורסאות יהיו איכותיים ועל פי טעמנו. סלון יכול להיות יקר וטרנדי, אך בלי ריפוד מתאים, הן מבחינת החומר ממנו הוא עשוי, והן מבחינת העיצוב - חבל על הכסף.   ריפודים ובדים יכולים להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים. הקפדה על איכותם, מהווה תנאי הכרחי לריהוט חדרים שיעניקו לנו איכות חיים גבוהה. בחירת המיטה, המזרן, הספה או הכורסא היא חשובה מאוד, אך לא פחות חשובה היא בחירה מושכלת של ריפודים ובדים, ויש להשקיע בכך זמן ומחשבה.   כאשר אתם בוחרים ריפודים ובדים יש גורמים רבים שאותם צריך לשכלל, בין היתר - החומר מממנו הם עשויים, הגודל, העיצוב, וכמובן גם המחיר. ישנם כיום סוגים רבים של ריפודים ובדים עבור רהיטים שונים ומגוונים - ריפודים ובדים למיטות יחיד, למיטות נוער, לספות, לכורסאות ועוד. ברוב חדרי השינה ניתן למצוא כיום מיטות זוגיות סטנדרטיות, המכוסות בבדים המשמשים בדרך כלל כאביזר קישוטי אך גם שימושי.   מיטות זוגיות למשל, מאפשרות משחק מגוון עם עיצובים מגוונים וססגוניים של בדים, כל אחד על פי אופיו וטעמו האישי. כמובן שיש להתאים את אופי הבד לאופי החדר בו הוא נמצא, ולאופי של האנשים המשתמשים בו. לגבי חשיבותם של ריפודים בביתנו, אין צורך להכביר במילים - הם נמצאים כמעט בכל מקום. ספה היא לא ספה ללא ריפוד איכותי ומעוצב, וכורסא הופכת למפנקת בעיקר בזכות הריפוד שלה.   כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית בייצור, אי אפשר לדבר על מערכות ישיבה בלי להזכיר את נושא הריפודים והבדים. ריפודים מעור אמיתי הם היוקרתיים ביותר, וישנן אין ספור סוגים של ריפודים כאלה. יש גם ריפודים מסוגי בד שונים, וחשוב להתייעץ עם מעצב פנים לפני בחירת הריפוד או בדים . ריפודים ובדים הולכים בדרך כלל ביחד. לאחר שבוחרים את המיטה, הכורסא או הספה, חשוב כמובן להתאים להם גם ריפוד איכותי. המגוון הוא כאמור רחב. כמובן שאם המדובר בספה זוגית, חייבים להתאים ריפוד שיתאים לגודל, לצורה ולמבנה של הספה, ואם המדובר בכורסת יחיד למשל, יש לבחור ריפוד מתאים. ישנם סוגים רבים של ריפודים ובדים – קשים ורכים, עבים ודקים, מחוספסים וחלקים, ועוד ועוד.   אך לא רק בסלון ובחדרי השינה אנחנו נתקלים בריפודים ובדים. גם במטבח ואפילו באמבטיה נתקל לא פעם בבדים לשימושים שונים. מפה לשולחן, וילון לחלון המטבח, אריג מבד לפינת האוכל וכו''. כל נושא הוילונות הוא תחום נפרד בפני עצמו הדורש השקעה ומחשבה. ידוע שוילונות מתאימים, הם אלה המעניקים לחדר את האווירה וה"לוק" שלו. וילונות מגיעים בסוגים רבים של בדים וישנן כיום חנויות רבות המתמחות בכך.   כאשר קונים ריפודים ובדים חדשים עבור הבית, חשוב לעשות סקר שוק מקיף. התחרות בענף הזה היא גבוהה מאוד, וסקר שוק יכול לחסוך עלויות. טווח המחירים בין מוצרי היוקרה – בדים יקרים וריפודים מחומרים יוקרתיים, לבין הריפודים והבדים הפשוטים יותר הוא גדול למדי. כל אחד צריך להחליט מהו התקציב שלו, על איזה סוג של בד או ריפוד הוא הולך, ולאחר מכן לברר לעומק מה יש לשוק להציע.  

ריפודים ובדים הם חלק חשוב מאוד מכל בית ולכן קשה מאוד להתפשר איתם. ספה לא נעימה ומזמינה או כורסא העשויה מבד לא נח, יוחלפו על ידינו במהרה, ולכן קיימת חשיבות גדולה להשקעה שלנו בחיפוש אחר הריפודים והבדים המתאימים לנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091346 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091255 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091236 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091305 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091221 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091264 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091449 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica