חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי שינה- תאורה

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 12/04/2009821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל מה שנוגע לתאורה בתחום חדרי שינה , עליכם לחשוב קודם כל על פרקטיות בכל הקשור לתחומי עיצוב הבית וכן עיצוב פנים .  יחד עם זאת תאורה לחדר השינה אמורה להעניק אווירה אינטימית ורכה שתהיה זמינה בכל שעה משעות היממה. תאורה לחדר השינה ומיקומה בחלל תוכל לענות על מספר פונקציות ושימושים.
תאורה לחדר השינה מסוג  dark light מתאימה לגופי תאורה אשר שקועים בתקרה. בתאורה מהסוג הזה לא תבחינו במקור  האור, מכיוון שהנורה ממוקמת עמוק בתוך גוף התאורה, מה שמונע בוהק וסנוור. כאשר היא ממוקמת בתקרה במרכז החלל, היא משמשת כתאורה עיקרית בחדר השינה. כאשר מתקינים אותה על הקירות בצדדים, היא יכולה לשמש כתאורת אווירה. תאורה לחדר השינה מסוג  up light, , האור מכוון כלפי מעלה, ובכך היא יכולה לשמש אף כתאורה מרכזית, במידה ותתקינו נורה בעלת עוצמה חזקה. בחדר השינה, חשוב למקם את התאורה בגובה העיניים ולא תחתיהן. הסיבה לכך היא בכדי  לא להסתנוור מהאור. תאורה מסוג up down מאירה מעלה ומטה ובזוויות שונות, ולכן טובה כתאורה דו שימושית היכולה להדגיש את גובה החלל ובו בעת להאיר שידת צד או פינת איפור. גם בחדר השינה תוכלו להבליט אובייקטים מסוימים, כמו למשל: ארונות או מדפים, ותעשו כן באמצעות לֶדִים שמספקים תאורה קרה ועמומה שאינה מחממת, והיא טובה גם כתאורה שמתאימה לצפייה בטלוויזיה.   

 מומלץ לשלב בין שלושה סוגי תאורה בחדר השינה, תאורת אווירה, תאורת תקרה ומנורות קריאה. הטרנד הבולט בתחום מנורות הקריאה הוא מנורות קריסטלים בגוונים מטאליים כגון כסף וזהב, אשר מוסיפות ממד של יוקרה ונוסטלגיה לחדר השינה.  כדאי לכם לשקול רכישה של מנורות תקרה בקווים פשוטים ונקיים, זאת בניגוד לאהילים המפוארים בחדרי המגורים. כמו כן מומלץ כי תכניסו גם מנורת אווירה עומדת או שולחנית,  והיא תספק, אווירה קסומה ורומנטית לחדר השינה.  חשוב שלא תפריזו בעצמת התאורה  וכדאי לכם להסתפק בתאורה חלשה יחסית שתשתלב בהרמוניה עם העיצוב בחדר.
ניתן לשלוט על סגנונות האווירה בחדר השינה. שונים בחדר, בעזרת גופי תאורה שונים. גופי תאורה תלויים כגון שנדלירים גדולים ונוצצים אשר יעניקו  אווירה מלכותית ויספקו אור יקרות, ספוטים שתפזרו בחלל ייראו כאסופה של כוכבים, וגופי תאורה בשילוב בדים שקופים יזרקו אור צבעוני ומסתורי בחלל. כל אלה יסייעו למצב את חדר השינה כמקום מעורר השראה ומלא קסם בבית.
ועצות וטיפים לתאורת חדר השינה

אתם יכולים להתקין דימר (עמעם) ובכל לשלוט בעצמת התאורה. הדימר הוא חסכוני ויעיל ומסייע בהארכת חיי הנורה, וניתן בעזרתו להשתמש באותו גוף תאורה כתאורה פרקטית וגם כתאורת אווירה.

הדימר האלחוטי הוא אמצעי תאורה שמתחבר לכל שלט סטנדרטי, ויאפשר לכם שליטה בעוצמת התאורה מכל מקום בחדר השינה.
העדיפו נורות מסוג הלוגן או ליבון כאשר אתם משתמשים בדימר.

כדאי שתשתמשו בתאורה צהובה עבור חללים קטנים וחשוכים, תאורה מסוג זה תעניק להם אור טבעי ותשמור על המידות האותנטיות בחדר. האור הלבן לעומת זאת מעניק תחושה של תאורה מלאכותית ויכולה לסייע במתן אשליה של גובה או עומק בחלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091347 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091255 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091236 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091307 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091222 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091265 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091450 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201159 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica