חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד לפשיטת רגל

מאת: שלי פולןחוק ומשפט - כללי31/08/2010974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כיום עסקים רבים קמים ונופלים, מעטים הם העסקים המצליחים להמשיך ולהתקיים. אם חלילה עסקך פשט את הרגל מוטב כי תפנה ליעוץ של עורך דין לפשיטת רגל, שילווה אותך בכל התהליך המפרך.

עו"ד לפשיטת רגל – מתי?

הכרזה על פשיטת רגל מאפשרת למי שצבר חובות רבים, להקפיא את ההליכים המשפטיים בהם נקטו נושיו בתיקי הוצאה לפועל. זהו הליך מורכב, הדורש סיוע של עו"ד לפשיטת רגל. עורך דין כזה הוא בעל ידע וניסיון עשיר בתחום כך שיוכל לסייע לך לאורך כל התהליך. עורך דין לפשיטת רגל, יבטיח שהתהליך יהיה קצר ככל האפשר ויגרם לכם נזק מזערי, כך שתוכלו לסגור פרק זה בחייכם ולפתוח פרק חדש ומרתק.

כאשר אדם מסויים או בעל עסק, אינם מצליחים לעמוד בנטל התשלומים שנקבעו לו ונושיו פותחים בהליכים משפטיים נגדו, יוכל האדם לפנות לקבלת עזרה מגורם מומחה בתחום – עורך דין לפשיטת רגל. הלה ייעץ לו באילו הליכים לנקוט ואם אכן הכרזה על פשיטת רגל היא הפתרון ההולם. יש לציין שפגישה ראשונה, עם עו"ד לפשיטת רגל לשם התייעצות אם האדם או בעל העסק יכולים לפתוח בהליכי פשיטת רגל תהיה ללא כל התחייבות מצד הפונה.

בטרם אתם רצים להכריז על פשיטת רגל ומחפשים עורך דין לפשיטת רגל, דעו כי זהו הליך מורכב. יחד עם זאת מאחר וזהו הליך כל כך מורכב, מומלץ שתבחרו באיש מומחה ובעל ניסיון רב בתחום פשיטות הרגל הלא הוא: עו"ד לפשיטת רגל. ישנן מספר אפשרויות פשרה, שניתן לנקוט בהן בטרם מחליטים על פשיטת רגל, כגון: איחוד תיקים ופרעון החובות בתשלומים בהם הגורם החייב יוכל לעמוד.

לעיתים עורך דין לפשיטת רגל, ייעץ ללקוח לפתוח בהכרזה על פשיטת הרגל כיוון שהדרישות, בהן החייב צריך לעמוד במקרים של איחוד תיקים הן מאוד נוקשות ו"חייבים" רבים אינם יכולים לעמווד בהן מבחינה כלכלית.

עורך דין לפשיטת רגל - הסבר על הליכי פשיטת רגל

כאשר מיעץ עו"ד לפשיטת רגל ללקוח להכריז על פשיטת רגל, הוא יסביר לו כי מרגע זה הוא מוגבל מבחינת הבנקים, הוא לא יוכל לפתוח חשבונות חדשים, או להשתמש בכרטיסי אשראי והמחאות. כמו כן יובהר לו על ידי עו"ד לפשיטת רגל כי אין הוא יכול לפתוח עסק עצמאי או להיות דירקטור של חברות. רק כאשר יסתיים ההליך תוסרנה מגבלות אלה.

עו"ד לפשיטת רגל ינחה את לקוחותיו לאורך התהליך הארוך ומייגע. כמובן שבמסגרת ההליך של פשיטת הרגל ה"חייב" ישתף פעולה בכל דרך שתידרש ממנו, כדי לפרוע את חובותיו. אם ברשותו נכסים, ינחה אותו עורך דין לפשיטת רגל כי עליו להיפרד מהם – למכור אותם והכספים שיתקבלו עבורם יועברו לידי הנושים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
עו"ד עמיחי זילברברג - התמחות בהוצאת דרכון פולני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלי פולן

מאת: שלי פולןעבודה וקריירה - כללי31/08/10755 צפיות
כשאני חושבת על החיים בימינו, לעומת אופן החיים שלנו לפני כ – 20 שנה, אז כמובן שהשינוי גדול. אחד התחומים בהם חל שינוי גדול הוא: שליחויות. כיום ניתן למצוא שירותי שליחות, כמעט בכל תחום העולה על דעתנו. החל מהקניות שלנו בסופר ועד שליחת זר...

מאת: שלי פולןבניין ואחזקה - כללי31/08/10828 צפיות
אומנם נדמה לנו, כי הקיץ עדיין בעיצומו, יחד עם זאת הסתו כבר בפתח ומיד לאחריו הגשמים הראשונים. זהו הזמן המתאים לבדוק מרזבים. לוודא שהם נקיים ומוכנים לתפקוד החורפי שלהם..

מאת: שלי פולןניקיון31/08/10985 צפיות
בתרבות המערבית של היום, נשים רבות בוחרות לעבוד מחוץ לבית ולהיות "קרייריסטיות". עובדה זו גורמת לרבות מהנשים להעסיק עוזרות בית. כך שכשהן שבות לביתן הן יכולות להיות עם ילדיהן ולא להתעסק בניקיונות הרבים של הבית.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231599 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211574 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211252 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201800 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201532 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica