חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליידי גאגא

מאת: רון טוגרשירה01/09/20101375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליידי גאגא נולדה בניו יורק למשפחה ממוצא איטלקי.

אביה של ליידי גאגא היה יזם בתחום האינטרנט ואמה הייתה אשת עסקים.

בגיל 13 כתבה את הבלדה הראשונה שלה והייתה מופיע בערבי משפחה ומסיבות.

שמה של ליידי גאגא נגזר מלהקת קווין Radio-Gaga. לאחר ששמע אותה מפיק כלשהו מקליטה קיבלה את ההצעה להתחיל ללמוד ברמה מקצועית.

בגיל 11 כבר הייתה תלמידה בבית הספר לאומנויות גוליארד אשר שוכן בניו יורק, אך בסופו של דבר עברה לתיכון קתולי סייקרד הארט.

לאחר שלמדה באוניברסיטה מוזיקה לא הצליחה להגיע לשיא שלה ונשרה מהלימודים באמצע.

ליידי גאגא זמרת של שירי פופ, לאחר שעזבה את ניו יורק גילתה שיש כמוה עוד המון זמרים צעירים שכותבים בסגנון בו היא כותבת.

לאחר שחשבה איך תוכל לעורר מחדש את תחום מוזיקת הפופ פגשה אדם שעזר לה לגבש את תדמיתה ואת אופן הלבוש בו מופיע על הבמות בהופעות.

בשנת 2005 הוחתמה על התקליט הראשון עם השיר שכתבה Beautiful, Dirty, Rich. מנהלי האולפן שלא הופתעו מהשיר החליטו להפסיק את הקשר.

באותו זמן התחיל להופיע לידי גאגא במועדוני לילה  שמה עם התפרסמה והוזמה יחד עם להקתה להופיע בפסטיבל לולה פזולה.

בגיל 20 כבר הייתה עובדת בתור פזמונאית לאמני פופ כמו בריטני ספירס, הבובות המשוגעות ועוד אמני פופ רבים.

לאחד שעזרה לאייקון בהוצאה כספית לדיסק שהכין הבחין אייקון בקישורון השירה שלה והחתים אותה על חוזה עבודה בחברתו, כך התחיל לאסוף ליידי גאגא חומרים לאלבום הבכורה שלה. אם הזמן תפסה תעוצה וכיום נחשבת לאחת זמרות הפופ הטובות בעולם.

בתחילת הפריצה הוציא ליידי גאגא את האלבום The Fame (שנת 2008) ולאחר מכן כמה סנגלים בודדים.

שנה לאחר מכן הוציאה עוד אלבום The Fame Monste (שנת 2009) ואיתו את השירים הטובים ביותר שלה.

חלק מהשירים שהצליחו בכל חלקי העולם היו השירים : Just Dance, Poker Face, Eh Eh, LoveGame, Dance In The Dark, Alejandro, Bad Romance, Paparazzi, Telephone.

בתאריך ה20 באפריל 2010 שוחרר הסינגל השלישי Alejandro מתוך אלבום The Fame Monster בתאריך ה18 במאי 2010 הוצא השיר להורדה דיגטלית. בשמונה ביוני יצא הקליפ שהושקע במיוחד לסינגל ובהתאמה לאלבום החדש.

ב26 ביולי 2010 שוחרר הסינגל הרביעי באוסטרליה בלבד ובבלגיה בהורדות דיגיטליות Dance in The Dark מתוך אלבומה השני The Fame Monster.

כיום קיימים משחקי הלבשה של ליידי גאגא אשר תופסים תאוצה וכך הזמרת ממשיכה להתפרסם.

נכתב ע''י רון טוגר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רון טוגר כותב מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון טוגר

מאת: רון טוגרטיפול בעור08/05/141025 צפיות
מה הסוד ? כולם רוצים לדעת מה הסוד, איך שומרים על הגוף והעור כך שיהיה במקסימום שלו ?

מאת: רון טוגרעיצוב28/12/12989 צפיות
היום הגדול הגיע, חליפה בחרתם, שמלה יש, האולם סגור וכך גם הצלם והתקליטן. נשאר רק לקשט את הרכב כדי להוסיף להרגשה המלכותית מעט תפאורה. קישוט הרכב לחתונה החל כמנהג עתיק יומין, בדרך כלל החתן הוא זה שמגיע לאסוף את הכלה מן סלון הכלות. הרכב משול לכרכרה שאליה עולה הנסיכה כלומר הכלה.

מאת: רון טוגרימי הולדת19/12/12858 צפיות
מזה שנים רבות זוגות צעירים ומבוגרים נהגו להענקי אחד לשני פרחים בדגש על גברים שמעניקים לנשותיהן או לבנות זוגותיהם פרחים. במאמר זה נדבר על פרחים רמת גן ונבצע סקירה כללית על פרחים. הריח של הפרחים הוא ריח שמבסס רגיעה, הצבעים הרבים שמכילים פרחים גורם לחדר לקבל מראה חי יותר.

מאת: רון טוגראירועים וחתונות – כללי15/12/12903 צפיות
בעולם המודרני שאנו חיים בו כבר הצלחנו להמציא המצאות רבות כמו רובוטים, תרופות למחלות ועוד אך בכל זאת לא מצאנו דרך טובה לעשות לבת הזוג או בן הזוג את היום ולרגש כל פעם מחדש.

מאת: רון טוגרנשירת שיער14/06/121543 צפיות
נשירת שיער היא בדרך ככל משפחתית, המאמר הבא ישנם סיבות לנשירת שיער אצל נשים.

מאת: רון טוגרנשירת שיער14/06/121284 צפיות
מוצרים לטיפוח השיער על מנת להמנע מתהליך נשירת שיער

מאת: רון טוגרנשירת שיער06/06/121478 צפיות
מרכז שיקום שיער הוא המקום ללכת כאשר ישנם בעיות שיער והפרעות. מרכז שיקום כבר גייס את עזרתו של מאות רופאים, מומחים ואנשי מקצוע בתחום השיער אשר יכול לסייע לצרכנים וחולים הסובלים מבעיות שונות.

מאמרים נוספים בנושא שירה

מאת: עידן אברהמישירה06/06/183762 צפיות
עדי אברהמי ?! משהו שמע מכיר ?! רב האנשים לא שמעו אבל ממש עכשיו מתחת לאף של כולם מתבשלת לנו בתוך סיר בבשול איטי יצירת אומנות אחת גדולה תרתי משמע!? מרבית הזמרים כיום הם זמרים שיש להם קול יפה ואוהבים לשיר מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מתים על הפידבק החיובי של הסיסבה שסובבת אותם, כלומר הם פשוט כל כך מסופקים מכך שהסובבים אותם מפרגנים להם באיזה קול יפה ומיוחד שזה בדיוק אחד הדברים שגורמים להם להמשיך לדרוש את המיקרופון ליד

מאת: מוטי ריקליןשירה31/10/172509 צפיות
לא לקנות את הספר. ספר אנמי, לא מעניין, לא מרגש, לא יפה. הספר כן יקלט אצל הקורא, כמתנשא ונפוח. חובבי שירה מובהקים ביותר, אולי ירצו להוסיף את הספר לספריה. לכאורה ספר לכולם, בעצם ספר למביני עניין.

מאת: הילה קומםשירה15/07/178026 צפיות
המאסטרקאלס הבינלאומי לשירה אומנותית ע"ש ז'מבוקי יתקיים זו הפעם השלישית בירושלים. את המאסטרקלאס יזם יוסף זמבוקי, מוזיקאי ואיש עסקים, שניצל בשואה בזכות המוזיקה (פרטים בהמשך). במטרה להעניק הכשרה אמנותית מעולה לזמרים צעירים, תוך מתן דגש על זמרים מוכשרים מהפריפריה. כמו גם שיתוף ניצולי שואה כאורחים בקונצרטים. בין המורים שיישתתפו השנה ב IMVAJ בכירת מורות גרמניה, פרופ' קלאודיה אדר מאקדמיית בארוק ווקאל שבאוניברסיטת מיינץ, פרופ' תמר רחום ראש המחלקה הווקאלית באקדמיית בוכמן-מהטה, מנהלת בית האופרה המלכותי לשעבר של סרביה, ילנה ולאכוביץ, המנצח הישראלי הפעיל באירופה עדי בר והמנצח הישראלי יונתן שפנדורף. כמו כן תערך כתת אמן מיוחדת עם נעמי פולני. כמו כן שותפים בהפקות הפסנתרן ברק טל, כנר, מנצח והמנהל המוזיקלי של אנסמבל סולני ת"א והסופראן הישראלית -בינלאומית גב' רונה ישראל קולת, המנהלת האמנותית של המיזם.

מאת: מוטי ריקליןשירה14/05/163159 צפיות
עונש חכם. אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? ב 2016 יצא ספר השירים. הספר מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. באמת הישג. חוץ מבחינה אחת. לא לקנות. הספר לא דקיק, כבד מאוד, רציני, ולפעמים חמור סבר. נדרש מאמץ גדול של ריכוז כדי לצלוח אותו. ברובו המוחלט הספר משעמם ומתיש. במאמר אפרט ואדגים טענות אלו.

מאת: מוטי ריקליןשירה11/02/163682 צפיות
פואטרי סלאם, זו תחרות שירה בה משוררים מקריאים יצירה בסגנון הנקרא ספוקן וורד. ספוקן וורד. הוא סוג של הקראת שירה המבוצעת בד"כ בדגש על קצב, חריזה, משחקי מילים, וכדומה. אדגים מספר רב של שירים, גם מישראל, וגם מהעולם. אנתח אותם, בצורה שמראה, שפואטרי סלאם באנגלית ( ארה"ב...). שירה אדירה. פואטרי סלאם ישראל, לא שירה.

מאת: מוטי ריקליןשירה01/12/152833 צפיות
מירון ח. איזקסון, הוא משורר וסופר ישראלי בולט בעשרות השנים האחרונות. הספר "מעבר". יצא בדפוס, ב 2015. הספר בלתי קריא לחלוטין. עם טקסטים בלתי אפשריים לפענוח, אפילו בקריאה די משקיענית. במאמר, נבחן את הספר, ונציג את מגרעותיו. הספר ינותח בהקשר למצב הכללי של השירה בארץ.

מאת: מוטי ריקליןשירה22/10/152627 צפיות
אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? נסקור גם את הקשר למשורר מאיר ויזלטיר, בו נדון גם באופן כללי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica