חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אז היא כניראה כבר כאן פורצת דרך חדשה ... אבל היא ממש ממש חדשה לכן תהינו ממנה לבד מבלי להעביר את זה הלאה 😉😉😉

מאת: עידן אברהמישירה06/06/20183758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עדי אברהמי ?! משהו שמע מכיר ?!

רב האנשים לא שמעו אבל ממש עכשיו מתחת לאף של כולם מתבשלת לנו בתוך סיר בבשול איטי יצירת אומנות אחת גדולה תרתי משמע!?

מרבית הזמרים כיום הם זמרים שיש להם קול יפה ואוהבים לשיר מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מתים על הפידבק החיובי של הסביבה שסובבת אותם, כלומר הם פשוט כל כך מסופקים מכך שהסובבים אותם מפרגנים להם באיזה קול יפה ומיוחד יש להם שזה בדיוק אחד הדברים שגורמים להם להמשיך לדרוש את המיקרופון ליד. 

אחד הדברים שאנחנו כבני אדם זקוקים לו בחיים הוא יחס צומת לב אהבה ואכפתיות את האמת זה רק בגלל שזהו הטבע של המין האנושי אבל אם נדבר תכלס יש היום המון מעבר לזה היום יוצרים אמיתיים הם אנשים שלא מספיק שרק ישירו טוב מדוייק יפה.

יוצר אמיתי הוא אדם שיש לו משני הקצבות הוא גם אדם אשר מייצר מוזיקה מייצר שירים (כטקסט כמובן ) טקסט שיודע לנגוע באנשים טקסט שיודע להתחבר לאנשים שונים, הרי הקהל ששומע את המוזיקה הוא קהל מגוון ברמת שלא יהיה ניתן למנות אותו על אפילו 100 כפות ידים אנחנו כבני אדם שונים באופי שלנו שונים בהרגלים שלנו בגלאים שלנו בצבע שלנו במחשבות שלנו בתחבבים שלנו ברצונות שלנו ובכלל שאין שום סיכוי להניח את כלל סוגי האנשים על משוואה אחת שבצידה השני יהיה משהו אחד שמתאים לכולם ( כמובן שאנחנו מדברים על תחום המוזיקה ) אבל ברגע שאנחנו מצליחים לראות אדם יוצר זמר שמצליח לגעת ברבבות של אנשים ופשוט להתאהב בוא אז בהחלט ניתן לומר שאנחנו כניראה לפני הכרתו של אדם זמר יוצא שהולך להשפיע אולי על מדינה כולה.

בשיריה המקסימים יודעת הזמרת והיוצרת עדי אברהמי לשלב בין רכות וקשיחות קרירות וחמימות אהבות ואכזבות וייתכון שזהו למעשה הסוד שלה שבעזרתו היא אכן מצליחה לגעת בקהל אדיר של אנשים ובאמצעות כך מצליחה להמיס רבבות של לבבות שכל כך שונים אחד מהשני.

יש אנשים שמדברים ויש אנשים שעושים כך שמעתי מאיש חכם פעם. 
פשוט כיף ומחמם את הלב לראות עשייה של אנשים מה שמתחבר גם לפתגם הידוע יגעת ומצאת תאמין איך בתקופה קצרה עדי אברהמי שמחררת לעולם את הלהיט שלה " היא שעמדה " וגוררת אחריה את כל ענקי המוזיקה השיר היא שעמדה נכנס תוך 3 ימים לאתר הזמר שירונט מושמע ברדיו על ידי גדולי האומנים וענקי תחנות הרדיו ולאחד כשבוע ימים גם נחטף על ידי ערוץ המוזיקה הלו הוא ערוץ 24 וכל זמו שהמערכה הזאת עדיין בפעולה נפתחת לה בשקט בשקט חזית נוספת.

חזית נוספת בקליפ חדש ומרגש שניקרא " היי ברוך הבא " שיר מקסים שלא מדלג על אף לב של שום אדם במדינה שיר שמדבר על פי עניות דעתי בכמה אנחנו כאנשים שחיים בעולם ורצים ורצים בסוף מחפשים את השותף שלנו לחיים האמיתים. שיר שלא יכול להשאיר אף גוף ללא הרגשת צמרמורת האיזורי עמוד השידרה, זה בדיוק היופי שבעקבותיו נכתב תחילתו של האמר היכולת להגיע ולהכנס ללבבות האנשים מבלי להכיר אותם נכון לכתיבת מילים אילו השיר עומד רק לאחר יום של עליית ליוטיוב על יותר מ 12,000 צפיות.

מי יודע מה יוליד יום ? אבל מה שבטוח אנחנו נמשיך לעקוב אחרי הזמרת העולה. כדי שנזכור להיות שם ראשונים מאילו שגילו לכם עליה למעבר לדף הזמר הרישמי בפייסבוק שלה  לחצו כאן ????????

 



תגיות המאמר: עדי אברהמי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה , עידן אברהמי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן אברהמי

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145107 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183324 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182281 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181777 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאמרים נוספים בנושא שירה

מאת: מוטי ריקליןשירה31/10/172505 צפיות
לא לקנות את הספר. ספר אנמי, לא מעניין, לא מרגש, לא יפה. הספר כן יקלט אצל הקורא, כמתנשא ונפוח. חובבי שירה מובהקים ביותר, אולי ירצו להוסיף את הספר לספריה. לכאורה ספר לכולם, בעצם ספר למביני עניין.

מאת: הילה קומםשירה15/07/177993 צפיות
המאסטרקאלס הבינלאומי לשירה אומנותית ע"ש ז'מבוקי יתקיים זו הפעם השלישית בירושלים. את המאסטרקלאס יזם יוסף זמבוקי, מוזיקאי ואיש עסקים, שניצל בשואה בזכות המוזיקה (פרטים בהמשך). במטרה להעניק הכשרה אמנותית מעולה לזמרים צעירים, תוך מתן דגש על זמרים מוכשרים מהפריפריה. כמו גם שיתוף ניצולי שואה כאורחים בקונצרטים. בין המורים שיישתתפו השנה ב IMVAJ בכירת מורות גרמניה, פרופ' קלאודיה אדר מאקדמיית בארוק ווקאל שבאוניברסיטת מיינץ, פרופ' תמר רחום ראש המחלקה הווקאלית באקדמיית בוכמן-מהטה, מנהלת בית האופרה המלכותי לשעבר של סרביה, ילנה ולאכוביץ, המנצח הישראלי הפעיל באירופה עדי בר והמנצח הישראלי יונתן שפנדורף. כמו כן תערך כתת אמן מיוחדת עם נעמי פולני. כמו כן שותפים בהפקות הפסנתרן ברק טל, כנר, מנצח והמנהל המוזיקלי של אנסמבל סולני ת"א והסופראן הישראלית -בינלאומית גב' רונה ישראל קולת, המנהלת האמנותית של המיזם.

מאת: מוטי ריקליןשירה14/05/163157 צפיות
עונש חכם. אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? ב 2016 יצא ספר השירים. הספר מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. באמת הישג. חוץ מבחינה אחת. לא לקנות. הספר לא דקיק, כבד מאוד, רציני, ולפעמים חמור סבר. נדרש מאמץ גדול של ריכוז כדי לצלוח אותו. ברובו המוחלט הספר משעמם ומתיש. במאמר אפרט ואדגים טענות אלו.

מאת: מוטי ריקליןשירה11/02/163679 צפיות
פואטרי סלאם, זו תחרות שירה בה משוררים מקריאים יצירה בסגנון הנקרא ספוקן וורד. ספוקן וורד. הוא סוג של הקראת שירה המבוצעת בד"כ בדגש על קצב, חריזה, משחקי מילים, וכדומה. אדגים מספר רב של שירים, גם מישראל, וגם מהעולם. אנתח אותם, בצורה שמראה, שפואטרי סלאם באנגלית ( ארה"ב...). שירה אדירה. פואטרי סלאם ישראל, לא שירה.

מאת: מוטי ריקליןשירה01/12/152830 צפיות
מירון ח. איזקסון, הוא משורר וסופר ישראלי בולט בעשרות השנים האחרונות. הספר "מעבר". יצא בדפוס, ב 2015. הספר בלתי קריא לחלוטין. עם טקסטים בלתי אפשריים לפענוח, אפילו בקריאה די משקיענית. במאמר, נבחן את הספר, ונציג את מגרעותיו. הספר ינותח בהקשר למצב הכללי של השירה בארץ.

מאת: מוטי ריקליןשירה22/10/152624 צפיות
אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? נסקור גם את הקשר למשורר מאיר ויזלטיר, בו נדון גם באופן כללי.

מאת: רוני הכהןשירה08/09/152291 צפיות
הרבה חברות מוצאות לנכון ללכד את כל החברים בארגון לערב מיוחד של שירה שמגבשת את כל העובדים שמתקבצים יחד אל ערב יוצא דופן בו יוצאים מן השגרה עם הרבה שירים שכולם מכירים ואוהבים לשיר, רק שהפעם מדובר בשירה בקבוצה, דבר שיכול לעורר אדרנלין ושמחה רבה בערב נטול עבודה ומלא בשירה משותפת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica