חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לקניית ספרייה

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 12/04/20091441 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה קרה לספרייה הביתית בעידן העיצוב המינימליסטי  והאינטרנט?
קניית ספריות היא לא עניין של מה בכך- ספרייה היא רהיט מאסיבי שתופס מקום רב, ולכן עלינו להתמצא באפשרויות הקיימות וכמובן שלא לשכוח שכיום קיימים עיצובים מדליקים , פורצי גבולות ויצירתיים. 
מומלץ לשלב בבית ספריה מכוון שספרים מעניקים אלמנט של חום משפחתיות ותרבותיות לבית.
אם בעבר אנשים צברו כמויות גדולות של ספרים ונדרשו ספריות קיר גדולות כדי לאחסנם, כיום המצב שונה. אנו קונים פחות ספרים ומשתמשים באינטרנט כתחליף לקילוגרמים של אנציקלופדיות וספרי עיון קבלנים בונים חדרים קטנים מידי ובכלל כל הסגנון העיצובי השתנה למינימליסטי.
ספריות קיר שלם או מיזנונים משמשות גם כמקום אחסון וגם כאלמנט דקורטיבי . הספריות יכולות להיות מעץ או מתכת שמוצמד לקיר בהברגה או כחלק אינטגראלי של הקיר עצמו העשוי מבלוקים או מגבס, כאשר ניצבי האלומיניום שבקיר הגבס ממוקמים במרחקים של כ- 30 ס"מ מאחד לשני. 
אולי לא ידעתם אבל ספריות מבודדות נהדר מרעש וחום. וכמו כן יכולות להוות פתרון נחמד לבעיות של חדרים קרובים לכבישים סואנים וחללים גבוהים עם בעיות אקוסטיות.
נועזות: מקום טוב לספריות הוא בפרוזדור. השילוב של ספרייה בפרוזדור יכול לשבור את המונוטוניות של החלל שרוחבו הממוצע הוא כמטר ועשרים, מאחר שנדרש בממוצע עובי של 30 ס"מ לספרייה. חלל נוסף שניתן לנצלו למקם ספרייה הוא השטח שמתחת למדרגות, למעשה ניתן לשלב אותו יחד עם ספסל רחב, תאורה וכריות, ליצירת חלל קריאה אינטימי.
מבחינת העיצובים – החנויות בהחלט יפתיעו אתכם: לא רק ספריות עצובות ומשעממות עד מוות אלא ספריה מרובעת בעלת מדף המתכת מינימליסטי ומתעגל שלו . אם כן הגבולות נפרצים וכיום אפשר למצוא מגוון עצום של צורות וחומרים בעולם הספריות.
קניית ספרייה לשם חדרי ילדים :
גם כן נכונו לכם הפתעות: בשונה מספריות למבוגרים, בעיצוב ספריות לחדרי ילדים אפשר לשחק מבחינה צורנית וצבעונית. מומלץ כי תפרצו את החשיבה המקובלת לפיה הספריה ממוקמת מעל לשולחן הכתיבה , ותבחרו בכוון מעט יותר משעשע ומסוגנן כמו קוביות שפזורות מעל או בתוך השולחן, מתחת ל- מיטות ילדים, קרוב למרשות המיטה, לקריאה לפני השינה או אפילו, במקרה של מצוקת מקום, בנישות בתוך ארון הבגדים.
ספריות- עולם שלם של סגנונות
הבחירה בעיצוב כזה או אחר של הספרייה נעשה בהתחשב בעיצוב הקיים של החלל. כיום, יש לנו מבחר עצום של סגנונות.  השוק מציע ספריות קלילות ואלגנטיות ממתכת שמתאימות למראה ההי טק המודרני. ניתן למצוא פתרונות אחסון נועזים ומסוגננים שמתאימים לרוח העיצוב המודרני מבחינת השילוב של החומרים, כמו ספריית נירוסטה בשילוב עם עץ צבוע בלבן – מה שיוצר ניגודים היוצרים מתח ועניין.
קיימות גם ספריות חדרי העבודה שהן מאסיביות  ובעלות לוק כבד בסגנון וויקטוריאני, או לחילופין, ספריות גדולות בעלות קווים רכים ועגולים המשופעות בעיטורים וחרוטות ביד אומן, בשילובים של עץ , מתכת בד ועור.
ספריות אקולוגיות: חובבי העיצוב האקולוגי יוכלו ליצור ספריה הבנויה מאדמה בבנייה לפי הזמנה או בבנייה עצמית בעלות מינימאלית היוצרת מראה של חלל מדברי. או ספריות העשויות קרטון שגם הן בבניה עצמית ובעלויות נמוכות- את הספריות הללו תוכלו לפסל בצורות יוצאות דופן כמו עיגולים, לבבות, חיות ( לחדרי ילדים) ועוד.
אלו מכם שלא מעוניינים ברכישת ספרייה שלמה יוכלו לקנות מדפים  מעוצבים בצבעים נועזים כמו אדום ולהתקין אותם היכן שירצו באופן שתואם לגוון של פריטים אחרים בחלל. ניתן למשל לעשות שימוש בפלטה עבה מאוד של עץ או אפילו אדני רכבת. למראה מעט סוריאליסטי והומוריסטי, אפשר ללכת על מדף ארוך מאוד - של מספר מטרים ולהניח עליו שני ספרים בלבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091351 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091258 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091239 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091311 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091226 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091269 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091454 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201586 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201177 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201724 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201810 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica