חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי הפרקט הקיימים בשוק

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 12/04/2009902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אם בעבר היו פרקטים נחלתם של מעטים, הרי שכיום הוא מצוי בדירות רבות, ואף יכול לעבור איתכם דירה. למרות שישראל אינהמשופעת בעצים סגנון החיפוי האירופאי תפס מקום נכבד למדי בשוק המקומי ומציע מנעד רחב של סגנונות ורמות גימור. באיזה פרקט לבחור? כיום קיים  היצע מסחרר של פרקטים, החל ממשטחים סינתטיים ודמויי עץ ועד רב-שכבתייםהעשויים מסוגים שונים של עצים. כיום שולטים בענף הפרקטים עצים במראה טבעי, כמו אלון, אגוז וטיק. הפרקט הטבעי נחשב ליוקרתי ביותר, אך הוא נוח להישחקודורש תחזוקה שוטפת של שימון, ליטוש ומריחת לכה כל כמה שנים. לעומת זאת,  קיים הפרקטלמינציה הסינתטי והוא עמיד יותר, זול יותר ומומלץ לחנויות ולמשרדים. רמתהלמינציה עלתה מאוד בשנים האחרונות, כך שבהחלט ניתן להגיע לרמות גימור וטקסטורות גבוהותומגוונות גם בפרקט סינתטי. בחיפוי פרקט טבעי בלבד, הסגנונות נחלקים לשניים - כפריומודרני. כיום ישנה  חזרה מאוד גדולה למוצרים במראה נקי, אלגנטי וקלאסי, לצד ההעדפההקבועה לסגנון גס של פרקט במראה מיושן עם טקסטורה לא אחידה ומשופשפת.וכמובן יש את מי שיוצר את הסגנון של עצמו. אלו שחושקים במראה של טירה עתיקה כבר לאחייבים לפרק ארמונות ישנים באירופה. קיימות היום טכניקות חדשות של יישון קורות עץאלון כך שהקורות נראות כאילו הן בנות 300 שנה . הכל כמובן עניין של טעםותקציב, כאשר המחיר לפרקט מעץ טבעי מתחיל בכ-400 שקל למטר רבוע אחד. ישנן גם אופציות זולות יותר כמובן. הלמינציה, לדוגמה, הפכה להיות הדומיננטית בהן בזמן שהשימושבפורניר הולך ונעלם, כיוון שהוא אינו מצליח להיות אטרקטיבי במחירו לעומת העץ הטבעי.   הפרקט הסינתטי: מדובר  בפרקט שבסיסו עשוי מ-HDF ועל השכבה העליונה שלו מודפסתמעין שכבה נוספת המדמה מראה של עץ. יתרונותיו של פרקט הסינתטי, שפרט למחירו הזולהמתחיל  מכמה עשרות שקלים בודדים למטר רבוע, הוא ברמת שחיקה גבוהה ביותר, כצפוימתחליף מלאכותי. ואם בתחליפים עסקינן, קיימות רשתות המציעות קרמיקה דמויתפרקט המשלבת את יתרונות התחזוקה הפשוטה של קרמיקה, עם המראה החם של פרקט. הדבקתה שלהקרמיקה הזו מתבצעת כמו הדבקת קרמיקה רגילה, רק שאת הרווחים ממלאים בגוון הדומהלצבע הריצוף, כדי לשמור על רצף עיצובי וחותכים אותה בצורת מלבנים. בדרך זו היא מדמהמראה של קורות עץ מוארכות. ניקוי את רצפת הפרקט יש להקפיד לנקות עם סמרטוט לח וסחוט היטב ובחומרי ניקוי המיועדיםלניקוי פרקטים בלבד. פעם בשנה כדאי לעשות פוליש, וזאת רק לאחר ניקוי יסודי שלהרצפה. פרקט מעץ מלא ניתן לחדש באמצעות שיוף הלכה הקיימת וציפוי בלכה חדשה. במידהוהפרקט בא במגע עם מים, יש להקפיד לייבש את האזור, כדי למנוע כתמים והתנפחות שלהעץ.

כדי למנוע נזקי רטיבות אפשר גם להשתמש בנוזל מיוחד, המוחדר לאורך נקודות החיבור של הפרקט בזמן ההתקנה, מתקשה לאחר 20 דקות ומונע כניסת נוזלים.

 



תגיות המאמר: פרקטים, פרקט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091346 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091254 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091236 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091305 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091221 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091264 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091449 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica