חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות שי עלית –חבילה מנצחת

מאת: sbaקניות 03/09/20101166 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חבילות שי עלית –חבילה מנצחת

כבכל שנה, אתה, כבעל עסק, מתלבט אילו מתנות לרכוש, גם השנה, ללקוחותיך. כל מתנה כזו שתינתן ללקוח, פירושה הבעת הערכה, אכפתיות, להראות ללקוח כמה הוא חשוב לך וכמה הוא יקר לך, וחשוב לך מאוד שימור הקשר האישי עימו. אתה גם יודע, שמתנה לחג מחזקת את הקשר ביניכם ומבטיחה את הנאמנות שלו לעסק שלך.רווחתו של כל עובד חשובה לך וברור כי בחגים זו הדרך שלך לעמוד לצידו ולהפגין את היותך שם בשבילו ולמענו.

מגוון המתנות הוא רחב והבחירה קשה. אתה צריך למצוא סוג מסויים של מתנה שיהלום ציבור גדול של לקוחות, שונים ומגוונים. המתנה צריכה לענות על צורכיהם של כל לקוחותיך, ולכן הקושי בבחירה הוא מהותי. אין זה מקובל לתת ללקוחות תלושי שי, כפי שבוודאי רכשת לא אחת עבור עובדיך. לכן, חבילות שי עלית, מהוות פתרון מושלם למתנה ללקוחותיך.

מתנות מקוריות

נדמה שהיום, במסגרת השפע הגדול המוצע בשוק, קשה יותר להיות מקוריים ולקלוע לטעמו של מקבל המתנה. למרות השפע הגדול, לעיתים הדברים הקטנים והשגרתיים מהווים את המתנה המדוייקת והמתאימה. אחרי הכל, המטרה היא להעלות חיוך על שפתיו של המקבל, לשמח אותו, ולא רק 'לצאת ידי חובה'. עצם נתינת המתנה, יש בה גם כדי להכניס שמחה ללבו של זה הנותן אותה, ובעצם, נוסף לכל הרווחים האחרים שאתה, כבעל עסק מרוויח במתן שי ללקוחותיך, אתה יודע שאתה עושה כאן את הדבר הנכון. אין כמו האושר והשמחה הממלאים את לבו של כל אחד מעובדיך, בעת קבלת השי לחג בטקס חגיגי ומרגש.

יש מתנות מקוריות רבות, אך חשוב להתאים את המתנה למקבל, ואם אתה מחפש רעיון מקורי למתנה עבור לקוחותיך, עליך לקחת בחשבון שלא כל מתנה תתאים לכל אחד. כמובן שלא תוכל להרשות לעצמך ולבזבז את זמנך (היקר ממילא) בהתאמת שי לכל לקוח בנפרד. חשוב שהמתנה שתרכוש תהיה מתנה איכותית, מכבדת וראויה, שתייצג אותך נאמנה אל מול הלקוח ותאיר אותך באור חיובי .

חבילות השי של עלית הן המתנות שכל אחד ואחת מאיתנו היה שמח לקבל, ולא רק ביום של חג, אלא אפילו במסגרת יום חולין.

חג מתוק ושמח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sba

מאת: sbaצרכנות12/12/10987 צפיות
אירועים במעגלים משפחתיים קרובים או רחוקים, מהווים כלי חשוב לגיבוש המשפחה והחברים. כדי לשמח את האנשים היקרים לנו, חשוב שנעצור לרגע ונחשוב על המתנות שישמחו אותם באמת. המאמר הבא מביא מספר טיפים חשובים לרכישת מתנות ראויות למי שנאהב.

מאת: sbaצרכנות10/12/10890 צפיות
משימת רכישה של מתנות לאנשים האהובים עלינו היא משימה לא פשוטה. כדי להצליח ולעמוד בה, אנו צריכים לחשוב על צרכיו של מקבל המתנה ולא רק על מה שאנו היינו שמחים לקבל. מתנות מקוריות ומתוקות הן תמיד נוסחה מנצחת למתנה המושלמת.

מאת: sbaצרכנות07/12/101153 צפיות
אין חשיבות של ממש לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – מה שחשוב באמת הוא שהמתנות המושלמות כבר אצלכם ביד. המאמר הבא מגיש לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק למתנה המושלמת.

מאת: sbaקניות 25/10/10822 צפיות
אירועים משפחתיים הם תמיד שמחה רבה בחוג המשפחה. אך כיצד נבחר את המתנה המושלמת? המאמר הבא תמצאו מספר טיפים שיעזרו לכם בדרך לשם.

מאת: sbaצרכנות15/10/10870 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות15/10/10909 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות06/10/10861 צפיות
כל אירוע מיוחד המתקרב, מזכיר לנו את המתנה שעלינו לרכוש. אם גם אתם מאותם אנשים המעדיפים להשקיע ממרצם, כספם וזמנם ולמצוא את המתנה המושלמת – הרי שהמאמר הבא מיועד לכם.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213753 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205208 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186844 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161712 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica