חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים עסקיים לטובת עסקאות

מאת: שירה נהללאירועים עסקיים06/09/20101055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירועים עסקיים

כאשר רוצים לערוך עסקאות גדולות - הגיוני להפוך את הסצנה לפני הרכישה או חתימת החוזה לאירוע של ממש. לדוגמה, אם חברה רוצה לקנות מכונות חדישות ממפעל באסיה היא צריכה להזמין משלחת אסייתית עם מתורגמנים, להלין אותם במלון, להוציא אותם לבלות ועוד ועוד.

1.      אירועים עסקיים מהסוג הזה הם מקדם משמעותי ביותר בכל מה שקשור לסגירת עסקאות. גם מיזוג חברות לחברה אחת או רכישתן על ידי חברה גדולה היא משהו שמצריך כינון אירועים עסקיים באולם אירועים. ובכן,  מה חשוב באירועים עסקיים מסוג זה, לפני שסוגרים אולם אירועים?

2.      אל תראו נלהבים, בדקו את העסקה ואת המחיר שלה היטב

3.      אם מדובר באירוע בו אתם מזמינים הרבה אנשים נכבדים - בדקו אם יש דיל עם מלון

4.      אם מדובר באירוע בו אתם מזמינים הרבה אנשים נכבדים - ודאו את איכות האוכל ושיהיה הטוב ביותר. בדקו אם יש אנשים בחברה שאתם מעוניינים לסגור איתה עסקה איזה מגבלות של אוכל - בין אם מטעמי בריאות ובין מטעמי חברה (למשל אם הם יפניים צריך לבדוק איתם אם מתאים להם חומוס).

5.      התעקשו לראות רישיון עסק, רישיון מכבי אש, רישיון משטרה, רישיון תברואה, רישיון על גשר התאורה.

6.      חשוב לנסות להתמקח על המחיר ולקבל את ההצעה הטובה ביותר במסגרת המחיר שקיבלתם, שיעוגן בחוזה ויועבר לאישור החברה המוזמנת - כלומר צריך לדעת שהאורחים מרוצים מהעסקה שאתם מזמינים אותה אליהם.

7.      שירותים נקיים!

8.      ודאו שלא יגבילו אתכם בזמן עם האורחים שלכם - אתם לא רוצים שהם יקבלו רושם מוטעה.

9.      חשוב שיהיו דיילים וסדרנים מסודרים וחייכנים דוברי אנגלית או כל שפה שימושית במפגש עם החברה שאתם משכירים עבורה אולם אירועים.

10.  אטרקציה לערב - גיבוש עם החברה השנייה, כפוף לתרבותה, הוא חשוב.

11.  חשוב שיהיו מלצרים מנוסים דוברי שפות, ולא יותר ממלצר ל-10 אנשים.

12.  חשוב לשמור על אירוע מעוצב עם מוסיקה בעלת טעם.

13.  לא מפרקים שום דבר עד שאחרון האורחים עוזב .

14.  ודאו שיהיו סיגרים ואלכוהול איכותי לאורחים שלכם.

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם עסקה מהחלומות באמצעות אירועים עסקיים כאלו - חשוב שתוודאו את כל הפרטים המתוארים לעיל עד החלק הקטן ביותר. זה אומר שצריך לשאול את עצמכם את כל השאלות הנכונות: האם יש רישיון עסק? האם המקום איכותי? האם השירות אדיב? האם המחיר טוב? האם הוא יכול לשרת את כמות האורחים שלכם? האם יש גישה לנכים? האם המקום יפה? ועוד ועוד ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות טרה קיסריה- גני אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה נהלל

מאת: שירה נהללאופנה16/11/101453 צפיות
בגדי מעצבים נחשבים לעילית של עולם הביגוד וההלבשה. דגמים אשר עוצבו בקפידה על ידי מעצב אופנה כזה או אחר, מוצעים על פי רוב למכירה בקמעונאות בלבד, בדרך כלל בחנויות בוטיק יוקרתיות.

מאת: שירה נהללקייטרינג07/11/101116 צפיות
בחירה בחברת קייטרינג לאירוע היא אחת מהבחירות החשובות ביותר, שכן הצלחת אירוע נמדדת בעיקר באיכות האוכל המוגש. במידה ובחרתם במקום לקיים בו את האירוע, בין אם אולם אירועים או מתוך מבחר גני אירועים את זה שאינו כולל קייטרינג משלו, תמצאו עצמכם נדרשים לבחור זאת בעצמכם

מאת: שירה נהלללימודי תעודה ומקצוע07/11/101067 צפיות
למי שאוהב להתאפר באופן אישי ומוצא עצמו מאפר באופן חובבני אחרים, כדאי לשקול להפוך את התחביב למשהו מעבר וללמוד מקצוע של ממש, מקצוע מתפתח, שיש לו דרישה גדולה כיום בשוק. כיום ניתן למצוא מגוון בתי ספר המציעים קורס איפור מקצועי, במסלולים שונים

מאת: שירה נהללציור18/10/101954 צפיות
בעוד קעקוע ייחרט על גופינו לנצח, איפור קבוע הוא סוג של קעקוע זמני המחזיק בממוצע עד כ- 3 שנים. נכון ששתי הפעולות נועדו לשוות לגופינו מימד אסתטי זה או אחר

מאת: שירה נהללציור27/09/101467 צפיות
קעקועים בהם עיטרנו את גופנו בגיל צעיר, לא תמיד יהלמו את הלך רוחנו בגילאים מבוגרים יותר. זה לא כמו בגדי מעצבים שיכולים להיות אופנה חולפת ואורזים אותם בשקית ושמים אותם ליד ויצ"ו לתרומה.

מאת: שירה נהללאירועים עסקיים02/09/101081 צפיות
אירוע חברה מתייחס לאירוע המיועד לעובדי החברה מטעם החברה, כאשר הוא יכול להיות כנס עסקי, טקס לעובדים מצטיינים, מסיבת פורים או לרגל חג אחר, השקת מוצר חדש של החברה ועוד. בשונה מאירוע פרטי, אירוע חברה נדרש להשיג את המטרות והיעדים שלשמם מתקיים, בין אם מדובר באירוע שמטרתו גיבוש עובדי חברה או השקת מוצר, כאשר אחת ממטרותיו הסמויות הינה לתרום מבחינת יחסי הציבור של החברה.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213844 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/196002 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171843 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162002 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162099 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162425 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162375 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica