חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמעונאות בגדי מעצבים- אקסלוסיביות שם המשחק

מאת: שירה נהללאופנה16/11/20101451 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגדי מעצבים נחשבים לעילית של עולם הביגוד וההלבשה. דגמים אשר עוצבו בקפידה על ידי מעצב אופנה כזה או אחר, מוצעים על פי רוב למכירה בקמעונאות בלבד, בדרך כלל בחנויות בוטיק יוקרתיות.

המכירה בקמעונאות מאפיינת את תעשיית האופנה היוקרתית, שכן האקסקלוסיביות הנלווית לבעלות על בגדי מעצבים ייחודיים היא אחת התכונות החשובות ביותר במשחק, והתכונה הראשית אשר הופכת את חוויית הקנייה של בגדי מעצבים למיוחדת כל כך.

בדומה לעולם הקעקועים, שם יכול הלקוח להיות די בטוח כי הקעקוע שלו הוא ייחודי ומאפיין רק אותו, כך גם בתחום בגדי המעצבים מעוניינים הלקוחות להרגיש כי הבגד שזה עתה רכשו בסכום כסף נכבד אינו נמכר במבצע להמונים באחת מרשתות השיווק הנפוצות.

מאפיין זה של תחום האופנה היוקרתית הוא מאבני הבניין שלה, ומה שמעניק ללקוח את ההרגשה כי קיבל את מלוא התמורה בעבור הכסף הרב ששילם.

הרעיון העיקרי העומד מאחורי בוטיקים קטנים ויוקרתיים אשר מעמידים לתצוגה ולמכירה מספר מצומצם בלבד של דגמי מעצבים במחירים גבוהים, הוא שמירה על אקסקלוסיביות. בשונה מדגמי הבגדים הנפוצים של רשתות ביגוד ענקיות דוגמת גאפ או פוקס, את שמלת המעצבים האקסקלוסיבית שקונה לקוחה מסוימת בבוטיק יוקרתי היא אינה מצפה לראות על נשים רבות אחרות.

האקסקלוסיביות הזו המאפיינת את תחום בגדי המעצבים הפכה לסממן תרבותי - חברתי מובהק. כך, במסיבות יוקרה של העשירון העליון ושל סלבריטאים אמידים ניתן לצפות בתצוגת אופנה של ממש. כל אחד ואחת מן הנוכחים נוהגים להתהדר בבגדי מעצבים אקסקלוסיביים, אשר יאותתו לכל הנוכחים בדבר אמידות חשבון הבנק של לובש הבגד, כמו גם על טעמו הייחודי באופנה. זו גם הסיבה למחיר הגבוה כל כך של אותם בגדים, ולעובדה כי ניתן למצוא אותם במספר מצומצם של חנויות יוקרה בלבד.

השמירה על מכירה בקמעונאות בלבד בענף בגדי המעצבים עומדת בניגוד מסוים לאפשרות להביא למקסימום רווח עבור המעצבים והמשווקים השונים. מכירה בסיטונאות אשר תביא את דגמי המעצבים להמוני הצרכנים עשויה להגדיל את מחזור המכירות בענף בגדי המעצבים באופן ניכר. העניין הוא כי ברגע שיעשה המהלך הזה, יאבדו אותם בגדים את התכונה החשובה ביותר שלהם - האקסקלוסיביות. אז הם כבר לא יהוו את מושא קנאתם והערצתם של חובבי בגדים אמידים, מחירם יצנח והם יאבדו את הייחודיות שלהם כתחליף יוקרתי לבגדים הרגילים והנפוצים כל כך.

כנראה שבכל מקרה, עבור מעצבי האופנה ובעלי הבוטיקים למיניהם, ולא פחות עבור לקוחותיהם, מכירה בקמעונאות היא הדרך היחידה לשווק ולמכור בגדי מעצבים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות טרה קיסריה- גני אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה נהלל

מאת: שירה נהללקייטרינג07/11/101114 צפיות
בחירה בחברת קייטרינג לאירוע היא אחת מהבחירות החשובות ביותר, שכן הצלחת אירוע נמדדת בעיקר באיכות האוכל המוגש. במידה ובחרתם במקום לקיים בו את האירוע, בין אם אולם אירועים או מתוך מבחר גני אירועים את זה שאינו כולל קייטרינג משלו, תמצאו עצמכם נדרשים לבחור זאת בעצמכם

מאת: שירה נהלללימודי תעודה ומקצוע07/11/101066 צפיות
למי שאוהב להתאפר באופן אישי ומוצא עצמו מאפר באופן חובבני אחרים, כדאי לשקול להפוך את התחביב למשהו מעבר וללמוד מקצוע של ממש, מקצוע מתפתח, שיש לו דרישה גדולה כיום בשוק. כיום ניתן למצוא מגוון בתי ספר המציעים קורס איפור מקצועי, במסלולים שונים

מאת: שירה נהללציור18/10/101953 צפיות
בעוד קעקוע ייחרט על גופינו לנצח, איפור קבוע הוא סוג של קעקוע זמני המחזיק בממוצע עד כ- 3 שנים. נכון ששתי הפעולות נועדו לשוות לגופינו מימד אסתטי זה או אחר

מאת: שירה נהללציור27/09/101465 צפיות
קעקועים בהם עיטרנו את גופנו בגיל צעיר, לא תמיד יהלמו את הלך רוחנו בגילאים מבוגרים יותר. זה לא כמו בגדי מעצבים שיכולים להיות אופנה חולפת ואורזים אותם בשקית ושמים אותם ליד ויצ"ו לתרומה.

מאת: שירה נהללאירועים עסקיים06/09/101054 צפיות
כאשר רוצים לערוך עסקאות גדולות - הגיוני להפוך את הסצנה לפני הרכישה או חתימת החוזה לאירוע של ממש. לדוגמה, אם חברה רוצה לקנות מכונות חדישות ממפעל באסיה היא צריכה להזמין משלחת אסייתית עם מתורגמנים, להלין אותם במלון, להוציא אותם לבלות ועוד ועוד.

מאת: שירה נהללאירועים עסקיים02/09/101080 צפיות
אירוע חברה מתייחס לאירוע המיועד לעובדי החברה מטעם החברה, כאשר הוא יכול להיות כנס עסקי, טקס לעובדים מצטיינים, מסיבת פורים או לרגל חג אחר, השקת מוצר חדש של החברה ועוד. בשונה מאירוע פרטי, אירוע חברה נדרש להשיג את המטרות והיעדים שלשמם מתקיים, בין אם מדובר באירוע שמטרתו גיבוש עובדי חברה או השקת מוצר, כאשר אחת ממטרותיו הסמויות הינה לתרום מבחינת יחסי הציבור של החברה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162147 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162107 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162060 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152430 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151892 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152989 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica