חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור קייטרינג לאירוע

מאת: שירה נהללקייטרינג07/11/20101115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירה בחברת קייטרינג לאירוע היא אחת מהבחירות החשובות ביותר, שכן הצלחת אירוע נמדדת בעיקר באיכות האוכל המוגש. במידה ובחרתם במקום לקיים בו את האירוע, בין אם אולם אירועים או מתוך מבחר גני אירועים במרכז או גני אירועים בשרון, את זה שאינו כולל קייטרינג משלו, תמצאו עצמכם נדרשים לבחור זאת בעצמכם. אז מאיפה מתחילים ואיך עושים זאת ביעלות. להלן מקבץ עצות לבחירת קייטרינג לאירוע:

קודם כל המלצות

בקשו המלצות מחברים, מכרים או משפחה על חברות קייטרינג שהם מכירים באופן אישי, או בעקיפין, נכחו באירוע שהוגש בו אוכל מוצלח במיוחד ויוכלו לברר את הפרטים עבורכם. במידה ואתם מתקשים למצוא כאלו או רוצים במקביל לבחור מתוך מבחר גדול יותר, כנסו לרשת לאתרים של חברות קייטרינג ובדקו מה התפריטים שהם מציעים. מומלץ לבחור חברת קייטרינג הממוקמת לא הרחק ממקום האירוע על מנת למזער את הסיכויים שהאוכל יעבור טלטלות בדרכו הארוכה עד הגעתו למקום, במיוחד כשמדובר בחודשי הקיץ החמים.

בירור ראשוני

רכזו את פרטי ההתקשרות של מספר מצומצם של חברות קייטרינג וצרו קשר ראשוני. בשיחה זו בררו את הפרטים הראשונים המסננים מבחינתכם, כמו למשל בירור אם לחברה יש תעודת עסק (והיא בתוקף). במידה ואתם שומרי כשרות, וודאו שיש להם תעודת כשרות בתוקף, האם השירות שלהם כולל גם מלצרים ומגישי מנות? האם האוכל מגיע כפי שהוא מוכן או שמבשלים אותו במקום האירוע? האם יש מינימום או מקסימום מנות שניתן להזמין? (ישנן חברות שלא מקיימות אירוע הכולל פחות מ-100 מוזמנים או יותר מ-400 וזאת כדאי לדעת מבעוד מועד). בנוסף, האם החברה עושה שימוש באוכל טרי או קפוא? האם קיימת אפשרות להזמין מנות מיוחדות כמו למשל מנות צמחוניות או מנות ילדים (שהאחרונות לרוב במחיר מוזל יותר). בעצם כל שאלה שנראית לכם חיונית ועל סמך התשובות, תוכלו להחליט באם להתקדם מול אותה החברה.

פגישת טעימות

לאחר שבחרתם מספר מצומצם וממוקד של חברות קייטרינג שעברו את הסינון הראשוני, כדאי לקבוע פגישת טעימות ובוודאי לא להסתכן ולהזמין חתול בשק. לאחר שתגיעו ותתרשמו מהמקום, מהניקיון שלו, מהשירות וכמובן מהאוכל, שערב לחיככם או לא, תוכלו לבחור את החברה המתאימה ביותר.

עלויות המזון

קחו בחשבון שהעלויות משתנות בהתאם למנות שתבחרו. סטייק אנטריקוט יעלה לכם יותר מסוג בשר בקדירה והעלות משתנה בהתאם לצורת ההגשה (הגשה רגילה, בופה או הגשה אמריקאית). בחירת סוג האוכל והמנות צריכה להיעשות בהתאם להעדפותיכם האישיות ולסגנון האורחים הצפויים להגיע. לא כדאי לחסוך במגוון המנות או לבחור במנות זולות יותר מאחר והצלחת האירוע תלויה באיכות האוכל המוגש ובמגוון שלו.

כמות המנות להזמנה

למרות שתאשרו הגעת המוזמנים מעט לפני מועד האירוע, סביר להניח שכמות האורחים בפועל תהיה קטנה מהמתוכננת. בעת מעמד הזמנת כמות המנות, מומלץ להזמין כמות של מנות גבוהה בכ-10% מהכמות של האורחים שאישרו הגעתם. כך, גם במקרה בו ברגע האחרון יהיו אורחים שיצליחו להגיע, לא ייווצר מצב בו תהיו במחסור מנות ובמקסימום, במידה ויישאר אוכל, תוכלו לבקש לארוז לכם ולקחת אתכם להמשך השבוע.

לסיכום

בבחירת חברת הקייטרינג שתספק לכם את האוכל לאירוע, מומלץ לבחור חברה שקיבלתם המלצות עליה, שתספק אוכל בסגנון המותאם לקהל היעד (תפריט הכולל אוכל גורמה מול אוכל ביתי ופשוט), שאתם באופן אישי טעמתם והתרשמתם מאיכויות המזון ובתקציב שתוכלו לעמוד בו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות טרה קיסריה- גני אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה נהלל

מאת: שירה נהללאופנה16/11/101453 צפיות
בגדי מעצבים נחשבים לעילית של עולם הביגוד וההלבשה. דגמים אשר עוצבו בקפידה על ידי מעצב אופנה כזה או אחר, מוצעים על פי רוב למכירה בקמעונאות בלבד, בדרך כלל בחנויות בוטיק יוקרתיות.

מאת: שירה נהלללימודי תעודה ומקצוע07/11/101067 צפיות
למי שאוהב להתאפר באופן אישי ומוצא עצמו מאפר באופן חובבני אחרים, כדאי לשקול להפוך את התחביב למשהו מעבר וללמוד מקצוע של ממש, מקצוע מתפתח, שיש לו דרישה גדולה כיום בשוק. כיום ניתן למצוא מגוון בתי ספר המציעים קורס איפור מקצועי, במסלולים שונים

מאת: שירה נהללציור18/10/101954 צפיות
בעוד קעקוע ייחרט על גופינו לנצח, איפור קבוע הוא סוג של קעקוע זמני המחזיק בממוצע עד כ- 3 שנים. נכון ששתי הפעולות נועדו לשוות לגופינו מימד אסתטי זה או אחר

מאת: שירה נהללציור27/09/101467 צפיות
קעקועים בהם עיטרנו את גופנו בגיל צעיר, לא תמיד יהלמו את הלך רוחנו בגילאים מבוגרים יותר. זה לא כמו בגדי מעצבים שיכולים להיות אופנה חולפת ואורזים אותם בשקית ושמים אותם ליד ויצ"ו לתרומה.

מאת: שירה נהללאירועים עסקיים06/09/101055 צפיות
כאשר רוצים לערוך עסקאות גדולות - הגיוני להפוך את הסצנה לפני הרכישה או חתימת החוזה לאירוע של ממש. לדוגמה, אם חברה רוצה לקנות מכונות חדישות ממפעל באסיה היא צריכה להזמין משלחת אסייתית עם מתורגמנים, להלין אותם במלון, להוציא אותם לבלות ועוד ועוד.

מאת: שירה נהללאירועים עסקיים02/09/101081 צפיות
אירוע חברה מתייחס לאירוע המיועד לעובדי החברה מטעם החברה, כאשר הוא יכול להיות כנס עסקי, טקס לעובדים מצטיינים, מסיבת פורים או לרגל חג אחר, השקת מוצר חדש של החברה ועוד. בשונה מאירוע פרטי, אירוע חברה נדרש להשיג את המטרות והיעדים שלשמם מתקיים, בין אם מדובר באירוע שמטרתו גיבוש עובדי חברה או השקת מוצר, כאשר אחת ממטרותיו הסמויות הינה לתרום מבחינת יחסי הציבור של החברה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192889 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183093 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182301 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181707 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181631 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181455 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181512 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica