חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות מיקום הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 12/04/2009771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי שינה, נמצאים בשימוש תכוף. הם אמורים להעניק לנו מנוחה ורגיעה. חדרי שינה הם גם מקום של התארגנות שכן בהם מוצבים ארונות הבגדים, הטואלט ומערכות בידור כמו טלוויזיה ומערכת קולנוע ביתית. חדרי שינה ממלאים אחר פונקציות רבות, ויש לדעת היכן יש למקם פרטי הריהוט השונים, על מנת לייעל ולהשביח את השימוש. מיקום נכון של רהיטי חדרי שינה הוא מפתח להשגת אווירה של רוגע, ליכולת לשמור על סדר בחדר וליכולת תנועה חופשית . לכן, לפני שאתם רצים לחנויות לקנות מערכת של רהיטים רצוי שתבצעו מספר דברים: ראשית ערכו רשימה של הפעולות הריאליות היומיומיות שאתם מנהלים בחדר. לאחר מכם רשמו את האילוצים הטכניים הקיימים כמו, מיקום חלונות , דלתות , ארונות קיר וכד''. רק לאחר עבודת תשתית זו, תוכלו להתחיל ולתכנן את מיקום פרטי הריהוט והאביזרים המשלימים.
מיקום של ארונות בגדים:  מיקום ארונות בגדים בחדרי שינה הוא לעיתים קרובות הכרחי אלא אם כן יש לכם חדר ארונות בבית. גודלם של החדרים מצטמצם אם אין מדובר בארונות קיר אלא בארונות רגילים. ארונות חדרי שינה יש למקם שלא מול הדלת ומדוע? אם ממקמים את הארון אל מול הדלת, נוצרת תחושה של מחנק וסתימת החלל.
היכן יש למקם את המיטה? כל  מיטה, ולא משנה גודלה, מומלץ להציב סמוך לכל קיר שאינו מול הדלת על מנת לזכות בתחושת בטחון. קיימים חדרי שינה, קטנים שיש להכניס אליהם מיטות זוגיות – במקרים כאלו יש לוודא כי קיים מעבר נוח משני צידי המיטה ושלא קיימים פרטי ריהוט שיכולים להיתקל בהם בקלות. מיקום מיטה , רצוי שיהיה סמוך לחלון שיכול להעניק אור  ופתרון אוורור טוב. אך חלון מעל ראש המיטה אינו תמיד נוח לשימוש וניקוי.
היכן למקם את השידות? שידות הן ללא ספק רהיט נחוץ ושימושי! הן ממוקמות  משני מצידי המיטה ועליהן ניתן להניח משקפיים, ספרים, מנורת קריאה ועוד. בחדרי שינה קיימות גם שידות טואלט שאותן רצוי להציב שלא אל מול חלון, כיוון שאור חזק עלול לגרום לסנוור ויקשה על התבוננות במראה לצרכי איפור וכד''.
היכן שי להציב פרטי ריהוט משלים בחדרי שינה? ריהוט משלים בחדרי שינה כולל מתלים, הדומים, ארגזי מצעים ועוד. העיקרון החשוב שיש למשור עליו בחדרי שינה הוא: לא להעמיס! חלל חדרי ישנה אמור לספק תחושות של רוגע ומנוחה, כך שעודף של אביזרים גורם לעומס ויזואלי שלא מאפשר זאת.
היכן יש לקבוע חלונות בחדר השינה? אם אתם נמצאים בתהליך בניה של בית חדש, אתם למעשה קובעים את מיקום החלונות- אופנת החלונות גם היא השתנתה וכיום חלונות בחדרי שינה דגולים וארוכים יותר. מומלץ כי חלונות ימוקמו משני צידי המיטה, כך שתתאפשר זרימת אוויר אופטימאלית. חלונות גדולים וארוכים הם יפים ותורמים לאור ולאוורור מספק, אך יש לסוכך עליהם באמצעי הצללה טובים . חלונות גדולים בחדרי שינה , יכולים להעלות את כמות הרעש המגיע מבחוץ, ובמקומות רועשים, רצוי לשקול התקנת חלונות בעלי זגוגיות כפולות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091346 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091255 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091236 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091305 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091221 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091264 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091449 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica