חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים במרפסת הבית

מאת: שירי פלגשיפוצים07/09/20101067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית משטחי עץ משווים לבית מראה כפרי ויוקרתי. האקלים בארץ לא מאפשר הקמת בתים מעץ אך

ניתן לפחות באופן חלקי על ידי עיצוב מרפסות או גינות בעץ להעניק לבית את המראה המושך שהעץ מעניק. אנשים רבים מחפשים לעשות שינוי בביתם. אנשים רבים הגרים בעיר משוועים לקצת טבע. ההזדמנות שלהם ליצור מעין שכיית חמדה היא בתוך דלת אמותיהם, בביתם או בחצר ביתם. הוספת דקים למרפסת או לבית תרומת לתחושת החיבור לטבע.

שינוי מרפסת או משטח אדמה וציפויו בעץ מבטיח לכם מהפכה במראה של הבית אך אין מדובר במהפכה שמשנה את יסודות ותשתית הבית. רוצה לומר, השיפוץ עצמו קל ונוח ואינו דורש חודשים על גבי חודשים של רעש ולכלוך בבית. היתרון הגדול של ציפוי הבית בדקים של עץ הוא התחזוקה שהינה קלה וחסכונית. הטיפול אינו מצריך מים רבים וכל שעליכם לשעות הוא לטאטא מדיי פעם את רצפת העץ ואחת לכמה חודשים להזמין חברה מקצועי שמנקה את המשטחים בצורה יסודית יותר. אתם יכולים לבחור האם אתם מעוניינים בדקים בגימור מבריק או בגימור מט. כמו כן, יש גווני עץ שונים שנתונים לבחירתכם. בניית הדקים נעשית בדרך כלל בהתאמה לצמחיה ולנוף שסביב לבית.

ניתן לבנות שביל דק מהבית לכניסת הבית שיהיה עשוי מדקים. ניתן גם ליצור שבילך גישה למלפס השני של הבית. השימוש שנעשה בבניית השביל הוא על ידי כמה סוגי עץ, בדרך כלל עת איפאה ועץ אורן. באותה טכניקה משתמשים גם לבניית גשרים קטנים מעץ. דבר זה מתאים בדרך כלל לגני אירועים, לגינות ציבוריות מעל בריכות מלאכותיות או נחלים מלאכותיים קטנים. עיצוב זה מעניק למקום מראה מיוחד וקסום.

מי שרוצה להרחיב את העיצוב לחלקים נוספים של הבית ולא להסתפק רק בגינה או בחלק האחורי של הבית, ניתן להחליף את רצפת הבית בריצוף מעץ. החלפת הריצוף לא חייבת להיעשות בכל הבית אלא ניתן להחליט על החלפה בחלק מסוים של הבית לדוגמא באזור שבו מונחים העציצים והצמחים או בפינת האוכל. ניתן לעשות זאת באופן שמשתלב עם שאר הריצוף של הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141316 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131237 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131271 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232608 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211342 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201396 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica