חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארונות קיר \ חדרי ארונות

אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לאחסון בגדים בחדרי השינה הנם הצבת ארונות קיר. ארונות קיר, כשמם כן הם: ארונות המוצבים בין שני קירות ומגיעים כמעט עד לתקרת החדר, כך שכשאנו מתבוננים בהם, נראה רק את החזית שלהם. פתרון אחסון נוסף נפוץ בימינו הוא: חדרי ארונות, זהו חדר צמוד לחדר השינה, המשמש בעצם כארון. חדרי ארונות כוללים מדפים, איזורי תליה לבגדים ופתרונות אחסון לנעליים, תיקים תכשיטים וכו'.

ארונות קיר – בשלל דגמים וצבעים  

בעבר ניתן היה להשיג ארונות קיר, בגדלים סטנדרטיים במבחר מאוד מצומצם, היום כמו בכל התחומים בחיינו, גם ארונות קיר, קיימים במבחר של, גדלים, צבעים, וחומרים מהם הם עשויים.

 
ישנם ארונות קיר לחדרי שינה, חדרי ילדים או לחדרי הלבשה, חלקם עשויים מעץ מלא, אחרים מעץ מצופה פורמייקה. ארונות קיר מורכבים בימינו ממגוון רחב של חומרי גלם, בשלל צבעים, וכמעט אינספור אפשרויות שילוב ביניהם. כל אחד ואחת יכול לבחור לעצמו ארונות קיר, בשילוב המועדף של חומרים ועיצוב חיצוני ופנימי.

כאשר רוכשים ארונות קיר, ניתן לתכנן יחד עם בעל המקצוע את החלוקה הפנימית של הארון, כמה מדפים אנו רוצים ומאיזה סוג? האם אנו רוצים מדפים נשלפים? סלסלות רשת המורכבות על גבי מסילות, מקום לתליית בגדים וכו'. אתם קובעים את החלוקה הפנימית של ארונות קיר, אותם תרכשו. כמובן שאתם אף תחליטו לגבי הפן החיצוני של ארונות קיר, אותם אתם מתכננים לבנות, תבחרו את הגימור המתאים לסגנונכם ולסגנון החדר שבו יוצב הארון.

חדרי ארונות – בשלל דגמים וצבעים.

חדרי ארונות כמו אחיהם ארונות קיר, מתוכננים כיד הדימיון הטובה של דיירי הבית ובעלי המקצוע. לרוב הם אינם גדולים על כן יש לשים דגש על החלוקה הפנימית, הכוללת: מדפים, אזורי תליה, מקום לאביזרי אופנה וכו'. ישנם חדרי ארונות שכל המבדיל ביניהם לחדר הוא וילון אחרים, משוכללים יותר יהיו עם סגירת דלתות הזזה, מזכוכית חלבית עם מסילה תלויה ללא כל מסילה על הרצפה. לרוב אנשים בוחרים צבעים בהירים לדלתות או למדפים כאשר אין דלתות, כדי להקנות תחושה של מרחב גדול יותר. נוכל למצוא חדרי ארונות בכל מיני סגנונות, ישנם פשוטים וישנם משוכללים, הכוללים אבזור חדשני של פרזול מתקדם, כמו למשל חדרי ארונות עם מתלים נשלפים לתליית מכנסיים, מתלים עם מנגנון הורדה. חדרי ארונות הם לעיתים עם מנגנון תאורה סמויה בין המדפים, תאורה זו היא לעיתים גם כזאת שנדלקת כאשר דלתות הארון נפתחות. בקיצור חדרי ארונות ניתנים לבנייה ועיצוב בשלל אפשרויות.

ארונות קיר/ חדרי ארונות – פתרון אחסון אידאלי.

לסכום: בין אם אתם בוחרים ארונות קיר לחדרי השינה שלכם, או שביכולתכם לבנות חדרי ארונות, תוכלו להנות מבנייה והתאמה אישית של הארונות למרבית הנוחיות ובסגנון המתאים לכם ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:

קשרי עסקים - טלמרקטינג
עיצוב גינות
- סיגליות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלמרקטי עיצובגינו

מאת: טלמרקטי עיצובגינובריאות הנפש14/09/10985 צפיות
במהלך השנים האחרונות ההכרה כי אנו למעשה אחראים על חיינו הולכת וגדלה, מתוך תובנה זו מתפתחות שיטות טיפול שונות שאחת מהן היא: טיפול התנהגותי קוגנטיבי. השאלה הראשונה שבוודאי עולה בראשכם היא: מהו טיפול התנהגותי קוגנטיבי?

מאת: טלמרקטי עיצובגינובניין ואחזקה - כללי14/09/101019 צפיות
דלת הכניסה, היא הדבר הראשון אותו רואים הנכנסים אל דלת אמותיך. גם מבחינה אנרגטית ישנה משמעות גדולה לדלת הכניסה. דלתות כניסה, מפרידות בין פנים הבית לעולם החיצוני. הן מסננות בין הדברים, האנשים, האנרגיות, שיש ברצוננו..

מאת: טלמרקטי עיצובגינובישול ואפיה07/09/101019 צפיות
במהלך השנים האחרונות הולכת וגדלה המודעות גם במערב, לגבי אורחות חיים בריאים, יותר ויותר אנשים בוחרים בדרכים הטבעיות כדי לחיות באופן..

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica