חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בישול בריא

במהלך השנים האחרונות הולכת וגדלה המודעות גם במערב, לגבי אורחות חיים בריאים, יותר ויותר אנשים בוחרים בדרכים הטבעיות כדי לחיות באופן טוב יותר. על כן בישול בריא, הפך להיות אף הוא לכוכב במטבחים רבים.

בישול בריא – גם טעים וגם בריא.

 

כל מי שמעוניין להפוך את מטבחו למטבח של בישול בריא, צריך לדעת כי ישנם מספר כללים בסיסיים שיש לפעול לפיהם. בהמשך המאמר אנחנו נשבור את הסטיגמה שיש לעיתים לגבי בישול בריא. מזון בריא יכול להיות בהחלט גם טעים להפליא.

אחד הדברים הראשונים שעלינו לדעת כשאנו רוצים לקחת על עצמנו, את הזנת משפחתנו על ידי בישול בריא, הוא: כי חסל סדר מאכלים עטירי שומנים רוויום, טיגון עמוק ועוד. מעתה נשתדל לקנות כמה שיותר מוצרי מזון טבעיים ובלתי מעובדים, כדי שנוכל להשתמש בהם לסעודות בישול בריא אותן נכין.

פעמים רבות אנו קונים בשר קפוא ופחיות שימורים המכילים תוספים ומרכיבים מלאכותיים  שאינם בריאים כלל. בישול בריא יבטיח לנו ולילדינו אוכל שהוא גם טעים וגם בריא.

אז קדימה בישול בריא ממתין שתתנסו בו:


כלל ראשון של בישול בריא הוא ירקות. הרבה ירקות מכל מיני מינים וצבעים. ירקות הנם עשירים בויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף ומונעים התפתחותן של מחלות רבות. בישול בריא מתבסס על אכילת ירקות טריים ונקיים, בתוך סלט ירקות עשיר או אפילו בפני עצמם. ישנם כאלה שאף יקנו ירקות אורגניים בלבד, שאין בהם חומרי הדברה. בישול בריא, כולל גם בישול ירקות במים,  או  על ידי אידוי, הקפצה של ירקות יחד עם נתחי עוף, בישול או אפייה של ירקות בתנור בסגנון אנטי-פסטי - אלו דרכים נהדרות של בישול בריא עם ירקות, בעיקר כתוספות או בארוחות בוקר.

בישול בריא דוגל באכילת קטניות למיניהן, כגון: קינואה, בורגול, עדשים, שעועית, כוסמת ועוד רבים וטובים אחרים. הקפידו שתמיד תהיה בידכם טחינה גולמית ושמן זית, תבלינים כיד הדמיון הטובה. ואתם בהחלט יכולים לאכול גם בשר ודגים, בישול בריא, אינו בהכרח "להיות צמחוניים".
הילדים שלי למשל אינם מוכנים לוותר על השניצל המטוגן של אמא, וגם אין שום סיבה שיוותרו. בישול בריא מבחינתי מתחיל בכך שאני קונה חזה עוף טרי, של תרנגולות חופש, כדי להיות בטוחה שהוא נקי מהורמונים וחומרים מזיקים אחרים. אני טובלת אותו כמיטב המסורת בפירורי לחם שמאז שאנו מקפידים על בישול בריא, נעשים כאן במטבחנו משאריות הלחם שלנו, מוסיפה תבלינים, כגון: פפריקה, מלח, פלפל שחור, שום וכמובן שטובלת גם בביצה. הטיגון על פי אמונתי של בישול בריא, נעשה במחבת יצוקה, עם מעט שמן זית ותאמינו לי שאין כמו השניצלים שלי.

עם השנים ועם הניסיון משפחתי למדה שאמא יודעת לשלב בין בריאות לטעם ובעזרת בישול בריא, כל יום מוגשות אל השולחן ארוחות בריאות – גורמה.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:

קשרי עסקים - טלמרקטינג
עיצוב גינות
- סיגליות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלמרקטי עיצובגינו

מאת: טלמרקטי עיצובגינובריאות הנפש14/09/10985 צפיות
במהלך השנים האחרונות ההכרה כי אנו למעשה אחראים על חיינו הולכת וגדלה, מתוך תובנה זו מתפתחות שיטות טיפול שונות שאחת מהן היא: טיפול התנהגותי קוגנטיבי. השאלה הראשונה שבוודאי עולה בראשכם היא: מהו טיפול התנהגותי קוגנטיבי?

מאת: טלמרקטי עיצובגינובניין ואחזקה - כללי14/09/101019 צפיות
דלת הכניסה, היא הדבר הראשון אותו רואים הנכנסים אל דלת אמותיך. גם מבחינה אנרגטית ישנה משמעות גדולה לדלת הכניסה. דלתות כניסה, מפרידות בין פנים הבית לעולם החיצוני. הן מסננות בין הדברים, האנשים, האנרגיות, שיש ברצוננו..

מאת: טלמרקטי עיצובגינוקייטרינג07/09/101208 צפיות
כשמם כן הם: ארונות המוצבים בין שני קירות ומגיעים כמעט עד לתקרת החדר, כך שכשאנו מתבוננים בהם, נראה רק את החזית שלהם. פתרון אחסון נוסף..

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183890 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183263 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174489 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164063 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152643 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151990 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142159 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica