חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט למסעדות

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 12/04/2009771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ריהוט מוסדי כולל את כל הרהיטים שאנו רואים במוסדות, ארגונים וחברות ברחבי הארץ. בחלק מהמקרים הריהוט דומה לריהוט אותו נמצא בבית, אך במקרים רבים, נוכל למצוא רהיטים מיוחדים המיועדים באופן ספציפי למוסד או לארגון מסוים, ונוכל למצוא אותם רק בו. בין אם המדובר בבתי מלון, בתי ספר, בנקים, אוניברסיטאות, מרפאות, ברים וכן ריהוט למסעדות , כל אלה צריכים ריהוט מיוחד, על פי אופי של הארגון וצרכיו. כיום, הריהוט המוסדי הוא חלק גדול מענף הרהיטים, וההשקעה של מוסדות וארגונים בריהוט מוסדי היא גדולה ומשמעותית.   אז היכן ניתן לקנות ריהוט מוסדי? כיום, ישנן חנויות ומפעלים לא מעטים המתמחים בריהוט למוסדות שונים. הריהוט הוא בכל התחומים האפשריים - כיסאות מפלדה ומאלומיניום, שולחנות מיוחדים, מזנונים , עגלות לנשיאת הכיסאות והשולחנות, ספסלים, ריהוט למוסדות כלכליים (בנקים וחברות ביטוח למשל), ריהוט חוץ, כסאות לבתי קפה וברים, כיסאות ושולחנות לתלמידים וסטודנטים, כסאות המתנה בקופות החולים והמרפאות, ועוד דוגמאות רבות נוספות. המדובר בריהוט מגוון ביותר וחשוב מאוד שתהיה התאמה מירבית בין סוג הריהוט לבין אופי המוסד או הארגון.   כאשר אנחנו מתכננים לרכוש ריהוט לארגון שלנו, מומלץ לתת חשיבות גדולה לצרכים של הארגון ולמטרתו. לכל ארגון או מוסד יש מטרה אחרת ועל פי המטרה הזו יש לרהט. אם המדובר בבית ספר, יש לקנות שולחנות וכסאות שיתאימו לילדים הן מבחינה שימושית, הן מבחינה עיצובית ולא פחות חשוב - מבחינה בריאותית. כמו בריהוט הביתי, גם בריהוט המוסדי יש חשיבות למיקום של הרהיטים בחלל. חשוב שהמידות של כל רהיט יתאימו למידות של החדר בו הם נמצאים ולאופי העיצובי שלו. לא נמקם שולחן ענק בחדר קטן מדי, ולא נשים ספה קטנטנה בחדר ענק.   מומלץ מאוד להתאים את הרהיטים לצבעים של החדרים במוסדות בו הם נמצאים. אם המדובר בגוונים שמחים ובהירים שמטרתם ליצור מרחב ועוצמה, יש לבחור רהיטים המתאימים לאווירה הזו. אם הצבעים השולטים במוסד הם חזקים כמו צהוב או אדום יש כמובן לרהט בהתאם. גם ריצוף המוסדות והארגונים חשוב ליצירת האווירה ולא רק הצבע שעל הקירות.   חשוב לזכור כי הריהוט המוסדי נועד בראש ובראשונה לתרום לרווחתם של עובדי הארגון. בכל ארגון או מוסד ישנם עובדים רבים המשתמשים ברהיטים שונים, וחשוב שהריהוט המוסדי יתאים לצרכים של העובדים, בין אם המדובר בברמן בפאב, קופאית בסופר או פקידת קבלה במרפאה.   העיצוב הוא חלק חשוב מאוד במוסדות ובארגונים ומטרתו להשרות אווירה מסוימת התואמת את מטרות המוסד או הארגון. ניתן להוסיף לרהיטים אביזרים ופריטים נוספים כדוגמת שטיחים מפוארים, ציורי קיר אומנותיים, וילונות מבדים יוקרתיים, מזנונים ודלפקים מעוצבים, עמדות מחשב יפות ועוד''. המחיר של כל האביזרים הללו הוא לא נמוך, ומומלץ לעשות סקר שוק מקיף לפני קניתם. ישנן כיום חברות רבות העוסקות בתחום וכן מפעלים, יצרנים, יבואנים ואתרי אינטרנט בהם ניתן לקנות ריהוט מוסדי, ולכן חשוב להשוות מחירים ולא כדאי לזלזל בכך.   בשל המבחר הגדול של הסגנונות, העיצובים והדגמים של הריהוט המוסדי שקיים בשוק, מומלץ להחליט מראש מה כל אחד מחפש ומהי התפיסה העיצובית של המוסד או הארגון. אפשר ואף מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום (מעצבי פנים, אדריכלים וכו'') ולקבל מהם כמה טיפים.  

בעידן בו הכלכלה פורחת והעסקים משגשגים, אין ספק כי תחום הריהוט המוסדי הפך לחשוב ומשמעותי, לא פחות מאשר הריהוט הביתי. תרבות השפע משפיעה על כולנו, על השעות בהן אנחנו נמצאים בעבודה ועל השעות בהן אנחנו נמצאים בבית, וזה כמובן משפיע על ריהוט הבית, העסק, המוסד או הארגון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091348 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091256 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091237 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091308 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091222 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091267 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091451 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201582 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201166 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201717 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201803 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191611 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191590 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191592 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica