חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרישות מיגון שונות בביטוח רכב

מאת: אוהד רגבביטוח רכב10/09/20101734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר באים לרכוש פוליסות ביטוח רכב איחוד ישיר למשל,  אחת הדרישות מבעלי הרכב הינה להתקין ברכב אמצעי מיגון שונים. אמנם, ביטוח חובה לרכב אינו מושפע מאמצעי המיגון כיוון כי הוא מטפל אך בנושאי נזקי גוף אשר נגרמים בעת תאונה, אולם נושא ביטוח מקיף לרכב מושפע עד מאד מנושא התקנת אמצעי מיגון שונים לרכב כיוון וביטוח מקיף לרכב מטפל לא רק בנזקי רכוש אשר נגרמים לרכב בעת תאונה אלא אף בנושא נזקי רכוש אשר הם נחלתו של הרכב בעת פעולות הנעשות בזדון כגון ניסיון פריצה וגניבה ואף השלכת אבנים.

דרישות מיגון ביטוח רכב איחוד ישיר

דרישות המיגון של ביטוח רכב איחוד ישיר אינן קבועות ומשתנות בהתאם למקום המגורים, אופי הנסיעות הנעשות ברכב, וכן סוג הרכב. סוגי רכבים אשר ידועים כמבוקשים במיוחד בקרב גנבי הרכבים למינהם, רכבי יוקרה אשר עלותם גבוהה מאד וכן רכבים אשר בעליהם גרים במקומות הידועים כחשופים לזריקת אבנים, ייתכן וחברת הביטוח תבקש מבעלי הרכב להתקין אמצעי מיגון מיוחדים או נוספים בהתאם לצורך.

ביטוח רכב איחוד ישיר - אמצעי מיגון לפני פריצה

כאשר הרכב חונה, הוא מועד לניסיונות פריצה. ישנם כללים אשר שמירה עליהם תקטין את סיכוי הרכב להפוך לקורבן ניסיון פריצה או גניבה:

  • חניה באיזור מואר ומאויש ככל הניתן
  • חניה במקום סגור כחניון
  • חניה במקום בו יש פיקוח על הכניסה והיציאה באמצעות שער או שומר
  • אי השארת חפצי ערך או תיקים ברכב
  • לודא כי במידה ומותקנים אמצעי מיגון נוספים קיומם ברכב יהיה ברור
ביטוח רכב ישיר - אמצעי מיגון בעת פריצה

אם כבר נעשה ניסיון לפרוץ אל הרכב, אמצעי המיגון כוללים אזעקה הפועלת על בסיס זיהוי שינויים בנפח הפנימי של הרכב או על בסיס זעזועים ברכב. ניתן לחבר את האזעקה כך שתמנע הצתת הרכב וכמו כן ניתן לודא כי דלת מכסה המנוע ננעלת ננעלת במידה והרכב נפרץ

ביטוח רכב ישיר - אמצעי מיגון לאחר פריצה

לאחר ניסיון הפריצה ניתן לסמן את חלקי הרכב השונים בסימון אותו קשה להורידו. סימון אשר כזה יקשה על גנב הרכב להפתר בקלות מחלקי הרכב וייתכן וימנע את גניבת הרכב מלכתחילה.

ניסיון נוסף אשר ניתן לעשות הוא הטמנת חיישן איתור אשר יאפשר לאתר את הרכב לאחר גניבה, בטכנולוגיה הדומה לזו של ה-GPS.

ביטוח רכב ישיר - מיגון בפני אבנים

ניתן למגן את הרכב מפני ידוי אבנים על ידי הגנה על שמשות הרכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד רגב

מאת: אוהד רגבביטוח רכב22/12/102142 צפיות
קיימות כיום מערכות בטיחות ברכב אשר יכולות להקטין באופן משמעותי את הסיכויים להקלע לתאונת דרכים, אולם התקנת מערכות אלו בכלי הרכב אינה מחויבת על פי חוק או אף נדרשת על ידי חברות הביטוח.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות14/12/1010833 צפיות
איך צריך להתארגן לקראת נסיעה לחו"ל? מה יש לקחת עימנו? מה צריך לסדר? איך בודקים איזה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל יש לרכוש, ומה משפיע על החלטה זו?

מאת: אוהד רגבביטוח משכנתא09/12/101450 צפיות
אחד הכיסויים המוצעים במסגרת פוליסות ביטוח משכנתא הינו ביטוח אובדן כושר עבודה.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות30/11/101328 צפיות
על מה יש להקפיד בעת הפעלת או רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הם הדגשים המיוחדים ובאילו נקודות אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי?

מאת: אוהד רגבביטוח רכב23/11/101270 צפיות
אלו אמצעי מיגון נפוצים תדרוש חברת הביטוח להתקין בכלי רכב מבוטחים, ומה השפעת המיגון על תוקפה של פוליסת ביטוח רכב אשר רכש המבוטח.

מאת: אוהד רגבביטוח פנסיוני18/11/101958 צפיות
המאמר הבא דן בהשוואה בין סוגי ביטוחי פנסיה השונים המוצעים היום הן לעובדים שכירים והן לעובדים עצמאיים. כאשר ההחלטה על מסלול הפנסיה המועדף ניתנת בידי העובד, חשוב להבין את משמעויות הבחירות השונות.

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי13/11/101348 צפיות
במקרים רבים נאמר לנו כי חשוב לבחור בחברת ביטוח בעלת גב כלכלי איתן. מה הם הגורמים לקשר הזה, ואיך קשור נושא הביטוח לנושא חסכונות פנסיונים?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171742 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164130 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163077 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147858 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica