חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות בבחירת חברת ביטוח עם גב חזק

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי13/11/20101343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר באים לרכוש פוליסות ביטוח השוק היום קורץ ותחרותי ומציע הצעות רבות עם הטבות כאלו ואחרות, אולם מהם הקריטריונים החשובים באמת ברכישת פוליסת ביטוח מאחת מחברות הביטוח?

פוליסות ביטוח מכסות תחומים רבים בחיינו: פוליסות ביטוח בריאות וכיסוי תרופות, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, פוליסות ביטוח רכשו כגון פוליסות ביטוח תכולת ומבנה לדירה, פוליסת ביטוח לרכב וכן פוליסות ביטוח ריסקים כגון ביטוח חיים וביטוח תאונות אישיות. בנוסף, חברות הביטוח לקחו אחריות על קרנות פנסיה רבות, ביטוחי מנהלים ואף קופות גמל שונות. קיימות חברות ביטוח רבות: חברת ביטוח מגדל, חברת ביטוח כלל, חברת ביטוח הראל, חברת ביטוח פניקס, חברת ביטוח אליהו ועוד. כאשר באים להשוות בין חברות הביטוח השונות יש לבחון כל פוליסה וכל ביטוח לגופו, למשל ביטוח מגדל.

ביטוח וגב כלכלי

על מנת להבין את החשיבות העצומה של גב כלכלי חזק בנושאי בחירת חברת ביטוח איתה כדאי לעבוד יש להבין ביטוח מהו. הבנת תחום הביטוח עוזרת אף בהבנת הקשר בין ביטוח וחסכון פנסיוני. חברת ביטוח גובה מידי חודש פרמיה ממבוטחים רבים, כספי הפרמיות מושקעים בשוק ההון. בקרות מקרה ביטוחי, חברת הביטוח מפצה את המבוטח או המוטבים בסכום הנקוב בפוליסת הביטוח, או על פי המקרה הביטוחי.

ככלל, רווחי חברת ביטוח הם סה"כ כל הפרמיות המשולמות בתוספת התשואות המתקבלות על השקעת כספי הפרמיות בשוק ההון ובניקוי כספי הפיצויים המשולמים למבוטחים. כיוון וחברות הביטוח הינן חברות מסחריות בעלות כוונת רווח, על מנת כי חברת ביטוח תהיה רווחית על שני תנאים להתקיים:

  • סך כל הפרמיות הנגבות גבוה מסך כל הפיצויים המשולמים
  • התשואות על השקעת כספי הפרמיות הינן תשואות חיוביות וגבוהות

שוק ההון אינו דבר יציב, וייתכנו תקופות בהן תשואות ההשקעה יהיו שליליות. כאשר לחברת ביטוח אין גב כלכלי איתן ויציב, תנודות בשוק ההון עלולות למוטט את חברת הביטוח וכאשר נזדקק לכספי הפיצויים מחברת הביטוח נגלה כי חברת הביטוח פשטה את הרגל וכספי הפרמיה אשר שילמנו ירדו לטימיון. כאשר לחברת ביטוח, כגון חברת ביטוח מגדל, יש גב כלכלי איתן ויציב, תנודות בשוק ההון ישאירו אותה עומדת על כנה ויאפשרו לה לשלם פיצויים במידת הצורך גם בתקופות בהן שוק ההון ירד.

 



תגיות המאמר: ביטוח, חברת ביטוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד רגב

מאת: אוהד רגבביטוח רכב22/12/102139 צפיות
קיימות כיום מערכות בטיחות ברכב אשר יכולות להקטין באופן משמעותי את הסיכויים להקלע לתאונת דרכים, אולם התקנת מערכות אלו בכלי הרכב אינה מחויבת על פי חוק או אף נדרשת על ידי חברות הביטוח.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות14/12/1010764 צפיות
איך צריך להתארגן לקראת נסיעה לחו"ל? מה יש לקחת עימנו? מה צריך לסדר? איך בודקים איזה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל יש לרכוש, ומה משפיע על החלטה זו?

מאת: אוהד רגבביטוח משכנתא09/12/101446 צפיות
אחד הכיסויים המוצעים במסגרת פוליסות ביטוח משכנתא הינו ביטוח אובדן כושר עבודה.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות30/11/101326 צפיות
על מה יש להקפיד בעת הפעלת או רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הם הדגשים המיוחדים ובאילו נקודות אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי?

מאת: אוהד רגבביטוח רכב23/11/101267 צפיות
אלו אמצעי מיגון נפוצים תדרוש חברת הביטוח להתקין בכלי רכב מבוטחים, ומה השפעת המיגון על תוקפה של פוליסת ביטוח רכב אשר רכש המבוטח.

מאת: אוהד רגבביטוח פנסיוני18/11/101956 צפיות
המאמר הבא דן בהשוואה בין סוגי ביטוחי פנסיה השונים המוצעים היום הן לעובדים שכירים והן לעובדים עצמאיים. כאשר ההחלטה על מסלול הפנסיה המועדף ניתנת בידי העובד, חשוב להבין את משמעויות הבחירות השונות.

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי25/10/102470 צפיות
כפל ביטוח הינו מצב אשר בו אתם משלמים דמי ביטוח פעמיים אך בקרות מקרה ביטוחי תקבלו פיצוי פעם אחת בלבד. מקרה זה נפוץ מכפי הרצוי. טיפים להמנע ממצבים אלו – בכתבה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172787 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164245 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154847 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154752 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica