חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליצנים ובלונים חגיגה לילדים

מאת: יוסי גימי הולדת12/09/20101705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליצן ליום הולדת, תכנית מעולה להפגת השעמום בימי הולדת לילדים קטנים, שהילדים מאוד אוהבים. תמונות מוצלחות ובעיקר שמחה שלא מפסיקה בבית המארח. הילדים חוגגים, שרים, נהנים. אירוע מומלץ למי שיש לו של בית פרטיעם מרפסת גדולה, או אפילו בתוך הסלון אם הוא גדול, חוויה לילדים כשהליצן דופק על הדלת, כולם משתתקים להם, כל הילדים מחכים לראות איזו הפתעה תהיה ביום ההולדת הזאת. הוא נכנס עם רגל צבעונית ואחריה יד מלאה בלונים מודפסים, מנופחים ואז הכובע מציץ לו למעלה, כמעט נתקע בתקרה מהגובה העצום שלו. הילדים צועקים התרגשות "ליצן יום הולדת ! " כולם שמחים להם, מחויכים בעיקר, קופצים מהתרגשות. הקטנים לרוב צוחקים או בוכים מהבהלה של האף האדום והגדול והפנים הצבועות שלו. ליצן יום הולדת כזה שצובע את פניו בצבעים שונים: סגול, כחול, אדום ולבן לפעמים יכול לגרום לנו לצחוק ואילו לתינוקות שלא רגילים ולא מבינים, זה לא טבעי להם לראות תופעה כזאת, הם בוכים. אבל אז מגיע השלב שהוא מוציא בלונים מהכיס האחורי, מנפח ועושה פרצופים מצחיקים שאי אפשר לעמוד שם, להביט עליו ולא לצחוק: ליצן יום הולדת הוא כמו קוסם בקטן, פתאום קופצת מתנה שהוא זורק לילד שמתרכז נורא בפרצופיו ומעורר אותו ומוציא אותו מריכוז בו ומתחיל לשחק במשחק שהליצן הביא לו בזה הרגע. תמיד יהיה אנרגיות חיוביות כשיש ליצן יום הולדת בחגיגה כזאת. התחרויות ריצה נראות מצחיקות יותר, הקולות שהוא משמיע ופתאום מחלק סוכריות לכולם, שוקולד עף לו באוויר. תחפושת הליצן עושה את שלה, בגדים ענקיים, מנופחים בכריות, תמיד ישולבו הצבעים, אדום וצהוב, צבעים בולטים !  הבלונים יכולים לשמש גם לטיפול רגשי לילדים השפתיים שלו מורחבות על ידי איפור מוצלח. שפתיים אדומות וגדולות ומורמות כלפיי מעלה, כך שיוצר שהליצן יוצר לילדים אשליה של חיוך תמידי ואז כל פרצוף שהוא יעשה יראה מצחיק ולא כל כך הגיוני, הרי נשאר החיוך אך השפתיים האמיתיות שלו תעשנה תנועה שונה. הילדים מבחינים בעניין ולא מבינים מה הולך שם, אז התוצאה של הפרצוף מביאה לצחוק הילדים מסביב. בלונים, חייב להיות על כל ליצן יום הולדת, דבר הכרחי, הפיצוץ של הבלון המרעידה את הסלון או החצר. הניפוח הנראה מסובך ויפה כל כך, כולם יושבים שם ומהופנטים. בלונים בצורות, אחד רוצה כלב והאחר חתול, הילדה שיושבת לה בפינה מקבלת סרט מבלון על ראשה. הליצן יוצר צורות של חיות בעיקר, מה שמעניין ילדים ונשים תמיד איך יוצרים עוד חיה ועוד אחרת, הליצן משתעשע עימם והמסיבה ממשיכה לה בכיופים נצחיים. אימא תמיד תהיה עם מצלמה ותצלם כל שלב של ניפוח בלונים ומשחקים תחרותיים. תמיד מגיע שלב המחבואים במסיבות כאלה, ליצן יום הולדת סופר עד עשר וכל ילד מתחבא במקום שלו, אחד מתחת לשמיכה, האחר מאחורי עציץ וילדה קטנה שפשוט תשים ידיים על הראש ותחשוב שלא רואים אותה. האדרנלין זורם בקצב מטורף בגופם הקטן, ליצן יום הולדת סיים לספור והוא מתחיל לחפש אותם, הם רועדים מצחוק וכאלה שפשוט לא יודעים איך להגיב למצב מתחילים לצאת מקומם והליצן תופס אותם בצעקה מבהילה, עד שנשאר הילד האחרון שלא מוצאים אותו, אותו אחד שקיבל בלונים, היה שקט, מרוכז ותמיד עם סבלנות בכל שלב מהמסיבה. הליצן מתרחק ממקום מחבואו והוא תופס אותו !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי ג

מאת: יוסי גקלפי טארות20/02/119410 צפיות
יצירת קלפי אושו למטרות הגדת עתידות, מדיטציה, או שימוש נאור אחר מושפע בבחירתו של מבנה ודימויים מהחוויות האישיים והאמונות שלו.

מאת: יוסי גקורסים וסדנאות16/10/101235 צפיות
גמול השתלמות , כאשר המורים שלכם יוצאים לשנת שבתון, הם יעברו השתלמויות מכל מיני סוגים תלוי מה הם לומדים.

מאת: יוסי גקניות 20/09/101336 צפיות
משלוחי בלונים זה תמיד נוח, אמנם אתם תשלמו על המשלוח עצמו עד הבית או המשרד, אבל זה שווה את החיסכון בזמן, דלק וכאבי ראש של פקקים בכבישים במקרים שהחברה שמהם אתם מזמינים את כמות הבלונים נמצאים רחוק מכם. כל חברה מספיק גדולה המכבדת את עצמה, יש לה מחירון של משלוחים בכל הארץ, לפי כמויות, תדירות ההזמנה, ועוד..

מאת: יוסי גרפואה משלימה20/09/101218 צפיות
שיטת טיפול הנלמדות ב קורס פרחי באך, ההיכרות הראשונית עם שיטת באך לפיה קיימים אך ורק שלושים ושמונה מצבים שליליים של ה-MIND עלולה להיראות לא מדויקת ונין להעלות על הדעת שלבטח קיימים מצבים נוספים.

מאת: יוסי גבריאות הנפש19/09/101339 צפיות
מומים גופניים נחשבים אף הם לבעיות 'אמיתיות'. אדם שסובל מנכות והאנשים הסובבים אותו, מחליטים בקלות יתרה, כי הנכות הגופנית (עיוורון, כריתת אבר, זיקנה וכו') בתוספת המגבלות הכרוכות בכך, מחסלים לצמיתות את סיכוייו להיות מאושר.

מאת: יוסי גבריאות נשים12/05/101361 צפיות
רפלקסולוגיה מחלות רבות המופעילות באזורי הרחם והשחלות מגיבות היטב על עיסוי הרפלקסים. אחדות מן המחלות הקשות ביותר הן הגידולים ליפיים בשרירים וציסטות, וידועים מקרים רבים שבם התפתחו המחלות ברחם ובשחלות בו בזמן.

מאת: יוסי גרפואה משלימה27/12/091543 צפיות
ערוצי אנרגיה עליהם יש נקודות דיקור ולחיצה שסביבם הרפלקסולוגיה והדיקור הסיני מבוססים. והן פועלות על ערוצי האנרגיה בקווים שונים ברחבי הגוף. ערוצים אלה קרואים מרדיאנים. ופזורים באופן רוחבי בכל הגוף, כולל כפות הרגליים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181778 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181427 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181761 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181707 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181454 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181499 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181389 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica