חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפלקסולוגיה ומערכת הרביה הנקבית

מאת: יוסי גבריאות נשים12/05/20101359 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפלקסולוגיה מחלות רבות המופעילות באזורי הרחם והשחלות מגיבות היטב על עיסוי הרפלקסים. אחדות מן המחלות הקשות ביותר הן הגידולים ליפיים בשרירים וציסטות, וידועים מקרים רבים שבם התפתחו המחלות ברחם ובשחלות בו בזמן. טיפלתי באשה צעירה שעברה ניתוח לסילוק שחלה אחת שנים מעטות לפני כן. המחלה באה לידי ביטוי גם בשלחה השניה, בלווית כאבים עזים, בעיקר בתקופת הביוץ. המנתח שטיפל באשה אמר לה שעלייה לעבור ניתוח נוסף לסילוק השחלה השנייה. המחזור החדשי שלה היה בלתי נורמלי. הוא הופיע כל 21 ימים, מלווה בהתנפחות של הגוף והשדיים. החולה קיבלה טיפול כל שבוע, ובתוך חודשים אחדים נעלמו הכאבים בשחלות. המחזור החדשי הפך להיות סדיר, ונפיחות הטרום מחזורית פתחה. כיום, מצבה של החולה מצויין.

במקרה זה ניתן הטיפול מדי שבוע, עם דגש מיוחד על הרפלקסים של בלוטת יותרת המוח ובלוטת התריס, וכן רפלקסי הרחם, השחלות וצינורות השלחה (צינורות פאלופיוס), בנוסף על הטיפול הכללי, אותו ברחם. חשוב מאוד שהחולה תאמין באמונה שלמה בטיפול ותבין עשרה ימים לאחר הטיפול, כמות הפליטה שלה תהיה דומה לכמות בשיא המחזור החודשי, בשעה שהטבע נפטר מצפיפות היתר. אבל לאחר מכן, היא לא ת סבול עוד מכל בעיה.

הרפלקסולוגיה מועילה מאוד בשעת הלידה, כאשר התכווצויות הרחם חלשות מדי. רופא אחד סיפר לי על מקרה של חולה שעמדה ללדת בטרם עת. ההתכווצויות נחלשו בהדרגה ולבסוף גוועו כליל. הרופא עיסה את רפלקס הרחם, וגם את החלק האחורי של הקרסול, משיני צידיו של גיד אכילס. ההתכווצויות התחדשו מיד, והרופא הצליח לילד תינוק בריא.

תלמידה אחת סיפרה לי שהצליחה להשיג בעזרת עיסוי רפלקסים, תוצאות מצויינות בזירוז לידות אצל אמהות שאיחרו ללדת. במקרים של לידה מאוחרת, הרפלקסולוגיה עשויה לבטל את הצורך בזירוז מלאכותי של הלידה.

 

 

במקרים של הפסקת המחזור  החודשי (אמנוריאה) ומחזור חודשי מצומצם, ניתן להעיק עיסוי לרפלקסים בהצלחה. הטיפול יחזיר בדרך כלל את המצב לתיקנו גם את המצב היה בלתי תקין זמן רב. גם מה שלומדים בקורס פרחי באך יכול לעזור.

לנשים הסובלות משטפי דם קשים בתקופת המחזור החודשי, יש להעניק טיפול בכפות  הרגליים לאורך כל החודש, אבל יש להפסיק את הטיפול בתקופת הפליטה עצמה מפני שהוא עלול להגביר את שטף הדם. אין זה מומלץ לטפל באישה הנמצאת בחודשים הראשונים בהריונה בסיוע טיפול בדיכאון, משופ שההרפיה בסיבי הרחם עלולה לגרום להפלה.

 

רגישות ברפלקסי השחלות והרחם עלולה להופיע בכל גיל. אם החולה עברה ניתוח של כריתת הרחם, הרמקה הצלקתית תהיה רגישה ביותר למגע.

בכל מקרה של אי סדרים בתפקוד מערכת הרביה של האישה, קיים מתח, ותמיד יש להעניק טיפול לרפקס המקלעת השמשי ויש להשתמש בתרגיל הנשימה. המטפל לוחץ על הרפלקס, ובו בזמן הוא מניע את כך הרגל בהתאם לקצב נשימתו של החולה. התוצאה היא הרפיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי ג

מאת: יוסי גקלפי טארות20/02/119403 צפיות
יצירת קלפי אושו למטרות הגדת עתידות, מדיטציה, או שימוש נאור אחר מושפע בבחירתו של מבנה ודימויים מהחוויות האישיים והאמונות שלו.

מאת: יוסי גקורסים וסדנאות16/10/101233 צפיות
גמול השתלמות , כאשר המורים שלכם יוצאים לשנת שבתון, הם יעברו השתלמויות מכל מיני סוגים תלוי מה הם לומדים.

מאת: יוסי גקניות 20/09/101335 צפיות
משלוחי בלונים זה תמיד נוח, אמנם אתם תשלמו על המשלוח עצמו עד הבית או המשרד, אבל זה שווה את החיסכון בזמן, דלק וכאבי ראש של פקקים בכבישים במקרים שהחברה שמהם אתם מזמינים את כמות הבלונים נמצאים רחוק מכם. כל חברה מספיק גדולה המכבדת את עצמה, יש לה מחירון של משלוחים בכל הארץ, לפי כמויות, תדירות ההזמנה, ועוד..

מאת: יוסי גרפואה משלימה20/09/101218 צפיות
שיטת טיפול הנלמדות ב קורס פרחי באך, ההיכרות הראשונית עם שיטת באך לפיה קיימים אך ורק שלושים ושמונה מצבים שליליים של ה-MIND עלולה להיראות לא מדויקת ונין להעלות על הדעת שלבטח קיימים מצבים נוספים.

מאת: יוסי גבריאות הנפש19/09/101338 צפיות
מומים גופניים נחשבים אף הם לבעיות 'אמיתיות'. אדם שסובל מנכות והאנשים הסובבים אותו, מחליטים בקלות יתרה, כי הנכות הגופנית (עיוורון, כריתת אבר, זיקנה וכו') בתוספת המגבלות הכרוכות בכך, מחסלים לצמיתות את סיכוייו להיות מאושר.

מאת: יוסי גימי הולדת12/09/101704 צפיות
ליצן ליום הולדת, תכנית מעולה להפגת השעמום בימי הולדת לילדים קטנים, שהילדים מאוד אוהבים. תמונות מוצלחות ובעיקר שמחה שלא מפסיקה בבית המארח.

מאת: יוסי גרפואה משלימה27/12/091542 צפיות
ערוצי אנרגיה עליהם יש נקודות דיקור ולחיצה שסביבם הרפלקסולוגיה והדיקור הסיני מבוססים. והן פועלות על ערוצי האנרגיה בקווים שונים ברחבי הגוף. ערוצים אלה קרואים מרדיאנים. ופזורים באופן רוחבי בכל הגוף, כולל כפות הרגליים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191719 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192120 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161885 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152740 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica