חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדל בין רפלקסולוגיה סינית לדיקור

מאת: יוסי גרפואה משלימה27/12/20091543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 ערוצי אנרגיה עליהם יש נקודות דיקור ולחיצה שסביבם הרפלקסולוגיה והדיקור הסיני מבוססים.  והן פועלות על ערוצי האנרגיה בקווים שונים ברחבי הגוף. ערוצים אלה קרואים מרדיאנים.  ופזורים באופן רוחבי בכל הגוף, כולל כפות הרגליים. 

 רפלקסולוגיה מתרכזת בעיקר אזורי רפלקס וחתכים של מרידיאנים על כפות הרגליים   ודיקור אקופונקטורה, עובדת בנקודות בכל הגוף. על ידי גירוי מחטים שמוספים לתוך העור. 

 ברפואה הסינית האנרגיה Ch'i, או אנרגיית החיים,  עוברת בגוף לאורך המרידיאנים, בגוף ישנם 12 מרידיאנים בשני צידי הגוף, וכתוצאה מכך 24 מסלולים נפרדים אך מקבילים. כל  אחד קשור ומחובר לאיבר מסוים.


6  מרידיאנים העוברים באיברים העיקריים בגוף, הכולל  את הכבד ,כיס המרה, לבלב, בטן כליות, שלפוחית השתן. כל מרידיאן משפיע על תפקוד הגוף והנפש. וטיפול דרכו עושה את העבודה.

6  מרידיאנים העוברים באיברים הממוקמים בזרועות ומשפיעים על הריאות, המעי הגס, המעי הדק, מחזור הלב.

כמו כן גם הרפואה הסינית וגם הרפלקסולוגיה תפסו תאוצה בשנים האחרונות. ואפשר לקבל טיפול זמין אפילו בקופות החולים. מרכזי רפואה משלימה רבים נפתחו ברחבי הארץ ישנם מטפלים טובים ומנוסים לא כל טיפולי הרפלקסולוגיה נעימים לגוף מכיוון שהרפלקסולוגיה נוגעת בנקודות רגישות בכף הרגל. אבל לאחר התמדה ברצף טיפולים ממושך ההרגשה הנפשית ופיזית משתפרת. והתמורה לאי נוחות מניבה את פירותיה.

בדרך כלל הטיפול הרפלקסולוגי משולב עם מספר טיפולים נוספים . כמו תפריטים של תזונה המותאמת אישית לכל מטופל, טכניכות של נשימה מודעת ודימיון מודרך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי ג

מאת: יוסי גקלפי טארות20/02/119411 צפיות
יצירת קלפי אושו למטרות הגדת עתידות, מדיטציה, או שימוש נאור אחר מושפע בבחירתו של מבנה ודימויים מהחוויות האישיים והאמונות שלו.

מאת: יוסי גקורסים וסדנאות16/10/101235 צפיות
גמול השתלמות , כאשר המורים שלכם יוצאים לשנת שבתון, הם יעברו השתלמויות מכל מיני סוגים תלוי מה הם לומדים.

מאת: יוסי גקניות 20/09/101337 צפיות
משלוחי בלונים זה תמיד נוח, אמנם אתם תשלמו על המשלוח עצמו עד הבית או המשרד, אבל זה שווה את החיסכון בזמן, דלק וכאבי ראש של פקקים בכבישים במקרים שהחברה שמהם אתם מזמינים את כמות הבלונים נמצאים רחוק מכם. כל חברה מספיק גדולה המכבדת את עצמה, יש לה מחירון של משלוחים בכל הארץ, לפי כמויות, תדירות ההזמנה, ועוד..

מאת: יוסי גרפואה משלימה20/09/101218 צפיות
שיטת טיפול הנלמדות ב קורס פרחי באך, ההיכרות הראשונית עם שיטת באך לפיה קיימים אך ורק שלושים ושמונה מצבים שליליים של ה-MIND עלולה להיראות לא מדויקת ונין להעלות על הדעת שלבטח קיימים מצבים נוספים.

מאת: יוסי גבריאות הנפש19/09/101340 צפיות
מומים גופניים נחשבים אף הם לבעיות 'אמיתיות'. אדם שסובל מנכות והאנשים הסובבים אותו, מחליטים בקלות יתרה, כי הנכות הגופנית (עיוורון, כריתת אבר, זיקנה וכו') בתוספת המגבלות הכרוכות בכך, מחסלים לצמיתות את סיכוייו להיות מאושר.

מאת: יוסי גימי הולדת12/09/101706 צפיות
ליצן ליום הולדת, תכנית מעולה להפגת השעמום בימי הולדת לילדים קטנים, שהילדים מאוד אוהבים. תמונות מוצלחות ובעיקר שמחה שלא מפסיקה בבית המארח.

מאת: יוסי גבריאות נשים12/05/101361 צפיות
רפלקסולוגיה מחלות רבות המופעילות באזורי הרחם והשחלות מגיבות היטב על עיסוי הרפלקסים. אחדות מן המחלות הקשות ביותר הן הגידולים ליפיים בשרירים וציסטות, וידועים מקרים רבים שבם התפתחו המחלות ברחם ובשחלות בו בזמן.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213885 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201536 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201341 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica