חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי בלונים חיסכון במבצעים

מאת: יוסי גקניות 20/09/20101336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משלוחי בלונים במבצעים זה תמיד נוח, אמנם אתם תשלמו על המשלוח עצמו עד הבית או המשרד, אבל זה שווה את החיסכון בזמן כסף ומבצעים, דלק וכאבי ראש של פקקים בכבישים במקרים שהחברה שמהם אתם מזמינים את כמות הבלונים נמצאים רחוק מכם. כל חברה מספיק גדולה המכבדת את עצמה, יש לה מחירון של משלוחים בכל הארץ, לפי כמויות, תדירות ההזמנה, ועוד..

להזמין לפי הכמות הנדרשת מהלקוח שלנו במדויק, זאת טעות משום שלפעמים יש בעיה בייצור של כמה בלונים והם מתפוצצים לנו באמצע הניפוח שלהם אפילו אם נעשה זאת בעדינות יתר. לפעמים בלוון מסוג מיילר לדוגמא וגם לטקס או כל בלון אחר, מגיע עם חור ואז לא ניתן לנפחו ונוצר מצב שהלקוח מפסיד בלון משום שלא נערכנו נכון למשימה שביקשו מאיתנו לבצע בשלמות ובכנות.

במידה ואתם מתעסקים עם סוג חדש של בלונים שעדיין לא ניסיתם אותם ואתם לא יודעים במדויק מה האיכות וכמה שעות הוא מחזיק מעמד ואיך וכו'.. כדאי להזמין עם משלוחי בלונים כמות נוספת שתאפשר לכם לעשות טעויות ולנסות דברים חדשים ולא תצטרכו לעשות הזמנה נוספת ולשם עוד עמלה על משלוח חדש.

מבצעים וחיסכון בזמן נמדד לפי הכמות שאנחנו מרוויחים מהאירוע, אפשרי שאם החברה ממנה אנו מזמינים יש מבצעים רבים נמצאת בתל אביב והאירוע שלנו גם בתל אביב, לא לעשות משלוחי בלונים לחינם, עדיף להגיע חצי שעה לפני לאזור, ליצור קשר עם האחראי שנותן לי את מה שביקשתי מראש וכך להיות בטוח שתקבל את שביקשת זמן שרצית וחסכת את העמלה שלך על משלוחי בלונים.

כדאי לעשות השוואת מחירים מבצעים, תמיד. בין חברה לחברה יש פערים, אמנם לא עצומים, אך ישנם פערים המשתלמים לשבת על ההשוואה פעם אחת ולתמיד ולחסוך כמה שיותר, לצאת עם עלויות נמוכות ככל האפשר. כשנדע בוודאות שאנחנו לא מבזבזים כסף לשווא נוכל להישאר עם המחירון שלנו מול הלקוח בלי להעלות כל חודשיים ואז נוצר מצב שהלקוח לא מעוניין בנו יותר. יש להתייחס למיקום שלנו ולמיקום החברה עצמה, כמה שיותר קרוב, יותר נוח לנו להגיע למפעל, לראות דברים חדשים, להחזיר פגמים.

משלוחי בלונים זה טוב לכולם, לחברה המרוויחה עמלה המשתלמת לה להעסיק עובד, לשלם דלק, לקנות טנדר גדול שיאכסן מספיק בלונים ולצאת לכמה אזורים ביום אחד. כמובן שלקונה עצמו זה נוח, הוא מזמין במבצעים מהאתר אינטרנט או דרך הטלפון במענה קולי שבו יש נציג המסביר לנו היטב איך הבלון נראה מה האיכות שלו מאיפה הוא מיובא ומה כמות זמן העמידה שלו עם השמש במילוי אויר או הליום ועוד.. כשתם מקבלים מידע שלם מהנציג או מהאתר, תהיו בטוחים שאתם קונים ממפעל איכותי, אמין וחדיש. כך שאין להם מה להסתיר, הם עובדים עם קבלות, עונים לטלפונים ולמיילים והכל כשורה. כך נוח ושקט לכם בראש להזמין כמויות גדולות, לשלם מראש ולקבל בכל פעם מחדש משלוחי בלונים עד הבית וגם להזמין ולהינות מהנחות עסקיות. יוצרים קשר טוב עם בעל המפעל, מזמינים בתדירות גבוהה, כך גם אתם רציניים ועמידים וגם החברה ממנה אתם מזמינים בכל אכמה אירועים מחדש, למלא את המלאי במחסן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי ג

מאת: יוסי גקלפי טארות20/02/119410 צפיות
יצירת קלפי אושו למטרות הגדת עתידות, מדיטציה, או שימוש נאור אחר מושפע בבחירתו של מבנה ודימויים מהחוויות האישיים והאמונות שלו.

מאת: יוסי גקורסים וסדנאות16/10/101235 צפיות
גמול השתלמות , כאשר המורים שלכם יוצאים לשנת שבתון, הם יעברו השתלמויות מכל מיני סוגים תלוי מה הם לומדים.

מאת: יוסי גרפואה משלימה20/09/101218 צפיות
שיטת טיפול הנלמדות ב קורס פרחי באך, ההיכרות הראשונית עם שיטת באך לפיה קיימים אך ורק שלושים ושמונה מצבים שליליים של ה-MIND עלולה להיראות לא מדויקת ונין להעלות על הדעת שלבטח קיימים מצבים נוספים.

מאת: יוסי גבריאות הנפש19/09/101339 צפיות
מומים גופניים נחשבים אף הם לבעיות 'אמיתיות'. אדם שסובל מנכות והאנשים הסובבים אותו, מחליטים בקלות יתרה, כי הנכות הגופנית (עיוורון, כריתת אבר, זיקנה וכו') בתוספת המגבלות הכרוכות בכך, מחסלים לצמיתות את סיכוייו להיות מאושר.

מאת: יוסי גימי הולדת12/09/101706 צפיות
ליצן ליום הולדת, תכנית מעולה להפגת השעמום בימי הולדת לילדים קטנים, שהילדים מאוד אוהבים. תמונות מוצלחות ובעיקר שמחה שלא מפסיקה בבית המארח.

מאת: יוסי גבריאות נשים12/05/101361 צפיות
רפלקסולוגיה מחלות רבות המופעילות באזורי הרחם והשחלות מגיבות היטב על עיסוי הרפלקסים. אחדות מן המחלות הקשות ביותר הן הגידולים ליפיים בשרירים וציסטות, וידועים מקרים רבים שבם התפתחו המחלות ברחם ובשחלות בו בזמן.

מאת: יוסי גרפואה משלימה27/12/091543 צפיות
ערוצי אנרגיה עליהם יש נקודות דיקור ולחיצה שסביבם הרפלקסולוגיה והדיקור הסיני מבוססים. והן פועלות על ערוצי האנרגיה בקווים שונים ברחבי הגוף. ערוצים אלה קרואים מרדיאנים. ופזורים באופן רוחבי בכל הגוף, כולל כפות הרגליים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213730 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205185 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186794 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica