חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרחי באך שיטות טיפול

מאת: יוסי גרפואה משלימה20/09/20101217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת טיפול הנלמדות ב קורס פרחי באך, ההיכרות הראשונית עם שיטת באך לפיה קיימים אך ורק שלושים ושמונה מצבים שליליים של ה-MIND עלולה להיראות לא מדויקת ונין להעלות על הדעת שלבטח קיימים מצבים נוספים. למשל: אין כל תרופה ספציפית לכעס. על פי ג'והן ראמסל וג'ודי הווארד ממרכז באך הרי שכיס ומצבים אחרים מקוטלגים של ה-MIND משקפים למעשה מצבי משנה. ישנם מצבים הנגרמים, או נוצרים, על ידי בעיות שנקשרות זו בזו. לפיכך, עלינו להסתכל עמוק יותר ולהתחיל את האבחון מהאופן בו מתבטא כל מצב שליט של ה-MIND. כעס נגרם לעיתים קרובות משנאה או קנאה, אף כי הוא עשוי גם להגרם מתסכול, דאגה, תיעוב או מצבים שונים של ה-MIND. כל שעלינו לשאול את עצמנו או את האדם שעבורו אנחנו רושמים את המרשם, מה היא הסיבה לכעס הזה ? במילים אחרות, רק כאשר מעמיקים בפענוח הבעיה, אפשר לתת את התרופה הנכונה, או את השילוב המתאים של התרופות.

על אף שאני משתמשת מידי פעם בתמציות פרחים אחרות, אני "נתקעת" לעיתים במצב נפשי בלתי מוגדר מצב חרדה. בלי קשר למה שהאדם סובל ממנו, קיימת תמיד תרופה של פרחי באך שיכולה להתאים לאישיותו של אותו אדם ולשנות דפוסים ברגשותיו ובמצב רוחו.

קבלת הכשרה בטיפול בפרחי באך

אין כל הכשרה מקצועית בטיפול בפרחי באך יש מקומות שמלמדים את החומר בלימודי פסיכותרפיה רוב העוסקים בתחום זה הינם בעלי הכשרה בשיטות טיפול אחרות ומשתמשים בפרחי באך כטיפול משלים לעבודתם. כוונתו של ד"ר באך הייתה שטיפול זה יהיה נגיש לכל אדם ככלי של עזרה עצמית. לכן, הספרים והחומר הכתוב הקיימים נחשבו תמיד כמספקים במתן מידע על פרחי באך, ללא צורך בהתערבותו של איש מקצוע. אין פרסומת לפרחי באך, אבל מתקיימות הרצאות ויש סמינרים הניתנים על ידי יחידים כשהמטרה היא להעביר את המידע מפה לאוזן. אפשר למצוא מידע הנוגע להרצאות אלה, על לוחות מודעות של חנויות טבע, מרכזים לרפואה טבעונית וספריות ציבוריות.

כאשר אדם מסוים מבקש להיות מטפל בשיטת פרח באך ברור שהוא יפיק תועלת רבה אם ירחיב את אופקיו וירכוש לעצמו מיומנות יעוץ והכשרה יעוצית בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי ג

מאת: יוסי גקלפי טארות20/02/119403 צפיות
יצירת קלפי אושו למטרות הגדת עתידות, מדיטציה, או שימוש נאור אחר מושפע בבחירתו של מבנה ודימויים מהחוויות האישיים והאמונות שלו.

מאת: יוסי גקורסים וסדנאות16/10/101233 צפיות
גמול השתלמות , כאשר המורים שלכם יוצאים לשנת שבתון, הם יעברו השתלמויות מכל מיני סוגים תלוי מה הם לומדים.

מאת: יוסי גקניות 20/09/101335 צפיות
משלוחי בלונים זה תמיד נוח, אמנם אתם תשלמו על המשלוח עצמו עד הבית או המשרד, אבל זה שווה את החיסכון בזמן, דלק וכאבי ראש של פקקים בכבישים במקרים שהחברה שמהם אתם מזמינים את כמות הבלונים נמצאים רחוק מכם. כל חברה מספיק גדולה המכבדת את עצמה, יש לה מחירון של משלוחים בכל הארץ, לפי כמויות, תדירות ההזמנה, ועוד..

מאת: יוסי גבריאות הנפש19/09/101338 צפיות
מומים גופניים נחשבים אף הם לבעיות 'אמיתיות'. אדם שסובל מנכות והאנשים הסובבים אותו, מחליטים בקלות יתרה, כי הנכות הגופנית (עיוורון, כריתת אבר, זיקנה וכו') בתוספת המגבלות הכרוכות בכך, מחסלים לצמיתות את סיכוייו להיות מאושר.

מאת: יוסי גימי הולדת12/09/101704 צפיות
ליצן ליום הולדת, תכנית מעולה להפגת השעמום בימי הולדת לילדים קטנים, שהילדים מאוד אוהבים. תמונות מוצלחות ובעיקר שמחה שלא מפסיקה בבית המארח.

מאת: יוסי גבריאות נשים12/05/101359 צפיות
רפלקסולוגיה מחלות רבות המופעילות באזורי הרחם והשחלות מגיבות היטב על עיסוי הרפלקסים. אחדות מן המחלות הקשות ביותר הן הגידולים ליפיים בשרירים וציסטות, וידועים מקרים רבים שבם התפתחו המחלות ברחם ובשחלות בו בזמן.

מאת: יוסי גרפואה משלימה27/12/091542 צפיות
ערוצי אנרגיה עליהם יש נקודות דיקור ולחיצה שסביבם הרפלקסולוגיה והדיקור הסיני מבוססים. והן פועלות על ערוצי האנרגיה בקווים שונים ברחבי הגוף. ערוצים אלה קרואים מרדיאנים. ופזורים באופן רוחבי בכל הגוף, כולל כפות הרגליים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213861 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201446 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181633 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica