חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפת מנעול ע"י מנעולן

לעיתים רבות אנו זקוקים למנעולן שיסייע לנו להיכנס הביתה לאחר שאיבדנו את המפתח ולבצע החלפת מנעולים, להיכנס לרכב לאחר שננעלנו מחוצה לו, או לפרוץ את דלת הבית לאחר שהמפתח נשבר בתוך המנעול. במקרים שכאלו, לא תמיד יש לנו את הזמן או את האמצעים לבחור באיש מקצוע שהוא מנעולן הטוב ביותר. לכן מרביתנו בוחרים במנעולן שמדבקתו מודבקת בחדר המדרגות בבניין, או במנעולן הראשון שמופיע במדריך הטלפונים.

אולם בחירת מנעולן בתל אביב היא בחירה חשובה. לא מדובר בעוד בעל מקצוע שאנו נזקקים לשירותיו. בניגוד לבעלי מקצוע אחרים, מנעולן הוא בעל מקצוע שבו אנו נדרשים לתת אמון מוחלט. אנו מעניקים לו גישה חופשית לבית שלנו, לרכב שלנו, לכספת שלנו ולרכוש היקר לנו ביותר. לכן, בחירת מנעולן היא אינה עניין של מה בכך. יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים לפני שמזמינים מנעולן.

ראשית, חשוב לוודא שמדובר במנעולן ישר ואמין, שלא ינצל לרעה את האמון המוחלט שאנו נותנים בו. מומלץ לבקש מהמנעולן להציג בפנינו את תעודת המנעולן שלו. תעודה זו הינה הוכחה לכך שהמנעולן עבר את ההכשרה המקצועית הנדרשת במסגרת קורס מנעולן מסודר. תנאי הסף לקבלה לקורס מנעולן שכזה הוא הצגת תעודת יושר ממשטרת ישראל, המעידה על היעדר רישומים פליליים. לכן, כאשר מנעולן מציג בפניכם תעודה, יש בכך ערובה מהימנה לאמינותו וליושרו.

עוד דרך לוודא שלפניכם מנעולן או פורץ מנעולים ישר ומקצועי היא האישור ממשטרת ישראל. מנעולנים רבים מציינים בפרסומיהם כי הם פועלים באישור משטרת ישראל. מכיוון שעבודתו של מנעולן כרוכה לא אחת בביצוע עבודות שביסודן הן עבירות פליליות (כמו פריצת מנעולים), אישור ממשטרת ישראל משמעותו שלפניכם מנעולן ישר, אשר לא מנצל את הידע המקצועי והכלים שברשותו כדי לבצע עבירות פליליות.

שנית, חשוב לבחור במנעולן בתל אביב מקצועי ובעל ניסיון בהתמודדות עם מגוון בעיות בתחום המנעולנות, בפריצת מגוון מנעולים של דלתות, כלי רכב או כספות ובביצוע מגוון עבודות בתחום. תעודת מנעולן, המעידה על כך שהמנעולן הינו בוגר קורס הכשרה מסודר, הינה ערובה טובה למקצועיותו של המנעולן, אך לא די בה. רק ותק רב שנים וניסיון עשיר יכולים להבטיח לכם שמדובר במנעולן שיוכל להתמודד עם כל אתגר שיוצב בפניו. רק מנעולן ותיק ומנוסה יוכל לבצע את עבודתו במהירות, ביעילות וללא גרימת נזק מיותר לרכוש שלכם.

ושלישית, חשוב לוודא שמדובר במנעולן שזמין לקריאה 24 שעות ביממה, ושיוכל להגיע אליכם במהירות האפשרית. תמיד מומלץ לבחור במנעולן אשר פועל בתחום גיאוגרפי מוגדר ומצומצם. אם למשל אתם נמצאים בתל אביב, עדיף שתקראו למנעולן בתל אביב. מנעולן בתל אביב עדיף על פני מנעולן הפועל בכל אזור גוש דן או על פני מנעולן הפועל בתל אביב ובערים נוספות. רק מנעולן בתל אביב יוכל להגיע אליכם במהירות האפשרית, ורק מנעולן בתל אביב שזמין לקריאה 24 שעות ביממה יוכל להגיע אליכם בכל שעה שבה תזדקקו לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורן לפיד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן לפיד

מאת: אורן לפידבידור ופנאי - כללי16/09/101071 צפיות
ישראל, בהיותה מדינה עם רצועת ים גדולה יחסית, יכולה ליהנות מהרבה מאוד יתרונות, בין היתר ספורט ימי למטרות שונות, בין אם ספורט מקצועי ובין אם ספורט ימי כתחביב. הים נראה לעיתים גדול ושקט כל כך, אך יש לזכור שיש לו מצבי רוח משתנים, והוא יכול להפתיע ברגע הכי פחות מתאים מבחינתכם.

מאת: אורן לפידאבטחת הבית16/09/101551 צפיות
מהו ניקוי מנדפים? ניקוי מנדפים נחוץ בכל מסעדה או עסק עם מטבח גדול לשם בטיחות העובדים ובאי המקום. במאמר זה תוכלו לקרוא על הנושא

מאת: אורן לפידעיצוב פנים16/09/101388 צפיות
כל הורה לילדים קטנים מכיר את הסיטואציה: מגיעה שעת הערב, הגיע הזמן לרחוץ את הילד או את הילדים לפני שצריך להשכיבם לישון. בעבר, קילוח הילדים היה פשוט יותר, כיוון שבמרבית הבתים הייתה אמבטיה. באמבטיה רחצת הילדים קלה יותר, משום שניתן להושיב את הפעוט או להשכיבו ולרחוץ אותו בבטחה.

מאת: אורן לפידריהוט 16/09/101538 צפיות
וילונות גלילה הינם פתרון אסתטי ביותר לצורכי ההצללה או ההאפלה של הבית, המשרד והעסק. רוצים לגלות מדוע ולמה כדאי גם לכם לבחור בווילונות אלו? ובכן, על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

מאת: אורן לפידניקיון16/09/101974 צפיות
בעבר, נושא הניקיון בחלק המערבי של כדור הארץ היה המלצה במקרה הטוב. אנשים לא היו מתרחצים והם לא הקפידו על ניקיון הבתים שלהם ועל ניקיון הרחובות. יתראה מזאת, בתקופות עתיקות העניים היו מכניסים את חיות המשק לבתים שלהם, על מנת להוסיף מקור חימום.

מאת: אורן לפידהסרת שיער13/09/101230 צפיות
כמעט כל הנשים בארץ מסירות שיער באופן קבוע, ומשנה לשנה עולה גם אחוז הגברים באוכלוסייה העושה שימוש במיני מכשירים להסרת שיער. נתונים אלו אינם מפתיעים, שכן מזג האוויר בארץ מחייב לבוש קצר במשך חלק גדול מהשנה, וחוף הים הסמוך גם הוא קורץ ומזמין להחליף את בגדי היום-יום לבגד ים ולהתפנק על החוף.

מאת: אורן לפידריהוט 13/09/101420 צפיות
מזרונים טובים הם הבסיס ההכרחי עבור שינה טובה, בין אם מדובר על מזרון יחיד או על מזרון זוגי. כל מי שבילה לילה בבית מלון דלוח או באכסניה על מיטה זוגית עם מזרון זוגי לא מתאים או מזרון יחיד זול וחסר תמיכה, יודע עד כמה יכולה שנת הלילה להיות מושפעת לרעה מאביזר הכרחי וחשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222822 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223136 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211378 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica