חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זה לא מה שראיתי על המסך! מה לעשות כדי שההדפסה תהיה נאמנה לכוונת המעצב

כאשר לקוח מזמין אצל מעצב גרפי עבודת עיצוב של ברושור, פולדר אן כל עבודה אחרת, המעצב יציג את הסקיצות ללקוח באחת משתי הדרכים: או על גבי מסך מחשב או מודפס בהדפסה דיגיטלית (מפני שמדובר בעותק אחד או שניים). בשני המקרים הלקוח יכול להתרשם מהעיצוב באופן כללי, מהרעיון, מהקומפוזיציה ומהיחסים בין הצבעים. האם הלקוח יכול לצפות שהצבעים שהוא רואה כרגע יהיו הצבעים שיופיעו על גבי אלף הברושורים שלו שהגיעו חמים מבית הדפוס? התשובה היא כמובן לא. מדוע? מפני שמסך ונייר שונים במהותם, שלא לדבר על כך שגם בין מסכים שונים יש הבדלים וגם בין הדפסות שונות שהגיעו מאותו הקובץ יכולים להיות הבדלים מפליגים - אלא אם כן יינקטו מס' צעדים ועל הצעדים האלו אני רוצה לדבר.

אז איך בכל זאת נוכל לדעת למה לצפות בהדפסה. זה הרי לא הגיוני לחכות שכל ה-1,000 ברושורים יודפסו כדי לראות אם הצבעים הודפסו כמו שהתכוונו. אז בבקשה הוראות הפעלה לכל סוג הדפסה:

בהדפסת אופסט של צבע אחד או שניים
המעצב לבדו או המעצב ביחד עם הלקוח בוחרים את הצבעים מתוך קטלוג צבעים שנקרא קטלוג פנטון - זוהי מניפה מודפסת ובתור שכזו היא יכולה לספר לנו איך הצבעים שאנחנו בוחרים אמורים להראות בהדפסה. לכל מעצב גרפי ולכל בית דפוס יש קטלוג כזה (לפחות אחד). לפני שהעבודה עוברת להדפסה המעצב בוחר את הצבע מתוך הקטלוג ומעביר לבית הדפוס את מספרי הפנטון שבחר. תפקידו של בית הדפוס הוא להקפיד על הדיוק של הצבע בהדפסה.

בהדפסת פרוצס
לפני ההדפסה מבקשים מבית הדפוס להדפיס דוגמא אחת - זאת הדפסה איכותית שנקראת אייריס והיא מראה לנו איך תיראה ההדפסה הסופית. זה הזמן לבחון את הצבעים, את איכות הצילומים ובכלל את העבודה. יש להקפיד ולוודא שבזמן ההדפסה הדפס מחזיק ביד את האייריס ומכוון לפיו את המכונה.

בהדפסה דיגיטלית
לפני ההדפסה מבקשים מבית הדפוס להדפיס יחידה אחת. במקרה הזה זוהי דוגמא אמיתית מפני שהיא הודפסה באותה מכונה ועל גבי אותו נייר כמו הכמות שהזמנו. זה הזמן לבחון את העבודה. אם יש שינויים לעשות אותם ואם זה נראה טוב לבקש מבית הדפוס שכל הכמות תהיה מודפסת בדיוק אותו דבר.

המלצתי החמה למי שמזמין עבודת עיצוב לדפוס - לתת למעצב להפיק עבורכם את העבודה. המעצב ידאג שאתם תראו דוגמת הדפסה והוא ידאג להיות בבית הדפוס ולהשגיח שהעבודה שלכם מודפסת בהתאם למה שאישרתם. זה יעלה לכם עוד קצת כי המעצב יתמחר הפקת דפוס אבל אתם תוכלו לדעת שהעבודה שלכם נמצאת בידיים מקצועיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלית אזולאי, מעצבת גרפית, שותפה באליפסה, סטודיו לעיצוב גרפי
galit@elipsa.co.il
אתר הסטודיו: http://www.elipsa.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית אזולאי

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192946 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175556 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176084 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica