חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכנאי מייבשי כביסה - תקלות נפוצות

מאת: אודליה משוררצרכנות22/09/20102368 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מייבש כביסה הוא מכשיר יחסית פשוט. גם מייבשים, שהם עתירי פונקציות, עתירי לחצנים, ועתירי פעולות – בסופו של דבר, עובדים על אותו עיקרון בסיסי: סיבוב של התוף אליו מוכנסת הכביסה, הזרמת אוויר חם לתוך המערכת וסילוק של הלחות מן הכביסה. מכיוון שמייבשי הכביסה הם מכשירים פשוטים (וגם זולים יחסית), נדיר שמתרחשות בהן תקלות. היה וכן התרחשה תקלה – מומלץ כמובן, לקרוא לטכנאי שמתמחה בתיקון מייבש כביסה, שיבוא לבדוק את המכשיר, וידריך אתכם מה מומלץ לעשות, ואם כדאי בכלל לתקן.

בד"כ רוב התקלות הנפוצות במייבשים – קשורות או בגוף החימום של המכשיר, או בתרמוסטט, או ברצועה שמסובבת את התוף. כשאנו מדברים על רוב התקלות, אנחנו מדברים על סדר גודל של קרוב ל – 90% מהתקלות. בד"כ עלות תיקון ממוצעת של מכשיר מייבש כביסה – בין אם הלך הגוף חימום, בין אם התקלקל התרמוסטט, ובין אם נקרעה הרצועה של התוף נע בין 200 ל – 400 שקלים לכל היותר. נדיר ביותר שבמכשיר של מייבש כביסה יושבת המנוע – לפיכך, אל תמהרו להאמין לכל טכנאי מייבשי כביסה או טכנאי מכונות כביסה, שמנסה להפחיד אתכם ופוסק שצריך להחליף מנוע (בד"כ טכנאים מסוג אלו – הם טכנאים חאפרים, שרק באים לעשות עליכם "קופה", ולסחוט מכם כספים ותיקונים מיותרים שבכלל אין בהם צורך). היה וטכנאי שהזמנתם, כן החליט שהמנוע הלך, ושצריך להחליף אותו, מומלץ לקבל חוות דעת נוספת מעוד טכנאי שמבין, ובמידה וזו אכן הבעיה – מומלץ לשקול בחום, אם בכלל שווה להשקיע במנוע חדש למכשיר. עלות ממוצעת של מנוע חדש, יכולה לעיתים להגיע מבחינת המחיר בשקלים, לעלות של מייבש כביסה חדש. לכן, במצבים כאלו – השיקול הוא בד"כ כזה – אם מדובר במכשיר יחסית חדש, ויקר – שווה לשקול לבצע החלפה של המנוע. אם, לעומת זאת, מדובר במכשיר ישן, שלא עלה יותר מדי כסף – כבר שווה לזרוק אותו לפח, ולקנות פשוט מייבש כביסה חדש.

אחת מהתקלות הנפוצות ביותר, במכשירים של מייבשי כביסה, היא כאשר המייבש לא מצליח להזרים אוויר חם לתוך גוף המכונה ולייבש את הבגדים. בד"כ תקלה שכזאת, נובעת או מגוף חימום מקולקל או מתרמוסטט מקולקל. בד"כ החלפה של גוף חימום תעלה בין 300 – 450 שקלים (תלוי בדגם), והחלפה של תרמוסטט תעלה בין 200 – 250 שקלים (תלוי בדגם).

תקלה נוספת, שגם כן מתרחשת הרבה פעמים במייבשי כביסה, היא שהתוף של המכונה לא מצליח להסתובב ו"לערבל" את הבגדים. תקלה שכזאת, בד"כ מצביעה על קרע ברצועה שמעבירה את הכוח מהמנוע אל התוף, והחלפה שלה, תסתכם לכל היותר בכ – 250 שקלים.

עוד תקלה של מייבשי כביסה, שהרבה צרכנים נתקלים בה, היא כאשר המייבש מופעל במשך זמן רב, אבל כל הבגדים שבו עדיין ממשיכים להישאר לחים. כלומר – המייבש מזרים אוויר חם לתוך המערכת, ולכאורה נראה שהוא עובד, אבל הבגדים שבו לא מצליחים להתייבש עד הסוף. הרבה אנשים, מניחים, שתקלה מסוג זה קשורה גם היא לתרמוסטט של המכשיר, אבל היא למעשה קשורה לצינור שמוציא את האוויר החם. כאשר צינור היציאה סתום או קרוע, אין יציאה של אוויר חם מהמערכת, התרמוסטט מפסיק בצורה אוטומטית את פעולת החימום שלו, וכתוצאה מכך הבגדים לא מתייבשים. תיקון של צינור סתום, או החלפה שלו כרוכה בעלות של שקלים בודדים. בד"כ כל טכנאי של מייבשי כביסה יעשה זאת עבורכם, ללא שום בעיה בעלות של ביקור טכנאי רגיל.

לסיכום – במייבשי כביסה, להבדיל מתקלות במכשירי חשמל אחרים, התקלות הן יחסית פשוטות ולא יותר מדי מגוונות. לפיכך, גם כשמתרחשת פתאום תקלה, אין צורך תמיד ישר לקרוא לטכנאי לתיקון מוצרי חשמל שיבוא לחלץ אותנו, ולפתור לנו את הבעיה. הרבה פעמים, התקלות הן, כאמור, כאלו פשוטות, שגם אדם רגיל, בעל חוש טכני בסיסי, טיפה של יוזמה, והצטיידות בחלקי החילוף הדרושים – יכול לתקן בכוחות עצמו את המכשיר בקלות, ואפילו לחסוך בצורה כזאת הרבה מאד כסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר באדיבות אתר טוב תודה - אתר להשוואת מחירים בין בעלי מקצוע. האתר מספק מידע רב לגולשים בתחום בעלי המקצוע כגון: טיפים והמלצות בבחירת בעלי מקצוע, תשובות לשאלות נפוצות בתחומי השירותים השונים, השוואת מחירים לשירותים הנפוצים ביותר, המלצות על בעלי מקצוע ועוד.

המאמר נכתב ע"י אודליה משורר - מנהלת תוכן ראשית של האתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודליה משורר

מאת: אודליה משוררגינון31/05/112237 צפיות
אומרים שהדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר. המשפט הזה יכול לתפוס לגבי הרבה תחומי חיים, ולאו דווקא למראה של גינה, אבל אם באמת רוצים שהדשא שלנו יראה ירוק באופן תמידי, ויהווה מושא להערצה ולקנאה – הנה כמה טיפים לתחזוקה נכונה של מדשאה בגינה.

מאת: אודליה משוררגינון31/05/111380 צפיות
מאמר מקצועי בנושא גיזום וכריתת עצים. במאמר יוסבר מתי עץ נזקק לכריתה ומתי הוא נזקק לגיזום. למה חשוב לבצע את הפעולה של גיזום העץ (או לחילופין הכריתה), איך הפעולה מתבצעת, ומה חשוב לוודא עם בעל המקצוע כשמזמינים אותו לעשות את העבודה.

מאת: אודליה משוררעיצוב פנים27/04/111324 צפיות
בעולם הפרקטים, ניתן להבחין בין שני סוגים עיקריים של משטחים: יש פרקט סינטטי (מה שמכונה פרקט למינציה) ויש פרקט שעשוי מעץ טבעי. הנהירה הטבעית של מרבית האנשים כיום, בגלל סיבות מובנות של עלויות, היא להעדיף את הפרקט הסינטטי על פני אחיו הטבעי. ועדיין, מי שקצת יותר מבין, ומחפש את התחושה של העץ בהתגלמותו המקורית, לעולם לא יוותר על משטח שעשוי מהדבר האמיתי. במאמר זה נסביר בקצרה מה מאפיין פרקט עץ טבעי, אילו סוגי פרקטים מעץ קיימים ועל אילו כללי ברזל יש להקפיד, מהרגע שהחלטנו להכניס אותו אלינו אל תוך הבית.

מאת: אודליה משוררעסקים קטנים ובינוניים02/04/111371 צפיות
מאמר מקצועי בנושא שירותי פריצת מנעולים. במאמר יוסבר באילו נסיבות אנחנו נזדקק להזמנת שירות שכזה, וכיצד לבחור בעל מקצוע (מנעולן) שהוא מקצועי, לא יקר ואמין.

מאת: אודליה משוררבניין ואחזקה - כללי28/03/111307 צפיות
מאמר מקצועי בנושא הדברת מקקים. במאמר ינתן הסבר קצר על המקק, מאילו סיבות חשוב לבצע הדברה של מקקים, כיצד הדברת מקקים מתבצעת, ומדוע כל-כך חשוב שהיא תיעשה ע"י בעל מקצוע.

מאת: אודליה משוררבניין ואחזקה - כללי20/03/113603 צפיות
מאמר מקצועי בנושא סתימות בצנרת - כל מה שרציתן לדעת על סתימות בצנרת ולא העזתם לשאול! איך סתימות בצנרת נוצרות, איך נבחין שיש סתימה בצנרת (או במילים אחרות: מהם הסממנים החיצוניים כשיש סתימה), איך מתמודדים איתן וטיפים חשובים למניעת סתימות עתידיות.

מאת: אודליה משוררצרכנות14/03/112585 צפיות
במאמר ינתנו טיפים לטיפול יעיל במזגן - כך שיאריך לנו ימים, ויחזיק לאורך זמן. בין הטיפים לתחזוקה המוצעים: ניקיון של הפילטרים, מילוי גז מזגנים בעת הצורך, הקפדה על כך שהסביבה הסמוכה למזגן תהיה מאווררת ופנויה, הקפדה על ניקיון חלקיו הפנימיים והחיצוניים של המזגן, שמירה על טמפרטורה קבועה ועוד.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214251 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204388 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205289 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193449 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica