חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה ממתכת-חשיבותו של חומר הגלם

מאת: דן קורןביקורות מוצרים29/09/20101108 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות כניסה לבית מעבר לצורך הבסיסי והמובן בכך שיהיו אסתטיות אמורות להיות עשויות בטכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש בחומרי גלם איכותיים על מנת להבטיח את היתרונות הידועים של דלתות כניסה איכותיות, כגון - עמידות לאורך שנים, חסינות החומר מפני נזקים חיצוניים, כאשר מספיק ביתרונות אלו על מנת להבטיח חסכון כלכלי של הגנת הבית מפני פריצות והחלפת דלת הכניסה בתדירות יותר נמוכה..

להלן מספר נתונים אשר יסייעו לכם בקבלת החלטה נבונה בנוגע לרכישת דלתות כניסה ממתכת..

דלתות כניסה ממתכת ידועות בעמידה בהבטחה של בטחון ועמידות החומר, חסינות הינה מילה נרדפת לדלת כניסה ממתכת. יחידות מתכת מן הסתם חסינות בהרבה יותר מיחידות עץ או מיחידות פייברגלס, סבירות נמוכה מאוד שיחידות המתכת יסדקו או ישברו מסיבה כלשהי.. וכל פגם ע"ג הדלת ניתן לתקן באופן יחסית קל ומהיר.

דלתות כניסה ממתכת ידועות במחירן האטרקטיבי, כאשר מערכות דלת מתכת מורכבות יותר הכרוכות בחומרת פרימיום ייקרו את המחיר כמובן.

רוב דלתות הכניסה ממתכת מכילות מסגרת פנימית העשויות ממתכת או במקרים מסוימים מעץ (כמובן שהמתכת עדיפה יותר מבחינת חסינות). החללים בתוך המסגרת ממולאים בחומר בידוד ברמה הגבוהה ביותר.

משטח דלתות הכניסה ממתכת ברוב המקרים מגיע חלק עם תבניות או פשוט בציפוי של תבנית עץ.

דלתות כניסה העשויות מתכת מצופות בגימור פוליאסטר הדורש חידוש תקופתי לרענון המראה חיצוני של דלת הכניסה.

דגמי הפרימיום של דלתות כניסה ממתכת מצופות בחומר פלסטי (ויניל) הדומה לחומר הציפוי של החלונות על מנת ליצור עמידות חזקה בפני נזקי מזג האוויר. חלקם אף מכילים ציפוי סיבי עץ או פורניר.

דלתות כניסה ממתכת הינן ברוב המקרים נתלות ע"ג צירים, רוב דלתות הכניסה ממתכת מגיעות עם הכנה לתלייה על צירים. כאשר אזורי התלייה חייבים להתאים למסגרת הדלת.

אם ברצונכם התקנת משקופים חשמלאים - הודיעו על כך מבעוד מועד ליצרן דלתות כניסה על מנת שיספק עבורכם משקוף חשמלי.

אם אתם בוחרים דלת כניסה ממתכת וודאו כי אכן מדובר ביצרן העומד בתקני האיכות בדקו את האחריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן קורן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קורן

מאת: דן קורןביטוח לאומי08/11/112470 צפיות
תאונת עבודה הינה פגיעה לעובד אשר התקיימה במהלך שעות העבודה, בין אם מדובר בזמן העבודה או בזמן הנסיעה לעבודה וחזרה ממנה. ופגיעה זו הובילה למצב של אובדן כושר עבודה. במצב שבו פגיעה בעבודה מוכרת כתאונת עבודה הוא יהא זכאי לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי בגין הפגיעה.

מאת: דן קורןאופנה08/10/111451 צפיות
בחירת טבעות נישואין מושלמות הינה בחירה התלויה בסוג הטבעת הרצויה והנכספת עבורכם. יתכן שתעדיפו טבעות נישואין מזהב צהוב, זהב לבן או פליטיניום, ומעבר לכך בכל קטגוריה תמצאו מבחר רחב מאוד של אפשרויות עבור טבעות נישואין.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119650 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: דן קורןשיפוצים19/06/111583 צפיות
הדעה הרווחת הינה כי דלתות עץ הן הדלתות אשר שמשו את בתי המלוכה, מסתבר שדלתות עשויות ברזל הן שהוצבו בפתחם של ארמונות ובתי מלוכה..

מאת: דן קורןשיפוצים09/05/112216 צפיות
דלתות פנים מאיכות טובה הופכות את הבית ליותר יפה באופן משמעותי. משתמשים בדלתות פנים בעיקר בשביל להפריד את החדרים בתוך הבית.דלתות פנים באירופה לרוב מיוצרות מקורות עץ.

מאת: דן קורןריהוט 09/05/111698 צפיות
דלתות פנים חשובות לא פחות מאשר דלתות כניסה, מאחר ואלו בעצם אחראיות על הפרטיות של דיירי הבית בכל חדר וחדר בבית – החל מחדר האמבטיה ועד לחדרי השינה השונים, ללא דלת פנים החללים הפתוחים לא היו מאפשרים קיום משותף בבית אחד..

מאת: דן קורןשיפוצים24/04/111828 צפיות
דלתות פנים משמשות לצורך סגירת פתחי מעבר בבית , מהוות פריט דקורטיבי ותוספת למראה הבית לעומת דלתות כניסה לבית המשמשות מחיצה ומחוברות לקירות הבית החיצוניים. דלתות פנים הינם מרכיב חשוב בעיצוב הבית והחדר, כיום קיימים מגוון דלתות פנים בעיצובים, דגמים צבעים שונים, חומרים שונים המאפשרים קבלת עיצובים יפים שונים ומגוונים.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192905 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173201 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161831 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161688 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161651 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161775 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica