חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת דלתות פנים עבור הבית

מאת: דן קורןשיפוצים24/04/20111828 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות פנים משמשות לצורך סגירת פתחי מעבר בבית , מהוות פריט דקורטיבי ותוספת למראה הבית לעומת דלתות כניסה לבית המשמשות מחיצה ומחוברות לקירות הבית החיצוניים.

דלתות פנים הינם מרכיב חשוב בעיצוב הבית והחדר, כיום קיימים מגוון דלתות פנים בעיצובים, דגמים צבעים שונים, חומרים שונים המאפשרים קבלת עיצובים יפים שונים ומגוונים.

אנו מכירים את דלתות העץ הפשוטות אך בבואנו לבחור דלתות פנים ניווכח לדעת כי קיימים היום צבעים רבים, עיטורים שונים, חומרי גלם רבים וסגנונות רבים. מכיוון שדלתות פנים משמשות כרהיט בבית ומתחברות לקירותיו הפנימיים ולחדר אין להתפשר על עיצוב יופי ואיכות.

 יש לבחור דלתות מחומר גלם מובחר, ניתן לבחור דלתות מפורניר,עץ,זכוכית, מרשה מרשים ניתן לקבל מפורניר בנוסף יש להקפיד על רמת גימור גבוהה במיוחד, לבחור צבע שיתאים למראה הבית, לבחור חומר שיספק בידור ברמה הגבוהה ביותר אין צורך בדלתות עבות וכבדות, בעיצוב כבד והעמסת קישוטים וצבעים מאחר שבשונה מדלתות כניסה שנדרשות להיות מושקעות מאחר ומותירות רושם ראשוני על העוברים ושבים ובעלות תפקיד חשוב בהגנה מפני נזקי אקלים וניסיונות פריצה דלתות פנים בעלות תפקיד עיצובי ובידוד מפני רעש, מים ואש וצריכות להתאים לעיצוב הבית.

עיצוב דלתות פנים יכול להתבצע בהזמנה, גודלה של הדלת משפיע עד מאוד על עיצובה והרושם על החדר, קיימים שלל צבעים יש לבחור צבע המתאים לרהיטים ולגוונים בחדר, חברות ייצור של דלתות  פנים מספקות דלתות פנים בכל סגנון וטעם ולכן שוק הדלתות פורח וגדל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן קורן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קורן

מאת: דן קורןביטוח לאומי08/11/112470 צפיות
תאונת עבודה הינה פגיעה לעובד אשר התקיימה במהלך שעות העבודה, בין אם מדובר בזמן העבודה או בזמן הנסיעה לעבודה וחזרה ממנה. ופגיעה זו הובילה למצב של אובדן כושר עבודה. במצב שבו פגיעה בעבודה מוכרת כתאונת עבודה הוא יהא זכאי לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי בגין הפגיעה.

מאת: דן קורןאופנה08/10/111451 צפיות
בחירת טבעות נישואין מושלמות הינה בחירה התלויה בסוג הטבעת הרצויה והנכספת עבורכם. יתכן שתעדיפו טבעות נישואין מזהב צהוב, זהב לבן או פליטיניום, ומעבר לכך בכל קטגוריה תמצאו מבחר רחב מאוד של אפשרויות עבור טבעות נישואין.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119651 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: דן קורןשיפוצים19/06/111583 צפיות
הדעה הרווחת הינה כי דלתות עץ הן הדלתות אשר שמשו את בתי המלוכה, מסתבר שדלתות עשויות ברזל הן שהוצבו בפתחם של ארמונות ובתי מלוכה..

מאת: דן קורןשיפוצים09/05/112216 צפיות
דלתות פנים מאיכות טובה הופכות את הבית ליותר יפה באופן משמעותי. משתמשים בדלתות פנים בעיקר בשביל להפריד את החדרים בתוך הבית.דלתות פנים באירופה לרוב מיוצרות מקורות עץ.

מאת: דן קורןריהוט 09/05/111698 צפיות
דלתות פנים חשובות לא פחות מאשר דלתות כניסה, מאחר ואלו בעצם אחראיות על הפרטיות של דיירי הבית בכל חדר וחדר בבית – החל מחדר האמבטיה ועד לחדרי השינה השונים, ללא דלת פנים החללים הפתוחים לא היו מאפשרים קיום משותף בבית אחד..

מאת: דן קורןאבטחת הבית11/04/111456 צפיות
בטחונו של ביתנו הינו דבר שאין להקל ראש לגביו גם אם שיעורי הפשיעה הולכים ופוחתים. עדין אנו שומעים על פריצות בבית זה או אחר, כך שהסכנה לפריצה אל ביתנו יכולה בהחלט להיות ממשית... מתחקורים אמיתיים של פורציפ אשר נתפסו נמצא כי הפורצים יעדיפו פריצה דרך דלתות כניסה מאשר דרך חלונות או פתחים אחרים זאת מאחר והפריצה דרך דלת כניסה הינה הדרך הקלה ביותר על מנת לחדור לתוך בית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica