חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה מפלדה למראה מלכותי של פעם..

מאת: דן קורןשיפוצים19/06/20111579 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדעה הרווחת הינה כי דלתות עץ הן הדלתות אשר שמשו את בתי המלוכה, מסתבר שדלתות עשויות ברזל הן שהוצבו בפתחם של ארמונות ובתי מלוכה..

יש לא מעט רושם בדלתות כניסה המעוצבות מפלדה. לדלתות כניסה מעוצבות מפלדה יש את המראה הייחודי המסוגנן שלא נתפס על שום חומר אחר. דלתות אלו נחשבות למוצרים נהדרים הראויים לבתים פרטיים ועבור דירות.

כשאנו חושבים על דלתות כניסה המעוצבות מפלדה אנו חושבים על בטיחות הבית ועל יופיו. שתי אסוציאציות אלה הן לזכותו של החומר המרכיב את הדלת. שום דבר לא עומד במבחן הזמן כמו מתכת עמידה ולא מציע את היופי המדהים והאומנות שדלתות אלה מציעות.

אסוציאציית הבטיחות היא לא דבר פשוט וקל לביצוע, החומר עצמו הוא יציב וחזק. תחושת הבטיחות קשורה לדלתות הכניסה המעוצבות ממתכת. הן איכשהו מזכירות את הטירות השמורות ודירות המלוכה. הביטחון הוא יתרון כשמדובר במוצרים אלה.

כשאנו חושבים על טירות ודירות מלוכה, תמונות של יופי מלכותי נכנסות למחשבה אף הם. דלתות הכניסה המעוצבות מברזל קשורות באופן הדוק עם תמונות של משפחות המלוכה וקסם מלכותי. כשאנו מתקרבים לבית שיש לו את הדלתות המרשימות האלה, אנו חשים כאילו אני נכנסים למשכנו של המלך..

יש סיבה טובה עבור הקשר בין משפחת המלוכה לבין דלתות כניסה המעוצבות ממתכת. הביצוע של איכות דלתות הכניסה מרשים, המיומנות הנדרשת כדי לייצר מוצר איכותי זה הוא עצום ובעלי מלאכה גאים מאוד באומנותם. אתם יכולים למצוא דלתות כניסה המעוצבות מברזל במספר סגנונות שונים אבל כל אחד מהם עשוי באותה אומנות אינטנסיבית.

ייתכן שתחשבו שדלתות כניסה המעוצבות מברזל הם מהסוג הישן, עם זאת, אולי תופתעו לגלות כי פריטים אלה מגיעים במגוון של סגנונות ועיצובים שונים הנעים בין העולם הישן עד ימינו. לא משנה באיזה אתם בוחרים, אתם עדיין צריכים את כל תכונות "העולם החדש" שאתם מצפים מהמוצר המודרני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן קורן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קורן

מאת: דן קורןביטוח לאומי08/11/112468 צפיות
תאונת עבודה הינה פגיעה לעובד אשר התקיימה במהלך שעות העבודה, בין אם מדובר בזמן העבודה או בזמן הנסיעה לעבודה וחזרה ממנה. ופגיעה זו הובילה למצב של אובדן כושר עבודה. במצב שבו פגיעה בעבודה מוכרת כתאונת עבודה הוא יהא זכאי לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי בגין הפגיעה.

מאת: דן קורןאופנה08/10/111448 צפיות
בחירת טבעות נישואין מושלמות הינה בחירה התלויה בסוג הטבעת הרצויה והנכספת עבורכם. יתכן שתעדיפו טבעות נישואין מזהב צהוב, זהב לבן או פליטיניום, ומעבר לכך בכל קטגוריה תמצאו מבחר רחב מאוד של אפשרויות עבור טבעות נישואין.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119646 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: דן קורןשיפוצים09/05/112215 צפיות
דלתות פנים מאיכות טובה הופכות את הבית ליותר יפה באופן משמעותי. משתמשים בדלתות פנים בעיקר בשביל להפריד את החדרים בתוך הבית.דלתות פנים באירופה לרוב מיוצרות מקורות עץ.

מאת: דן קורןריהוט 09/05/111697 צפיות
דלתות פנים חשובות לא פחות מאשר דלתות כניסה, מאחר ואלו בעצם אחראיות על הפרטיות של דיירי הבית בכל חדר וחדר בבית – החל מחדר האמבטיה ועד לחדרי השינה השונים, ללא דלת פנים החללים הפתוחים לא היו מאפשרים קיום משותף בבית אחד..

מאת: דן קורןשיפוצים24/04/111827 צפיות
דלתות פנים משמשות לצורך סגירת פתחי מעבר בבית , מהוות פריט דקורטיבי ותוספת למראה הבית לעומת דלתות כניסה לבית המשמשות מחיצה ומחוברות לקירות הבית החיצוניים. דלתות פנים הינם מרכיב חשוב בעיצוב הבית והחדר, כיום קיימים מגוון דלתות פנים בעיצובים, דגמים צבעים שונים, חומרים שונים המאפשרים קבלת עיצובים יפים שונים ומגוונים.

מאת: דן קורןאבטחת הבית11/04/111454 צפיות
בטחונו של ביתנו הינו דבר שאין להקל ראש לגביו גם אם שיעורי הפשיעה הולכים ופוחתים. עדין אנו שומעים על פריצות בבית זה או אחר, כך שהסכנה לפריצה אל ביתנו יכולה בהחלט להיות ממשית... מתחקורים אמיתיים של פורציפ אשר נתפסו נמצא כי הפורצים יעדיפו פריצה דרך דלתות כניסה מאשר דרך חלונות או פתחים אחרים זאת מאחר והפריצה דרך דלת כניסה הינה הדרך הקלה ביותר על מנת לחדור לתוך בית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica