חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת טבעות נישואין במידה המושלמת

מאת: דן קורןאופנה08/10/20111448 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת טבעות נישואין מושלמות הינה בחירה התלויה בסוג הטבעת הרצויה והנכספת עבורכם. יתכן שתעדיפו טבעות נישואין מזהב צהוב, זהב לבן או פליטיניום, ומעבר לכך בכל קטגוריה תמצאו מבחר רחב מאוד של אפשרויות עבור טבעות נישואין.

מאפיין חשוב בבחירת המראה הרצוי של טבעות הנישואין הינה תחושתכם האישית וההעדפותיכם האישיות, ברגע שתמצאו את המודל שיותר מתאים לכם ברמה האישית תוכלול עשות התאמות נוספות. כך לדוגמה יש נשים המעדיפות טבעות נישואין אשר מותאמות לתכשיטים אחרים כגון טבעות אירוסין דגם סוליטר. וכיו"ב, לאחר שמחליטים על הקונספט עוברים להתאמות.

התאמת טבעת הנישואין הינה משימה אפשרית אך מעט טריקית.. להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם להשיג את הטבעת המושלמת עבור נישואיכם!

כאשר אתם מתאימים את טבעת הנישואין חשוב שתוודאו שהיא נוחה על האצבע ולא צמודה מדי, קחו בחשבון שבימים חמים אצבעות כף היד נוטות להתנפח ובימי החורף הקרים אצבעות כף היד מתכווצות! לאחר שרוכשים טבעות נישואין אל תקבעו את המידה במעמד הרכישה, אפשרו לטבעת "זמן התאקלמות" על האצבע.. יש זוגות שלאחר מספר ימים הטבעת בעצם בדיוק במידה המתאימה ואין צורך להקטין או להגדיל אותה.

מזג האוויר, אורח החיים (אקטיבי או לא אקטיבי) הינם פקטורים חשובים המשפיעים באופן ניכר על ההתאמה של הטבעת לאצבע. אם תחליטו שטבעת הנישואין מחייבת התאמה תוכלו לבצע התאמה אישית לאחר מספר ימי בדיקה.

תמיד כדאי לאפשר למקצוען בתחום התאמה או תיקון תכשיטים למדוד את רוחב האצבע שלכם, על אף שאתם בטוחים בנוגע למידה המתאימה עבורכם.

ברגע שהתאמתם את הגודל המושלם של הטבעת לאצבע סביר להניח שטבעת זו תלווה אתכם בנוחיות רבה על האצבע שלכם לאורך שנים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן קורן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קורן

מאת: דן קורןביטוח לאומי08/11/112468 צפיות
תאונת עבודה הינה פגיעה לעובד אשר התקיימה במהלך שעות העבודה, בין אם מדובר בזמן העבודה או בזמן הנסיעה לעבודה וחזרה ממנה. ופגיעה זו הובילה למצב של אובדן כושר עבודה. במצב שבו פגיעה בעבודה מוכרת כתאונת עבודה הוא יהא זכאי לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי בגין הפגיעה.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119646 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: דן קורןשיפוצים19/06/111580 צפיות
הדעה הרווחת הינה כי דלתות עץ הן הדלתות אשר שמשו את בתי המלוכה, מסתבר שדלתות עשויות ברזל הן שהוצבו בפתחם של ארמונות ובתי מלוכה..

מאת: דן קורןשיפוצים09/05/112215 צפיות
דלתות פנים מאיכות טובה הופכות את הבית ליותר יפה באופן משמעותי. משתמשים בדלתות פנים בעיקר בשביל להפריד את החדרים בתוך הבית.דלתות פנים באירופה לרוב מיוצרות מקורות עץ.

מאת: דן קורןריהוט 09/05/111697 צפיות
דלתות פנים חשובות לא פחות מאשר דלתות כניסה, מאחר ואלו בעצם אחראיות על הפרטיות של דיירי הבית בכל חדר וחדר בבית – החל מחדר האמבטיה ועד לחדרי השינה השונים, ללא דלת פנים החללים הפתוחים לא היו מאפשרים קיום משותף בבית אחד..

מאת: דן קורןשיפוצים24/04/111827 צפיות
דלתות פנים משמשות לצורך סגירת פתחי מעבר בבית , מהוות פריט דקורטיבי ותוספת למראה הבית לעומת דלתות כניסה לבית המשמשות מחיצה ומחוברות לקירות הבית החיצוניים. דלתות פנים הינם מרכיב חשוב בעיצוב הבית והחדר, כיום קיימים מגוון דלתות פנים בעיצובים, דגמים צבעים שונים, חומרים שונים המאפשרים קבלת עיצובים יפים שונים ומגוונים.

מאת: דן קורןאבטחת הבית11/04/111454 צפיות
בטחונו של ביתנו הינו דבר שאין להקל ראש לגביו גם אם שיעורי הפשיעה הולכים ופוחתים. עדין אנו שומעים על פריצות בבית זה או אחר, כך שהסכנה לפריצה אל ביתנו יכולה בהחלט להיות ממשית... מתחקורים אמיתיים של פורציפ אשר נתפסו נמצא כי הפורצים יעדיפו פריצה דרך דלתות כניסה מאשר דרך חלונות או פתחים אחרים זאת מאחר והפריצה דרך דלת כניסה הינה הדרך הקלה ביותר על מנת לחדור לתוך בית.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195499 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica