חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרצון בזוגיות אל מול הפחדים שבזוגיות – תמונה א'

דנה באה אליי לפגישה כשכולה מתלהבת, היא הכירה בחור חדש, בחור גבוה, עיניים ירוקות יפהפיות, לב גדול, מנשק נפלא, כך אמרה.

הם הכירו בבליינד דייט דרך אתר, יצאו ולהפתעתה הגדולה היא נהנתה מאד. היא הגיעה ללא כל צפייה לפאב בו קבעו להיפגש בטוחה שעוד כשעה כבר תהיה בדרכה חזרה לביתה לעוד ערב עם טלוויזיה מנחמת.

רן הגיע והריח מדהים, הוא מיד מצא חן בעניה. הם התיישבו והשיחה קלחה, היא הופתעה מהקלילות שאפיינה את כל הערב. כשהיא חזרה לביתה מאוחר יותר,  הטלוויזיה כבר לא עניינה אותה...

הימים שלאחר מכן עברו גם הם בהתרגשות ושמחה, הם הרבו להיפגש שיתפו בעוד ועוד צדדים על חייהם והרגישו שהנה החלום על הזוגיות המאושרת עומד להתממש.

שבועיים לאחר מכן כשדנה הגיעה אליי , ניתן היה לראות בקלות כי פניה אינם משולהבים עוד, היא סיפרה כי כבר אינה בטוחה בקשר, שהיא מרגישה שאין לה זמן לכל התחייבויותיה ובכלל היא לא ממש מבינה ממה היא התלהבה קודם.

שאלתי אותה מה הביא לשינוי והיא לא ממש ידעה להסביר, ביקשתי ממנה להסביר לי על המפגשים האחרונים, היא סיפרה על פיקניק שעשו ערב אחד על חוף הים, על סרט שראו יחדיו אצלה, על בילוי במסעדה שם סיפר לה רן על חלומו להתגורר בצפון, להקים משק ולגדל חיות, והיא שאוהבת חיות התלהבה גם כן והם המשיכו לדבר על גידול כלבים ונהנו מהארוחה. דנה הודתה שכשהם ביחד כיף לה וטוב לה אבל שחובות הלימודים החלו להציק והיא הרגישה כי היא חייבת להתפנות לכך, גם חברותיה החלו "דורשות" להיפגש איתה ולמעשה נותר לה מעט מאד זמן עם רן.

דנה ואני התיישבנו לעבודה מנסות לחקור מה קרה, בתקשור שעשיתי החלה להתבהר התמונה והתחלתי לגשש אצל דנה כדי להביא גם אותה להבנה. שאלתי אותה מה תפקידה היום בבית (דנה היא בת זקונים שגרה עם הוריה) דנה מיד שיתפה פעולה ובמשך דקות ארוכות פירטה לי על מקומה החשוב בבית ואיך למעשה היא זו האחראית על כמה תפקידים חשובים ואיך היא זו שמסייעת להוריה בכל המנהלות. כשהשיחה המשיכה דנה למעשה שיתפה אותי בכך שהיחסים בין הוריה היום כבר לא ממש מתקיימים ושלמעשה כל האנטרקציה בבית היא סביבה.

המשכתי לשאול את דנה על תפקידה בבית ביחס להוריה ולאט לאט התבהרה לדנה העובדה כי היא פוחדת מאד מעזיבת הבית, שהמחשבה על כך שתעזוב את הבית קשה לה מפחד שלהוריה יהיה קשה, שהם לא יסתדרו ביחד וחייהם יהיו קשים ועצובים.

למעשה האמירה הלא מחייבת של רן על רצונו לעבור לצפון, אמירה שנשמעה לדנה ברגע הראשון מאד פסטורלית ומרגשת, הפכה להיות מאוחר יותר מאיימת מאד. המחשבה כי הנה הגיע מישהו שיגרום לכך שהיא תאלץ לעזוב את הבית.

החברה הישראלית היא חברה משפחתית מאד וערך המשפחה הוא ערך גבוה לרבים, גם אנשים שנמצאים בקשיים עם משפחתם פעמים רבות נמצאים בקשר של דחייה /משיכה של המשפחה. ערך זה גם מביא לאנשים רבים את הפחד הבלתי מודע לעזוב את הבית. חלק כמובן מודעים לכך אך גם הם לא תמיד רואים כי הם למעשה מפילים כל הזדמנות להכיר מישהו שגר רחוק מהרדיוס האופטימלי להם, אחרים שאינם מודעים, לא מצליחים לראות כלל איך הם מכשילים, שוב ללא מודע, כל קשר שיכול להתפתח ולהיות רציני מחשש שהנה יגיע האיום בעזיבת ההורה הנזקק.

לגבי דנה, ברגע שהדברים עלו על פני השטח התחלנו לעשות עבודה אנרגטית של ניקוי דפוסים ישנים, בחנו את תחושותיה, תפיסותיה ואמונותיה ונכון לעכשיו הקשר עם רן עדיין זורם ומתקדם. מדי פעם עולים שוב הפחדים, אך כעת כבר יש לדנה תשובות לפחדים אלו והם משתתקים מהר.

דנה היא למעשה דוגמא אחת בלבד למערכות יחסים רבות שבהן האחריות כלפי ההורים המזדקנים שמה מכשול בפני הקשרים המתהווים. אני ממליצה למי שקרא עד כאן, לשאול את עצמו מה יחסו הוא לסיטואציה, במידה ויש הסכמה כי קיים קושי זהה, חובה עליך להתחיל לעשות עבודה פנימית. לא אחת אנו מבטלים מחשבות אלו ובתור אנשים עצמאיים מתקשים להאמין שיש בחשש על ההורים גורם ממשי ומאמינים כי כשתגיע האחת או יגיע האחד הדברים יפתרו מאליהם, אני מציעה לכם לשאול את עצמכם אם יצרתם קשרים ארוכים, אם הצלחתם להביא את עצמכם לעבור לגור עם מישהו ואם כבר אתם גרים מחוץ לבית אך קרוב להורים האם אתם מאפשרים לכם הזדמנויות של הכרויות עם אנשים רחוקים מהמרכז בו אתם מתגוררים.

אם הרגשתם שסיטואציה זו לחצה גם אצלכם על כפתור קטן, אני מציעה לכם לא לדחות ולעשות עבודה יסודית של שינוי האחיזות והאמונות הקיימות אצלכם, הטיפול האנרגטי מספק כלים נהדרים בעבודה זו אולם קיימים גם כלים אחרים טובים לא פחות.

עבודה זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם לפתיחת הדלת לשינוי וליצירת הזוגיות עליה חלמתם.

בהצלחה.

אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל:  avivit318@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל:  tiksure@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביבית זריני (שימרלינג)

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון אישי22/09/09989 צפיות
פסימיות היא לא גזרה משמים והיא ניתנת לשינוי ע"י מודעות ועבודה. אין דבר כזה "זה אני. ככה נולדתי ואין מה לעשות". אנחנו בוחרים איך לחיות ויכולים לכתוב לעצמנו סיפור חדש בכל עת שנרצה. מאמר זה מציע מס' כלים פרקטיים לתחילת רישום הסיפור החדש.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)תקשור וטלפתיה17/06/091271 צפיות
הסבר מהו תיקשור מנקודת הראות של כותבת המאמר ופירוט כיצד יכול כלי זה להפוך לכלי טיפולי מהמדרגה הראשונה לשינוי מציאות חיים ופתיחת הדלת לשינוי

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/06/091137 צפיות
מאמר העוסק בתחושת החוסר המלווה אנשים רבים בחייהם ומונעת מהם מלהשיג את השפע לו הם מייחלים (שפע כגון: זוגיות, פרנסה, חברויות, הורות ועוד). המאמר נותן כלים שימושיים למעבר מתודעת חוסר לתודעת שפע.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)בריאות נשים23/03/091350 צפיות
כיצד יכול טיפול אנרגטי, אלטרנטיבי, לאפשר לנו לצאת מחושך לאור ע"י סילוק הפחדים השולטים בחיינו. באם את או אתה חווים פחדים או טראומות ומרגישים שפחדים אלו משתלטים לכם על החיים ופוגעים באיכות חייכם זה הזמן לשינוי !

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)רוחניות - כללי15/03/091175 צפיות
אנשים רבים תולים תקוות במציאת עבודה, במציאת בן זוג, בהפיכה להורים כדי להשיג את האושר המובטח, אולם אז המטרה הנכספת מושגת אך הם רואים כי האושר לא מחזיק זמן רב ופתאום על אף שחזית אחת הושגה יש עדיין ריק בעמקי הנשמה. את הריק הזה ניתן למלא רק ע"י אהבה וקבלה עצמית

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון לכסף15/03/091250 צפיות
כולם רוצים כסף אך מדוע לא כולם נהנים מרווחה כלכלית ושפע. מדוע לאחד יש ולשני אין והחשוב מכל איך ניתן לעבור מהצד שרק שואף לכסף לצד שנהנה ממנו ...ובגדול !

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206353 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204882 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204668 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica