חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחרור פחדים

תארו לכם סיטואציה שאתם כלואים בתא קטן ובו יש רק רמקול שמשמיע לכם מסרים מאיימים על אובדן, חוסר הצלחה, פגיעה קושי ומחסור – האם הייתם מצליחים להחזיק מעמד זמן רב, האם הייתם מצליחים לשמור על שלמות נפשית ו/או גופנית ?

מה קורה כשהכלא הזה הוא הראש שלך והמסרים הם הפחדים ששולטים בך, פחדים שדופקים בראש שוב ושוב כמו בפטיש ומכווצים בחוזקה את הבטן. מסרים שלא מאפשרים לשקט ולשלווה לחדור, לא מאפשרים לך להפסיק להיות דרוך.

 ומה קורה כשהכלא הזה הופך למאסר עולם ? מפחיד לא !? 

מפחיד ביותר – אבל ניתן לשינוי !!!!

הטיפול האנרגטי הוא הדרך לצאת מעולם הפחד לעולם המשוחרר. ידוע הרי מזה שנים שיש קשר מוכח בין בעיות גוף ונפש, ולחצים ופחדים מתורגמים פעמים רבות לכאבים גופניים ומחלות.כמו כן הפחדים האלו מועברים לא אחת לסביבה בה אנו חיים ובכך גם מקשים אם במודע ואם שלא, גם על חיי יקירנו.

מכאן שהפתרון גם הוא חייב להינתן בשתי הרמות והטיפול האנרגטי מהווה פיתרון הן ברמת הגוף והן ברמת הנפש.

תחילתו במסע לעברו של האדם, מעבר על פני נקודות זמן שבהם קרה משהו שחילחל בעדנו והפך משמעותי עם השנים. מטפל טוב יודע להביא את הפונה אליו למצב בו מתחילות לעלות תמונות תמונות עם סיטואציות מהילדות והבגרות שגם אם בתחילה הן נראות לא קשורות ולא רלוונטיות, לאט לאט נחשפת ההבנה של הקשר לפחד המלווה היום.

תרומה נוספת שיש לטיפול האנרגטי היא בזיהוי הפרשנות הניתנת לסיטואציות השונות בחיים.

חשוב להבין שבכל סיטואציה שמתרחשת, הפרשנות שלנו היא זו ההופכת את הסיטואציה למה שהיא, הפרשנות שלנו תקבע אם האירוע יהיה משמעותי אם לאו, אם האירוע ישאר חרוט בתודעה, אם לאו ואם האירוע ייתפס כטוב/ רע/ משמעותי/ זניח/ פוגע / מחשל וכו' וכו'.

וכך באמצעות השילוב בין דברים אלו, הטיפול האלטרנטיבי מאפשר לעשות מסע בזמן אל העבר ולאפשר תיקון לחוויות הקשות שנחוו ובאמצעות השגת פיוס או מתן פרשנות אחרת לחוויה, אנו משילים מהגוף את המסע הכבד כל כך, יכולים להגיע לשקט הנכסף בראש ואז גם נפתחות לנו דלתות חדשות בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל:  tiksure@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביבית זריני (שימרלינג)

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון אישי22/09/09989 צפיות
פסימיות היא לא גזרה משמים והיא ניתנת לשינוי ע"י מודעות ועבודה. אין דבר כזה "זה אני. ככה נולדתי ואין מה לעשות". אנחנו בוחרים איך לחיות ויכולים לכתוב לעצמנו סיפור חדש בכל עת שנרצה. מאמר זה מציע מס' כלים פרקטיים לתחילת רישום הסיפור החדש.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)תקשור וטלפתיה17/06/091272 צפיות
הסבר מהו תיקשור מנקודת הראות של כותבת המאמר ופירוט כיצד יכול כלי זה להפוך לכלי טיפולי מהמדרגה הראשונה לשינוי מציאות חיים ופתיחת הדלת לשינוי

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/06/091138 צפיות
מאמר העוסק בתחושת החוסר המלווה אנשים רבים בחייהם ומונעת מהם מלהשיג את השפע לו הם מייחלים (שפע כגון: זוגיות, פרנסה, חברויות, הורות ועוד). המאמר נותן כלים שימושיים למעבר מתודעת חוסר לתודעת שפע.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/04/091249 צפיות
מאמר ראשון בסדרה העוסק בפער שבין הרצון במציאת זוגיות והפחד המתלווה לרצון זה. המאמרים מתארים מציאות ששוקפה לי ע"י אנשים שהגיעו אליי לטיפול, כל השמות בסיפור בדויים.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)רוחניות - כללי15/03/091177 צפיות
אנשים רבים תולים תקוות במציאת עבודה, במציאת בן זוג, בהפיכה להורים כדי להשיג את האושר המובטח, אולם אז המטרה הנכספת מושגת אך הם רואים כי האושר לא מחזיק זמן רב ופתאום על אף שחזית אחת הושגה יש עדיין ריק בעמקי הנשמה. את הריק הזה ניתן למלא רק ע"י אהבה וקבלה עצמית

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון לכסף15/03/091250 צפיות
כולם רוצים כסף אך מדוע לא כולם נהנים מרווחה כלכלית ושפע. מדוע לאחד יש ולשני אין והחשוב מכל איך ניתן לעבור מהצד שרק שואף לכסף לצד שנהנה ממנו ...ובגדול !

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191720 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192144 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161774 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161654 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161886 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica