חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אהבה עצמית

המצב הכלכלי הקשה של השנה האחרונה הביא רבים לתחושות קשות, תחושות של ריקנות ותיסכול.

רבים חושבים שזה נובע מהיעדר העבודה או הירידה בפרנסה אבל אני מאמינה שהדבר נובע מתהיות גדולות באשר ל "אני העצמי".

החברה ההישגית של היום עוזרת לנו מאד להתכסות בנוצות מרשימות ולצאת "החוצה" במסכה של מצליחנות ועוצמה. המכוניות מפוארות, המשכורות הגבוהות שהורינו אף לא חלמו עליהן, המשרות המכובדות שכוללות את המילה "מנהל", הבית הגדול, האופניים המשוכללות, אופנוע הים, מסעדות היוקרה, הטיסות לחו"ל ועוד ועוד.  וכך אנחנו הולכים ממקום למקום מגדירים את עצמנו אל מול החברה בסמלי הסטטוס שלנו ומרגישים לכאורה טוב עם עצמנו.

שים לב כמה פעמים תלית תקווה במציאת עבודה, במציאת בן זוג, בהפיכה להורה כדי להשיג את האושר ואז לאחר שהמטרה הנכספת הושגה, כמה זמן האושר ארך ? מדוע האושר לא החזיק מעמד זמן רב והתחלת לחפש מטרה נוספת.

האם זה נובע מהיותך אדם הישגי או מכך שמקור האושר אינו אתה ???

הבעיה שנוצרה עם המשבר הכלכלי לא נוגעת רק להידלדלות הנוצות האלו אלא בתחושת הריק שהם הביאו שמקורם בשאלה- מי אני כאדם ?

אם תיקח ממני את סמל הסטטוס שלי, את העבודה, את הגדרת המשרה, את הבית הגדול, האם באמת אני אדע להגיד מי אני, האם באמת אני אוהב ומקבל את עצמי ? האם אני מרגיש ראוי ?

האם אתה מסוגל לקבל כי למרות שאין לך בן זוג / ילד / עבודה / משקל רצוי (מחק את המיותר) האם עדיין יש לך ערך בעיני עצמך ?

ואם תשובתך היא חיובית, האם אתה מצליח להאמין בכך לאורך זמן ?

 כל אדם חייב לענות לעצמו על שאלות אלו כי אחרת הוא עוסק רוב הזמן ברדיפה אחר הריגוש הבא ולא אחר הדבר היחיד שיתן לו מנוח והוא הקבלה העצמית.

שאלת מיליון הדולר היא איך להשיג את האהבה והקבלה העצמית ואכן אצל כל אדם צריך גישה אחרת.

אני מאמינה שההתמודדות עם השאלות האלו היא הצעד הראשון להתקרבות אל עצמך, למציאת מי אתה, מה אתה רוצה בשביל עצמך, מה מביא לך שמחה וסיפוק.

הצעד השני, וזה מה שאני עושה עם המטופלים המגיעים אליי, הוא באיתור של המצבים והאירועים שקרו לו בילדותו שהביאו לזריעת זרעי הספקנות העצמית. לפעמים משפט שנזרק בדרך אגב יוצר מערבולת שלמה בחיים אף מבלי שנדע זאת לדוגמא מורה שאמרה בדרך אגב "הילד הזה לא מסוגל להביע את עצמו בצורה רהוטה" או אפילו משפט ששמעת מהשכן ברגע של כעס כגון "מהילד הזה שום טוב כבר לא יצמח" וחילחל לתוכך. אנחנו חוזרים אחורה לאותם אירועי מפתח שהביאו לשינוי והרחיקו אותנו מעצמנו ועושים מה שנקרא ניקוי אנרגטי.

התת מודע שלנו הופך להיות שחקן ראשי בתהליך, במקום להשפיע עלינו ממקום נסתר הוא עולה לקדמת הבמה ומיידע אותנו מה הם הדברים שנחרטו עליו ומונעים מאיתנו להשיג את ההשלמה. התת מודע שולח לנו את תמונות ילדותינו המשמעותיות וכל תמונה שעולה חושפת עוד טפח במה שמשפיע עלינו היום.

לומר שהדרך לאהבה וקבלה עצמית קצרה – ממש לא אבל כל צעד שנעשה בכיוון הוא צעד מחייה נפש !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל:  tiksure@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביבית זריני (שימרלינג)

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון אישי22/09/09989 צפיות
פסימיות היא לא גזרה משמים והיא ניתנת לשינוי ע"י מודעות ועבודה. אין דבר כזה "זה אני. ככה נולדתי ואין מה לעשות". אנחנו בוחרים איך לחיות ויכולים לכתוב לעצמנו סיפור חדש בכל עת שנרצה. מאמר זה מציע מס' כלים פרקטיים לתחילת רישום הסיפור החדש.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)תקשור וטלפתיה17/06/091272 צפיות
הסבר מהו תיקשור מנקודת הראות של כותבת המאמר ופירוט כיצד יכול כלי זה להפוך לכלי טיפולי מהמדרגה הראשונה לשינוי מציאות חיים ופתיחת הדלת לשינוי

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/06/091138 צפיות
מאמר העוסק בתחושת החוסר המלווה אנשים רבים בחייהם ומונעת מהם מלהשיג את השפע לו הם מייחלים (שפע כגון: זוגיות, פרנסה, חברויות, הורות ועוד). המאמר נותן כלים שימושיים למעבר מתודעת חוסר לתודעת שפע.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/04/091249 צפיות
מאמר ראשון בסדרה העוסק בפער שבין הרצון במציאת זוגיות והפחד המתלווה לרצון זה. המאמרים מתארים מציאות ששוקפה לי ע"י אנשים שהגיעו אליי לטיפול, כל השמות בסיפור בדויים.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)בריאות נשים23/03/091352 צפיות
כיצד יכול טיפול אנרגטי, אלטרנטיבי, לאפשר לנו לצאת מחושך לאור ע"י סילוק הפחדים השולטים בחיינו. באם את או אתה חווים פחדים או טראומות ומרגישים שפחדים אלו משתלטים לכם על החיים ופוגעים באיכות חייכם זה הזמן לשינוי !

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון לכסף15/03/091250 צפיות
כולם רוצים כסף אך מדוע לא כולם נהנים מרווחה כלכלית ושפע. מדוע לאחד יש ולשני אין והחשוב מכל איך ניתן לעבור מהצד שרק שואף לכסף לצד שנהנה ממנו ...ובגדול !

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191195 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103227 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182150 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181847 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181423 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162322 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica