חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האימון לאושר – כלים לשינוי פנימי

במאמר זה אני רוצה לשתף אתכם בבעיה המשותפת לאנשים המגיעים אליי לטיפול והמאפיין שלהם הוא חוסר יכולתם לראות את קסם החיים.

הם שבויים בכאב, בכעסים על האחר, כעסים ופחדים על עצמם וכמו שאחת היטיבה להגיד לי פשוט נמצאים בבועה.

המציאות  הזו בה הם חיים מונעת מהם לראות את הקסם שיש בחיים, את הציפורים, האור והאנשים הטובים, מונע מהם מלהבחין ביופי ...וכן, היופי קיים בגדולתו, הוא פשוט נחשף לאילו הרוצים לראותו.

כולנו כבר נוכחנו בכוחן וביתרונותיהן של הגישה והמחשבה החיובית. כולנו כבר ראינו איך שני אנשים, בעלי אותם נתונים ותנאים לכאורה אך  האחד בעל ראייה חיובית על החיים והשני פסימי, יגיעו כל אחד לתוצאות ולרמת סיפוק שונה מהחיים, בהתאם לצורת החשיבה.

כבר למדנו שדומה מושך דומה ושאנחנו מושכים את מה שאנחנו מתמקדים בו, לטוב או לרע.

אבל איך מגיעים לשם ???

אז נכון, זה מאד הגיוני וזו בטח לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בתובנה זו, ובוודאי שכל אדם שמודע לכך היה שמח ליישם (מעבר לתוצאות, זו גם גישה הרבה יותר נעימה ומספקת לחיים).

אך מה יכול לעשות אדם פסימי שאמנם מודע לכך, אך מרגיש שבניגוד לרצונו הוא עדיין שם יותר דגש על השלילי, מתקשה להיות חיובי ונגרר יותר לספק ולפחד?

מעבר לעבודה האנרגטית שיכולה לאתר את המקור למצב, ישנם כלים פשוטים, שעובדים על תת המודע ומאפשרים שינוי של תבנית החשיבה הקיימת. כלים אלו אני רוצה להציע לכם:

v     רשימת הפלא – תקנו מחברת קטנה, נחמדה שעושה לכם כיף ותתחילו לרשום כל יום לפחות 5 דברים טובים שאתם רואים מסביבכם. אין מדובר בהכרח בדברים גדולים אלא בדברים קטנים כגון איש טוב שעזר לאישה לסחוב סלים וגרם לה לחייך, ילד שמחייך אליכם ברחוב, ברכת שלום לבבית ממישהו בעבודה, ארוחה שהכנתם ויצאה טוב. הקטע הוא בתחילת החיפוש אחר האושר, אחר השימחה. זה בסה"כ אימון, אימון לראות את הטוב. עם הזמן, תראו שיהיה יותר קל למלא את הרשימה.

v     מענה למחשבות הטורדניות – בכלי הזה עליכם לאתר משפטים שהפכו להיות לכם למנטרה ושהשפעתם עליכם היא שלילית. כדוגמא אני אוכל לתת משפטים שאני הייתי נוהגת לומר או לחשוב כגון "יואו איזה ייאוש" (אגב אפילו לא חשתי שהאתגר שניצב בפניי מכניס אותי לייאוש אבל המנטרה הייתה מתנגנת בראש). משפט שני היה "איזה כיף להם, איך הייתי רוצה גם..." כל פעם שהייתי רואה זוגות פוסעים ביחד, יד ביד. 

הזיהוי של משפטים אלו אינו דבר פשוט, כי לעיתים, הם הופכים להיות כל כך "נשלפים"      

שאנחנו אפילו לא שמים לב אליהם (אבל תת המודע מקשיב להם) ולכן חברים/בני משפחה

יכולים לעזור לנו מאד באיתורם. לאחר שהצלחנו את שלב הזיהוי, יש לחבר משפט נוגד, כלומר אם אני חוזרת לדוגמאות שנתתי, כשהייתי שמה לב שאני אומרת משפט כמו "איזה כיף להם...." הייתי אומרת, איך אני שמחה בשבילי שאני אוטוטו אכיר את האחד המיוחד בשבילי". או במקום "איזה ייאוש" נתתי מיד משפט נוגד שאומר "אני יכולה להצליח בכל מטרה שעומדת בפניי".

החלק השלישי הוא כבר לשים לב לכמות הפעמים שהמנטרות הקדומות עולות וצפות בחיינו ומיד לסתור אותן עם המשפטים ההופכיים וכך לתת מענה לתת המודע עד שגם הוא "יאמין".

v     האדרת היתרונות – באופן לא מודע אנו מאדירים בחיינו את הכישלונות או העדר ההצלחות, את הטעויות והשגיאות, אנו כועסים על עצמנו, חוזרים ודשים באיך יכולנו לא להצליח וכו'. לעומת זאת היחס להצלחות שונה, אנו שמחים על הצלחות, גאים בהם אבל מהר מאד שוכחים אותם  ועוברים הלאה. בכלי הזה עלינו לכתוב ולהנציח את ההצלחות שלנו, קטנות כגדולות. וכך בימים של דימוי עצמי נמוך, בימים שהספק חוזר לקנן, ניתן לקרוא את המחברת, לחייך ולהרגיש יותר שבעי רצון מעצמנו.

הכלים המוצעים כאן אינם כלים חדשניים ואני בטוחה שרבים שמעו עליהם כבר, אולם חשוב להזכיר ולעורר את השימוש בהם., אלו כלים פשוטים שכל אחד יכול לאמץ, הדבר היחיד שצריך בשבילם זו מחוייבות להכנסת השינוי בחיים ואורך רוח. תתמידו חודש ברצינות ותראו איך דלתות חדשות נפתחות עבורכם.

בהצלחה.

פסימיות היא לא גזרה משמים וגם היא ניתנת לשינוי ע"י מודעות ועבודה.

אין דבר כזה "זה אני. ככה נולדתי ואין מה לעשות".

אנחנו בוחרים איך לחיות ויכולים לכתוב לעצמנו סיפור חדש בכל עת שנרצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל:  tiksure@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביבית זריני (שימרלינג)

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)תקשור וטלפתיה17/06/091273 צפיות
הסבר מהו תיקשור מנקודת הראות של כותבת המאמר ופירוט כיצד יכול כלי זה להפוך לכלי טיפולי מהמדרגה הראשונה לשינוי מציאות חיים ופתיחת הדלת לשינוי

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/06/091138 צפיות
מאמר העוסק בתחושת החוסר המלווה אנשים רבים בחייהם ומונעת מהם מלהשיג את השפע לו הם מייחלים (שפע כגון: זוגיות, פרנסה, חברויות, הורות ועוד). המאמר נותן כלים שימושיים למעבר מתודעת חוסר לתודעת שפע.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)זוגיות ואהבה17/04/091251 צפיות
מאמר ראשון בסדרה העוסק בפער שבין הרצון במציאת זוגיות והפחד המתלווה לרצון זה. המאמרים מתארים מציאות ששוקפה לי ע"י אנשים שהגיעו אליי לטיפול, כל השמות בסיפור בדויים.

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)בריאות נשים23/03/091352 צפיות
כיצד יכול טיפול אנרגטי, אלטרנטיבי, לאפשר לנו לצאת מחושך לאור ע"י סילוק הפחדים השולטים בחיינו. באם את או אתה חווים פחדים או טראומות ומרגישים שפחדים אלו משתלטים לכם על החיים ופוגעים באיכות חייכם זה הזמן לשינוי !

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)רוחניות - כללי15/03/091178 צפיות
אנשים רבים תולים תקוות במציאת עבודה, במציאת בן זוג, בהפיכה להורים כדי להשיג את האושר המובטח, אולם אז המטרה הנכספת מושגת אך הם רואים כי האושר לא מחזיק זמן רב ופתאום על אף שחזית אחת הושגה יש עדיין ריק בעמקי הנשמה. את הריק הזה ניתן למלא רק ע"י אהבה וקבלה עצמית

מאת: אביבית זריני (שימרלינג)אימון לכסף15/03/091252 צפיות
כולם רוצים כסף אך מדוע לא כולם נהנים מרווחה כלכלית ושפע. מדוע לאחד יש ולשני אין והחשוב מכל איך ניתן לעבור מהצד שרק שואף לכסף לצד שנהנה ממנו ...ובגדול !

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213636 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205267 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174131 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173535 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica