חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בורסה – FXG תוכנה לניתוח טכני

מאת: yanivבורסת ת"א04/10/20101319 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בורסה – FXG תוכנה לניתוח טכני

כדי להרוויח בבורסה יש לשמור באופן קפדני על כללי מסחר נכונים ואפקיטיביים

א. יש לחלק את ההשקעה למנות של לא יותר מ 5 אחוז לכל מנה מסך ההשקעה במניות.
 ולא להשקיע את כלל הכסף במנייה אחת – טעות נפוצה של אלפי משקיעים.

ב. סטופ לוס – הוראה לקטיעת הפסד – כאשר אנו נכנס למנייה אנו נגדיר לעצמנו מהו ההפסד המקסימלי אותו אנו מוכנים לספוג לדוגמא : 5 אחוזי הפסד. אם וכאשר נכנס להפסד של 5 אחוזים – נבצע פעולת מכירה מהירה ללא מחשבה – כך קיבענו למעשה את ההפסד שלנו למניות בבורסה לקטן וכמו כן ניתן גם במצב של רווחים לגרור את הסטופ לוס לכיוון העסקה.

ג. לגרוף רווחים בזמן בערך 70% מערך ההון שישנו על המנייה – אם נכנסנו למנייה וגרפנו רווחים טובים – יש לצאת או לחלופין להרים את רמת הסטופ לוס – כך נוודא קיבעון של הרווח.

ד. מסחר על מדדים ותעודות סל – מדדים ידועים כבעלי תשואה גבוה וסיכון נמוך, לכן נשקיע לפחות מנה אחת בהשקעה על מדדים – וזאת ע"י רכישה של תעודת סל על מדד ת"א בבורסה.

ה. מינוף ואופציות מעוף – אופציות מעוף ידועים ככלי ההשקעה המסוכנים ביותר המסוגלים למחוק תיקים שלמים ביממה אחת. אין ההמלצה לסוחר המתחיל להיכנס לתחום ללא ידע ונסיון רב בנושא .

ו. מומלץ לקרוא חדשות בורסה באתר FXG , ולהשתמש בתוכנת ניתוח טכני FXGRAPH

תיק השקעות וירטואלי בתוכנת הניתוח הטכני FXG על מנת ללמוד את עקרונות המסחר הנכון ואת שיטת העבודה המצויינת כאן

יש להשתמש בתוכנת ניתוח טכני FXG – לניתוח טכני של מניות מובילות בתחום הבורסה, תוכל ליצור תיק השקעות בורסה,וכך לעקוב ולנהל את המניות שלך בצורה נוחה ופשוטה.

התוכנה תיתן לך איתותים טכניים על הגרפים. מתנדים ממוצעים נעים, רמות תמיכה והתנגדות וכן סקירות יומיות .

ההורדה בחינם באתר התוכנה לניתוח טכני FXG

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yaniv

מאת: yanivהשקעות29/10/101009 צפיות
יש רק דרך אחת להרוויח בבורסה לאורך זמן - השיטה מתבססת על שיטות דומות למשחקי סטטיסטיקה והסתברות. משחקים שבהם חוסר אסטרטגיה יכול להביא להפסד טוטלי ומצד שני - אסטרטגיה נכונה ועיקבית יכולה להביא רווחים - אגב, אלו גם הרווחים הכי גבוהים שיש במשחק הזה.

מאת: yanivהשקעות25/10/101082 צפיות
כאשר אנו מחליטים לסחור או להשקיע בבורסה אנו צריכים קודם כל לדעת להתאים את צורכנו וזמננו לשעות הפעילות של הבורסה ולכן מכאן נובעת הבעיה אשר עלינו לבחור את סוג המסחר שאנו חפצים בו ואשר מתחלק ל - 3 סוגי משקיעים בבורסה אשר הם נקראים סוחרי יום (day trade), סוחרי מספר ימים (swing trade), משקיעים (investing)

מאת: yanivהשקעות24/10/101161 צפיות
כאשר אנו ניגשים לנהל תיק השקעות בבורסה אנו שומעים שני מושגים אשר לרוב לא מוכרים לקהל המשקיעים והסוחרים בשווקים הפיננסיים כאחד המושגים עצמם מאופיינות בשיטת הניתוח של המנייה שיטה פנדומנטלית ושיטת הניתוח הטכני

מאת: yanivהשקעות21/10/10928 צפיות
ישנם המון שיטות וכלים תומכי החלטה למשקיע בבורסות העולם ניתוח טכני, ניתוח פנדומנטלי ועוד'. הסטטיסטיקה אומרת שלפחות 90 אחוז מהסוחרים על פני הגלובוס מגיעים להפסדים בסופו של דבר, מדובר פה על הפסדים כואבים אשר בעקבותיהם משקיעים לא רק הדירו את רגליהם מן הבורסה אלא אף נחלו מפח נפש כליל אשר השפיע עליהם קשות גם כספית וגם נפשית .

מאת: yanivהשקעות19/10/101073 צפיות
ישנם המון שיטות וכלים תומכי החלטה למשקיע. ניתוח טכני, ניתוח פנדומנטלי ועוד'. הסטטיסטיקה אומרת שלפחות 90 אחוז מהסוחרים על פני הגלובוס מגיעים להפסדים בסופו של דבר, מדובר פה על הפסדים כואבים אשר בעקבותיהם משקיעים לא רק הדירו את רגליהם מן הבורסה אלא אף

מאת: yanivהשקעות18/10/101767 צפיות
המונח תיקון טכני הפך ליותר ויותר מקובל בין כתבי הכלכלה והעורכים, האמת היא שכיום ניתן לשמוע את המונח מתנוסס מדי יום בכותרות הראשיות תוך חוסר הבנת הרעיון. אז מהו אם כן תיקון טכני ?

מאת: yanivשוק ההון17/10/101362 צפיות
אחחח רומא רומא - בוודאי ששמעתם על רומא. רומא מדהימה ביופייה מלאת שנים של היסטוריה והתפתחות. אני טיילתי שם בחודש שעבר :+)

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161954 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148288 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica