חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הרמוניה שבין עסקים ללקוחות, שנה טובה לעסקים שנה טובה לצרכנים. מאמר מאת איריס בן זאב

הרמוניה שבין עסקים ללקוחות,  האם זה אפשרי?  באמנת השירות בישראל – פורטל האינטרנט עסקים – מאמינים שלא רק שזה אפשרי,  זה הכרחי זהו התנאי הבסיסי והעמוק ביותר לקיום יחסים  שבין לקוח לבית העסק.

ועל מנת שזה יקרה נדרשת מחויבות עמוקה של בתי עסק ללקוחותיהם. ולכן כל מי שחבר בפורטל האינטרנט עסקים מתחיב לאמנת השירות ולמתן שירות הוגן ואיכותי.

אז למה שעסקים יעשו זאת ומבחירה? רצינו לדעת מה מניע אותם.

מכון רנה בירושלים, בעל מוניטין של למעלה מ-30 שנה  הוא מרכז לטיפולי אסתטיקה, קוסמטיקה ורפואה משלימה. המכון מתמחה בבריאות כף הרגל, בטיפולי קוסמטיקה, ברפואה אלטרנטיבית וברפואה משלימה.

"אני" אומרת בעלת המכון - רנה קלוגר  "הצטרפתי לאמנת השירות בישראל לאחר שנכוויתי קשות כלקוחה".

באחד הימים רכשתי מוצר מבית עסק שבו הייתי לקוחה במשך שנים. לא הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה וצריכה. הייתי צריכה משהו ספציפי. זה לא היה המוצר שחיפשתי.  וזה היה מוצר יקר,

אבל בעל העסק מיהר להרגיע את חששותיי:  "אל תדאגי" הוא אמר "אני כאן! את הרי מכירה אותי! אני לא הולך לשום מקום! לכי הביתה. נסי ואם לא תהיי מרוצה אני מחזיר לך את הכסף".

ואכן כך עשיתי. הלכתי הביתה, ומאחר שהמוצר לא עבד חזרתי לבית העסק.

בתחילה קיבל אותי בעל העסק בחיוך:  "מה נשמע? איך את מרגישה? איך אוכל לעזור לך?" הוא שאל.

" המוצר איננו תקין" עניתי.

"עמדי בצד, אל תפריעי את לא רואה שאני משרת לקוחות?" הוא ענה בגסות.

ואכן, עמדתי בצד וחיכיתי בסבלנות, אף שכבר מזמן עבר תורי.

לבסוף הוא אמר לי בחוסר סבלנות: "תביאי, תראי לי" לקח את המוצר החזיק ביד, סובב אותו, התבונן ואמר " הכול בסדר."

אמרתי לו שהמוצר לא בסדר, והזכרתי לו את הבטחתו.

אז, הוא החל להרים את קולו, לצעוק, לנזוף , לשים אותי לצחוק וללעוג לי לפני מי שנכח במקום: "מה את עושה ממני צחוק? זה שוק? רוצה לעבוד עלי? יאללה, לכי הביתה כבר גברת". ואת מה שאמר ליווה בתנועת יד על מנת להמחיש ולהדגיש את דבריו.

חזרתי הביתה נעלבת ומושפלת. היה לי ברור שלא כך צריכים הדברים להתנהל. אני בעלת עסק וותיקה מאוד ובעלת מוניטין של למעלה מ-30 שנה. שירות הוא הדבר הכי חשוב והכי בסיסי וזה צריך להיות ברור מאליו. ולכן בחרתי להצטרף לאמנת השירות. ואני מתחייבת שוב ושוב ושוב. אני גאה במחויבות הזו ואני מאמינה שהיא הכרחית.

מתכת הדור היא חברה ותיקה מבאר שבע לעבודות קונסטרוקציה ואחזקות. החברה מבצעת עבודות מתכת שונות: תכנון, התקנת, הרכבה ובניה של ציוד לתעשייה, מסועים, חריטה, תחזוקת ציוד, תכנון ועוד.

מתכת הדור הצטרפה לאמנת השירות בישראל לפני 7 שנים. מספר יהושע בעל החברה על הסיבות שהביאו אותו להצטרף לאמנה.

"חיפשתי צינור פרסום שאיתו אוכל להגיע ללקוחות היעד שלי שפרושים על פני כל הארץ. בתקופה הזו האינטרנט כבר הפך לצינור מידע רציני. ולכן היה לי מובן מאליו שפורטל אינטרנט עסקי הוא צינור החשיפה עבורנו.

מצד שני אנחנו בהדור מקפידים על איכות שירות ואנו אף בעלי תקן ISO 9000.

ולכן כשפגשתי בפורטל האינטרנט – עסקים אמנת השירות בישראל. היה ברור שזה המקום הכי נכון להדור . כי הוא מספק לנו את מה שרצינו וחיפשנו, ובאופן מדויק. גם חשיפה ונראות באינטרנט וגם איכות שירות" .

אז לשאלה האם הרמוניה בין עסקים ללקוחות אפשרית? התשובה היא כן ובהחלט! זוהי חלק מתפיסת עולמו של מי שעומד בראש פורטל האינטרנט עסקים אמנת השירות בישראל - יצחק ידין - איש צנוע ורב מעשים (תוכלו לקרוא עליו ברחבי הרשת במאמר "יצחק ידין - האיש מאחורי – פורטל האינטרנט עסקים").

וההרמוניה מתקיימת  כאן ובגאון.

ובנימה זו נוכל לברך ולומר: שנה טובה לעסקים שנה טובה ללקוחות.

כתובת פורטל האינטרנט: www.asakim.co.il

טלפון: 077-2345822
פקס: 077-2345821

דוא"ל:: amana@asakim.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איריס בן זאב, יועצת  לעסקים, בעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטינות). מנכ"לית ובעלים של חברת איריס יעוץ לעסקים. איריס מתמחה בפתרון משברים,תהליכי שינוי והתרחבות,שיפור בתוצאות ובביצועי. איריס מביאה ניסיון מרשים, הצלחות בולטות, כלים ותהליכי עבודה אותם היא בונה בעצמה, ומודל עסקי מנצח השם דגש על ליווי וביצוע.

אתר הבית: www.irisrt.biz

E-mail: iris@irisrt.biz

נייד: 050-7749937

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איריס בן זאב

מאת: איריס בן זאבעסקים קטנים ובינוניים06/12/101346 צפיות
עולם העסקים בעידן הנוכחי מתאפיין בגידול מואץ במגוון ובכמות העסקים. אל מול כך נשאר הצרכן פעור פה משום שאיננו יודע להבדיל בין עסק אחד לאחר. המאמר שלהלן דן באופן שבו פרמטר איכות השירות הפך להיות גורם משפיע ואף המכריע בהחלטת הקנייה והאופן שבו יכולים עסקים לבנות ולתרום לבידול הזה.

מאת: איריס בן זאבפרסום באינטרנט03/06/10995 צפיות
האינטרנט והגוגל -, הפכו כבר מזמן לצינור שיווקי בולט. להשיג נראות על גוגל זה לא פשוט. פורטל האינטרנט עסקים נותן תמורה מצויינת ותורם באופן בולט למס' הכניסות, לחשיפה ולנראות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213478 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172777 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172698 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162273 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162841 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162744 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica