חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איכות השירות ותרומתו לבולטות העסקים בעידן הנוכחי

עולם העסקים בעידן הנוכחי מתאפיין בגידול מואץ במגוון ובכמות העסקים. אל מול כך נשאר הצרכן פעור פה משום שאיננו יודע להבדיל בין עסק אחד לאחר. גופים עסקיים, חברות וארגונים משקיעים הון רב ביצירת הבידול ובשכנוע הלקוח כי הם הם הדבר האמיתי. ואולם בעולם של רעשים גדלים והולכים, בעידן האינטרנט ועל כל עסק שטוען כי הינו מקורי וייחודי בגלל אפיון זה או אחר מיד יקומו המתחרים ויטענו את אותה טענה בקול רם יותר.

וכך מוצא עצמו הצרכן מוצף במידע (לא תמיד רלבנטי) בהצעות מפתות ובקושי הולך וגדל, בהתלבטויות בהחלטת הקנייה.

זאת ועוד, הזמן העומד לצרכן בהחלטת הקנייה הולך ומצטמצם בגלל הדינאמיות העולם המודרני.

ולכן אל מול כל הרעש הזה מחליט הצרכן החלטה על בסיס ספונטאני כשאחר כך ידאג למצוא לה את ההצדקה.

זאת ועוד על מנת למנוע את התסכול שנובע מהרעש והבלבול יחליט הצרכן הרבה פעמים לחזור ולקנות אצל אותו ספק, יצרן או נותן שרות.

ומה עושים העסקים? ממשיכים להשקיע מאמצים והון ביצירת רעש על מנת לגבור על המתחרים. ולכן המובחנות היחידה המושגת הינה מובחנות תקשורתית פרסומית.

וכמובן שפרסום ושיווק הם חשובים וחיוניים להשגת נראות העסק, המודעות, לחיזוק החלטות הקנייה, למיתוג, למיצוב וגם לבידול.

אבל ניסיון להשיג בולטות ומובחנות רק באמצעות בידול בפרסום  איננו נכון גם כי הוא ניתן לחיקוי ובקלות רבה וגם כי הוא עלול הוביל לאכזבה במידה והספק יצר ציפיות גדולות מדי.

אז מה ניתן לעשות כדי להשיג בולטות? ובמיוחד מה יכולים עסקים קטנים שתקציבם מוגבל לעשות התשובה הינה: איכות ואמינות השרות.

מדוע? עסק שנבדל באמינות ובאיכות שרות נבדל גם בחוויית הקנייה, וזה רבותי פקטור אותו קשה לחקות. צרכנים יעדיפו תמיד לקנות במקום בו השרות מהימן ואמין, והם יחזרו למקום זה שוב ושוב.

פורטל העסקים אמנת השרות בישראל הוקם מתוקף הצורך הזה באיכות שירות והוא מציע מענה גם לעסקים ונותני השרות וגם לצרכנים.

עסק שמצטרף לאמנת השרות בישראל מתחייב לשרות הוגן ואיכותי בפני כל העולם ובפני כל לקוחותיו. זהו הבסיס להצטרפות לפורטל. דבר זה תורם במידה רבה לאמינותו של העסק ולבידול שלו.

מעבר לכך, עסקים רבים חשים בצורך להצטרף לאמנת השרות בישראל מתוך מחויבותם העמוקה כלפי לקוחותיהם הנוכחיים והעתידיים. ובמאמר אותו כתבתי בשם "הרמוניה שבין לקוחות לעסקים" הבאתי דוגמאות לעסקים כאלה, שמחויבות השירות הנה פרמטר עקרוני ומוביל בעבורם.

כלומר: אין זה מניע ציני על בסיס צר אלא רצון אמיתי לבוא ולומר ללקוח הנני כאן!!!.

ובשורה התחתונה, הצרכן מקבל אמינות, שירות, שקט נפשי - מה שתורם גם לחוויית השירות שלו ולקניה החוזרת. והספק או בית העסק נהנים מתרומה לתדמית החיובית, למיצוב וכמובן לגידול בלקוחות החוזרים.

 ובסופו של יום זוהי תוצאה חיובית בעבור כולנו. כי אחרי הכול כולנו גם צרכנים וגם ספקים.

כתובת הפורטל: www.asakim.co.il

טלפון: 077-2345822
פקס: 077-2345821

דוא"ל:: amana@asakim.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איריס בן זאב, יועצת  לעסקים, בעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטינות). מנכ"לית ובעלים של חברת איריס יעוץ לעסקים. איריס מתמחה בפתרון משברים,תהליכי שינוי והתרחבות,שיפור בתוצאות ובביצועי. איריס מביאה ניסיון מרשים, הצלחות בולטות, כלים ותהליכי עבודה אותם היא בונה בעצמה, ומודל עסקי מנצח השם דגש על ליווי וביצוע.

אתר הבית: www.irisrt.biz

E-mail: iris@irisrt.biz

נייד: 050-7749937

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איריס בן זאב

מאת: איריס בן זאבפרסום באינטרנט05/10/10975 צפיות
הרמוניה שבין עסקים ללקוחות האם זה אפשרי? באמנת השירות בישראל -פורטל האינטרנט עסקים – מאמינים שהרמוניה זו הינה הכרחית וכי היא התנאי הבסיסי והעמוק ביותר לקיום יחסים שבין לקוח לבית העסק למה וכיצד זה תורם לשני הצדדים, במאמר הבא

מאת: איריס בן זאבפרסום באינטרנט03/06/10995 צפיות
האינטרנט והגוגל -, הפכו כבר מזמן לצינור שיווקי בולט. להשיג נראות על גוגל זה לא פשוט. פורטל האינטרנט עסקים נותן תמורה מצויינת ותורם באופן בולט למס' הכניסות, לחשיפה ולנראות.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211215 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201065 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20925 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica