חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים מעוצבים בסביבה המודרנית

מאת: רן אברהםשיפוצים06/10/2010997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


השימוש במטבח, לעיתים שגרתי ולעיתים משתנה. במטבח שמתוכנן היטב בהתאם למגוון הצרכים והרצונות של הלקוח -גם השימוש השגרתי והעבודה המונוטונית הופכת לחוויה נעימה והעשייה במטבח נעשית קלה ונוחה.תכנון ומחשבה מהווים שלד של מטבח מוצלח, סוף מעשה (מוצלח) במחשבה תחילה. עיצוב טוב מאפשר לנוע בקלות ממשימה למשימה בקצב הגיוני, בצורה בטוחה, יעילה ונוחה.הגובה הממוצע של האוכלוסיה בעולם עלה מ - 1920 בכ - 15 ס"מ וכן אורח החיים של משפחה השתנה במרוצת השנים, התוצאה היא מידות שונות של מרכיבי המטבח וצורת עבודה שונה.הדרך שבה אנו מבשלים, הדרך שבה אנו אוכלים, לדוגמא: לא תמיד צריך פינת אוכל גדולה שתהיה בסמוך למטבח, לעיתים צריך דלפק שישרת את המשתמשים היומיומיים ולא צריך תמיד לחשוב מה יהיה כשיבואו אורחים (הבאים בליל הסדר, כמו אליהו) -כשיבואו האורחים כבר נסתדר, זה פעם בשנה. המטבח ושלוחותיו צריכים לשרת את המשתמשים הקבועים בצורה נוחה ויעילה.כיום עורכים קניות באופן שונה.בתרבות השפע, מקומות הקנייה זמינים ולכן הצורך באחסנה בארונות המטבח מקבל משמעות שונה.יש שיעדיפו לרכוש כמויות ולאחסן אותן ויש שיעדיפו לרכוש כאן ועכשיו ובכמויות קטנות. המטבח צריך להתאים לדרישת הלקוח מבחינת אחסון, אם הוא מועט או רב.המיכשור הטכנולוגי ב מטבחים השתנה ללא היכר, ממטבח שכלל בעבר מקרר ותנור עם גז. כיום מטבחים כוללים מקרר, מקפיא, תנור, כיריים,מיקרוגל, מנגל חשמלי, קומקום חשמלי, מי-חם, מכונת אספרסו וכיריים לשבת. כל מכשיר צריך מקום ייעודי ופרקטי וגם את אלה צריך להביא בחשבון.הפירזול מגוון מאוד ומאפשר עבודה פשוט ויעילה. ניתן "להרוויח" פינות חשוכות ולא מנוצלות באמצעות פירזול מותאם וייעודי. ניתן להפיק ממטבח שנבנה בעבר באופן לא פרקטי את המיטב ולהפוך את השימוש בו לסביר ואף מצויין רק באמצעות פירזול מתאים שיסייע לפגמים שנעשו בעת בניית המטבח.מטבחים מעוצבים מוסיף לערך הבית.החכמה היא לתכנן שההשקעה במטבח תביא לעלייה גבוהה יותר של הערך מאשר ההשקעה שהייתה במטבח. שיפוץ והחלפת הבית יכולים להיעשות באופן נפרד משאר חלקי הדירה, כיחידה נפרדת מכיוון שהבלאי של המטבח עקב השימוש הגבוה בו גדול יותר מאשר יחידות הדירה השונות אך ייתכן והמטבח הוא חלק משיפוץ גדול יותר של כל הדירה, במקרה זה חשוב ורצוי שתהיה התאמה בין כל חלקי הדירה ותיאום בין כל בעלי המקצוע ולכן העדיפות היא לעשות הכל-מטבח, שיפוץ ובנייה תחת קורת גג אחת.

 



תגיות המאמר: מטבחים מעוצבים, מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121157 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121280 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121239 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111576 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111579 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111313 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111565 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica