חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלמה קורן-תערוכת מחווה בכפר האקולוגי ורטיגו

714שלמה קורן-תערוכת מחווה בכפר האקולוגיורטיגו714 צילומים-אלי ליאוןנמרוד קורן צייר עשה מחווה לאביו שלמה קורן פסל וצייר ומקייםתערוכה בכפר האמנות האקולוגי בקיבוץ נתיב הל"ה-ורטיגו משכן האמנים. בתערוכה משתתפים ציירים ופסלים ישראליים מהבולטים שבישראלונמרוד קורא להם"החברים של אבא"-כשם התערוכה ואשר הופיעו אישית בפתיחתהתערוכה.זאת היתה הזדמנות נדירה לראות תערוכה בה מרוכזים במקום אחד יצירות של אמנים ידועים הפועלים במקומות שונים.חמישה עשר  אמנים מציגים בתערוכהוביום הפתיחה כיבדו אותה בנוכחותם בין השאר בני אפרת,ביאנקה אשל גרשוני,אוריליפשיץ,מנשה קדישמן,דני קרוון ורבים אחרים. אוצר התערוכה הנו בנו של שלמה קורן- נמרוד כאשר עזרו מארקשפס ויונה פישר.שלמה קורן יליד גרמניה עזב את ישראל בשנות השישים בהיותו בן28 ומתגורר כיום באמסטרדם. למרות זאת לא איבד את הקשר עם ישראל וחבריו ומקיים קשרלעתים קרובות. התערוכה היא מחווה של חבריו והם מציגים בגלריה בכפר האקולוגיורטיגו שהיא בראשית דרכה  וזאת לציון החברות רבת השנים ביניהם. שלמה קורן הסובל ממחלה קשה כעת לא יכול היה  להגיע לאירועוהוא הועבר אליו באמצעות הלוין.הכפר האקולוגי ורטיגו הוקם ע"י אמנים ואנשי סביבה בעמק האלהבתוך קיבוץ  נתיב הל"ה. מטרת הקמתו היתה לעורר מודעות אמנותית וסביבתית ולהגבירמעורבות לשלום כדור הארץ.בכפר מקיימים סדנאות,והוא קשור עם להקת המחולורטיגו.התערוכה כוללת מגוון רחב של ציורים ופסלים מסודרת בטוב טעםעומדת על רמה גבוה ביותר וכל אמן מציג מבחר מעבודותיו.היא גם מאפשרת  להשוות ביןהסגנונות השונים של האמנים המציגים. היא תשאר פתוחה עד סוף החודש והמארגנים מקוים שיוכלו להציגהגם במקומות אחרים בארץ. התערוכה משולבת במסגרת פסטיבל היין של יקבייהודה.לראות או לא לראות:חוויה לבקר בכפר להתרשם ממנו ולראותיצירות של אמנים מפורסמים רבים במקום אחד.נכתב על ידי elybikoret -אלי ליאון,5/10/2010 10:05אם לא פורסמו כאן צילומים אפשר לראותם באתרישכתובתוELYBIKORET.022.CO.ILאני מזמין אתכם להכנס לאתרי החדש בו ריכזתי ביקורות שכתבתיוהתפרסו באתרי אינטרנט שונים בכל שטחי האמנות ,חיבורים שכתב פרופ' יוסי גמזו וחומראחר
הכתובת ELYBIKORET.022.CO.il

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131357 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13958 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121282 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121467 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121249 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111318 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111246 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא אמנות פלסטית

מאת: ענת עין גדיאמנות פלסטית25/01/154055 צפיות
- מאמר זה עוסק בשילוב האמנות הפלסטית בגן הילדים ביחס לגישות החינוכיות שקיימות בחינוך לגיל הרך. מטרת המאמר הייתה להבין את חשיבות שילוב האמנות בגיל הגן ואת תרומתה הרבה להתפתחות הילד דרך תפיסותיהן החינוכיות של הגננות. המאמר נבע מתוך עבודה מקיפה אשר בדקה את התפיסות, הגישות והאמונות של מחנכות לגיל הרך בעניין שילוב אמנות פלסטית בגן הילדים במדינת ישראל ,וכן את מקומה של האמנות הפלסטית בהווי הגן, ושילובה בעשייה החינוכית אמנותית בגן. לאור זאת אתמקד במאמר בסוגיות המרכזיות הבאות: גישתן של המחנכות לאמנות הפלסטית בגן, בחירתה של הגישה החינוכית, שילובה בעבודת הגננות בנן, וכן האופנים ודרכי העבודה בהם מועברת האמנות הפלסטית בגן. המאמר מביא ממצאי מחקר משולב, בגישה האתנוגראפית, וכלל 50 גננות.

מאת: גיל שושיאמנות פלסטית17/11/138428 צפיות
מכיוון שסוגיות של תכנון פרישה הן מקיפות למדי אנחנו ממליצים לכם בחום להשתמש בשירותים של אנשים שזאת ההתמחות

מאת: דיבאני סנטראמנות פלסטית04/08/132369 צפיות
תמיד היה לנו חלום כל מטבח חדיש אך עם זאת גם ביתי, מעוצב ופרקטי, בעל הרבה מקום לאחסון אך עושה רושם קומפקטי ועוד כל מיני ניגודים שלא תמיד מתאימים. תמיד חלמנו על מטבח יפה ומרוהט, רחב ידיים ומעוצב בשעה שבפועל המטבח שלנו קטן ובנוסף אין לנו את סכום הכסף הדרוש לעצב אותו כרצוננו. אז מה יהיה?

מאת: נורית שניאמנות פלסטית19/06/132226 צפיות
על חופש הביטוי- על דימויים הנקברים בתוכנו כתל ארכאולוגי וירטואלי -על זכויות יוצרים. על הרשות לדלות אסוציאציות חופשיות בזמן יצירה בעולם גדוש ומוצף דימויים ועל הרפרנס הבלתי אפשרי לתיעוד.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132236 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: נורית שניאמנות פלסטית16/06/132351 צפיות
נורית שני היא ציירת מתל אביב. מציירת בסטודיו, ברחוב פוריה 12. המאמר מתאר ומנסה להמחיש תהליך יצירה מדימוי לציור . במאמר נורית שני מראה איך, כאשר תבנית חשיבה משתבשת, כשלא מתקיים חוק שימור הצורה וחשים ורטיגו תודעתי נולד צירוף חדש. מתוך "סדק" תודעתי נוצר דימוי חדש של השפעה על התודעה. הציור המצורף בקישור עוסק באסוציאציה לדמות העולה מן החול הרטוב, רקדן שנורית שני ראתה בריקוד "הולדת הפניקס" של להקת ורטיגו, הופך בציורה, ליצירת אמנות עשויי מרשת, המייצגת רשת וירטואלית, עידן חדש ואת ושינוי חברתי.

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132118 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica