חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להוזלת ביטוח אופנוע

מאת: ביטוחביטוח אופנועים10/10/20108479 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם שלושה ביטוחים מרכזיים עבור מתחום ביטוח אופנועים המעניקים כיסויים שונים, והם: ביטוח אופנוע חובה, ביטוח אופנוע צד ג ופוליסת ביטוח אופנוע מקיף. ביטוח חובה מעניק כיסוי במקרה שנגרם נזק פיסי לרוכב האופנוע, לנהגים אחרים בכביש והולכי רגל. לעיתים ביטוח זה אף מעניק כיסוי במקרה שנגרם נזק נפשי בלבד לעדי ראייה של תאונה וכדומה. בשל חשיבותו הגדולה של ביטוח חובה לאופנוע, המדינה מחייבת לפי חוק את כל בעלי האופנועים בארץ לרכוש פוליסה זו, ולמעשה לא ניתן לחדש רישיון נהיגה ללא תעודת ביטוח חובה בתוקף.

ביטוח מקיף לאופנוע ופוליסת ביטוח צד ג לאופנוע מעניקים כיסוי במקרה שנגרם נזק לרכב או לרכוש - אך ביטוח מקיף נחשב לביטוח רכב יותר, כיוון והוא מכיל בתוכו את כל הכיסויים הניתנים במסגרת ביטוח אופנוע צד ג. ביטוח צד ג מעניק כיסוי במקרה שבעל האופנוע המבוטח גרם נזק לרכוש או לאופנוע אחר (ולסביבתו, למשל פגיעה בחנות וכו') אך אין הוא מעניק כיסוי במקרה שנגרם נזק לרכוש או לרכב שלו, ולשם כך יש לרכוש ביטוח אופנוע מקיף.

כיצד ניתן להוזיל ביטוח אופנוע? הפרמייה (דמי ביטוח) עבור ביטוח אופנוע נקבעים בהתאם לאופני הנהג (מין, גיל והיסטוריה קודמת של תביעות) ואופני האופנוע (שווי האופנוע, מיגונים, דגם, שנת ייצור וכדומה) - אך בעוד התנאים והכיסויים יטכולים להיות זהים - המחיר עבור כל פוליסה משתנה בין חברת ביטוח אחת לשנייה. ידוע כי יכולים להיות פערים גדולים במחירי הפרמיות השונות, כיוון שחברת ביטוח אחת יכולה לשים דגש על אופי הנהג ואחרת על אופי האופנוע.

כדי להוזיל את הפרמייה עבור ביטוח אופנועים, כדאי מאוד לערוך השוואה מקיפה - בין תנאי וכיסויי הפוליסה, ובין המחירים השונים. בדקו גם את גובה ההשתתפות העצמית, כיוון שחלק מחברות הביטוח יכולות להוזיל את גובה הפוליסה על חשבון ההשתתפות העצמית ואופציה זו לא מתאימה לכולם. בנוסף, ניתן לבטל כיסויים שאין לכם צורך בהם ולוותר מראש על הרחבות לפוליסה במסגרת כתבי שירות, וכך להוזיך את עלות הפרמיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקיף שרותי אינטרנט בע"מ (Mekif.co.il) מפעילה אתרי אינטרנט באמצעותם ניתן לקבל הצעות לביטוח חובה, וכלל סוגי הביטוח מחברות הביטוח המובחרות. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטוח

מאת: ביטוחביטוח רכב05/03/121138 צפיות
כנהגים שומרי חוק נכפה על כל אחד ואחת מאיתנו לבטח את הרכב בו אנו נוסעים בביטוח חובה. הוצאה לא קטנה, אך הכרחית. בעקבות רפורמת הביטוח בישראל בשנת 2004 נפרצה תחרות בין חברות הביטוח השונות על הצרכן הישראלי. תחרות זו הטמינה מדיניות השוואת מחירים. במאמר הבא נדון בחשיבות עריכת השוואת מחירי ביטוח רכב בטרם רכישת פוליסה שנתית

מאת: ביטוחביטוח רכב27/02/121137 צפיות
פוליסות ביטוח לרכב הן הוצאה שלא ניתן להתחמק ממנה, אך מתברר שיש דרך לרכוש פוליסה בתנאים טובים, נוחים, ובמחירים מוזלים, מבלי לשבור את הראש. במאמר הבא נצייד אתכם במידע אודות ביטוח מקיף וחובה, ומה שביניהם.

מאת: ביטוחביטוח רכב20/02/121076 צפיות
הרבה לפני המהפכה לצדק חברתי, עוד בשנת 2004, פרצה מלחמת המחירים בתחום ביטוח הרכב. האפשרות לרכוש ביטוח מקיף הישר מחברת ביטוח כזו או אחרת, ולשאת במשא ומתן על מחירי הפוליסה, הביאו תחרות בריאה שהמנצח עליה הוא לא אחר מאשר הצרכן הישראלי. למי שטרם בדק והשווה, מצא והצדיק, שינה ונלחם, מוקדש המאמר הבא, שיסביר כיצד פועל ביטוח רכב השוואת מחירים לרווחת הנהגים.

מאת: ביטוחביטוח רכב12/02/121037 צפיות
בכל שנה בעלי רכבים בישראל מוציאים עשרות אלפי שקלים עבור פוליסת ביטוח לרכבם. במאמר הבא תוכלו לקרוא מה חשוב לבצע טרם רכישת כל פוליסה, ואיך ניתן לחסוך את עלויות הביטוח המקיף באמצעות עריכת השוואת מחירי הפוליסות בחברות הביטוח.

מאת: ביטוחביטוח רכב01/02/121162 צפיות
כל בעל רכב יודע כי ההוצאות עבור ביטוח רכב עשויות להותיר חור גדול מאוד בכיס, אבל הכרחיות ללא עוררין. במאמר הבא נביא בפניכם כלים שישמשו אתכם לשם קבלת הצעת מחיר לביטוח רכב משתלמת, מה חשוב לבדוק ומדוע, וכיצד לערוך השוואת ביטוח רכב בבחינת מחירים ותנאי הפוליסות השונות.

מאת: ביטוחביטוח - כללי07/08/111388 צפיות
כאשר רוכשים כלי שייט מנועי או שמעוניינים להעביר סחורה או מטען באמצעות כלי שייט מנועי, ניתן ואף נדרש בחלק מהמקרים לרכוש ביטוח ימי.

מאת: ביטוחביטוח דירה12/10/101303 צפיות
במאמר זה נסביר מהו ביטוח בית משותף, אלו תנאים וכיסויים כלולים בפוליסה, מהם הסיכונים הפוטנציאלים ומדוע חשוב לערוך השוואת מחירים מקיפה. המפקח על הביטוח מגדיר בתנאי הפוליסה התקנית של ביטוח בית משותף, כי מבנה משותף הינו בניין מגורים המכיל לפחות שתי דירות בעלי מתחם משותף.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח אופנועים

מאת: ניצן הראלביטוח אופנועים20/10/132119 צפיות
כיום, כאשר עלויות אחזקת רכב מרקיעות שחקים, ושכבישי ישראל עמוסים לעייפה, רבים בוחרים באופציה הדו גלגלית. אלא שרכישת אופנוע כוללת בתוכה גם סיכונים מסוימים, עליהם יש לתת את הדעת. סיכונים אלה מגולמים בפוליסות השונות של ביטוח אופנוע. כיצד זה משפיע על המחיר שלהן?

מאת: דר גילביטוח אופנועים31/03/128274 צפיות
נהגתם במכונית או דו גלגלי ללא ביטוח וקרה לכם משהו, אתם בצרה אמיתית. אם זה נגמר בפגיעה ברכוש זו צרה אחת אבל אם נפגעתם בשעה שנהגתם בלי ביטוח חובה ואתם האשמים, אתם תתבעו בעבור ההוצאות הכספיות יהיו כתוצאה

מאת: neri bennunביטוח אופנועים11/03/128660 צפיות
הביטוח החשוב ביותר לאופנוע הוא ביטוח חובה. כמו בכל רכב ממונע ביטוח אופנוע חובה מגן על הנהג ועל הנפגעים על ידו בפגיעות גוף כתוצאה מתאונה שאותה גרם. ביטוחים נוספים הם: ביטוח צד ג' לפגיעה ברכוש, וביטוח מקיף שכמו ברכב אחר מכסה מפני גניבות ופגיעה אחרת באופנוע.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים20/12/118677 צפיות
כשאנו באים לבחור ביטוח אופנועים, עבור האופנוע שלנו, עלינו לזכור שלפנינו משימה חשובה ביותר. ביטוח אופנועים חשוב, לא רק בשל העובדה שהוא מחויב על ידי החוק, אלא גם בגלל סיבות אחרות חשובות לא פחות.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים02/10/119723 צפיות
ידוע כי ביטוח חובה לאופנועים בישראל הוא מהיקרים בעולם. ידוע, מאידך כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק חיוני וחשוב במיוחד לרוכבי אופנוע. מדוע מחירי ביטוח חובה לאופנועים בישראל גבוהים, אילו אפשרויות ביטוח חובה לאופנועים יש כדי להוזיל את המחיר ולמה כדאי לשים לב באופן כללי.

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118902 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים21/04/118583 צפיות
כל מי שאי פעם רכב על אופנוע או על קטנוע יודע עד כמה הביטוח חשוב. כמו המעיל והכפפות בחורף או הקסדה בכל יום מימות השנה, ביטוח אופנוע הוא הדרך היחידה להבטיח שבמקרה של פגיעה, חס וחלילה, יזכה רוכב האופנוע לטיפול רפואי גם אם יכולתו הכלכלית אינה מאפשרת זאת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica