חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח ימי

מאת: ביטוחביטוח - כללי07/08/20111388 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר רוכשים כלי שייט מנועי או שמעוניינים להעביר סחורה או מטען באמצעות כלי שייט מנועי, ניתן ואף נדרש בחלק מהמקרים לרכוש ביטוח ימי.

ביטוח כלי שייט מנועי

כל כלי שייט מנועי עד לגודל של 24 מטרים מחוייב בביטוח חובה תקף, ובביטוח צד ג' המכסה עבור פגיעות הנגרמות על ידי כלי השייט לנמצאים בקרבתו, בין אם על היבשה, במיים או באוויר. סכום הביטוח המינימאלי הנדרש על פי החוק הינו 100,000$. ביטוחים אלו מכסים עבור הנוכחים על הסיפון ועבור הנמצאים בסביבת הכלי אך לא עבור צוות כלי השייט.

תנאים בסיסיים של פוליסת ביטוח ימי
אדם הרוכש ביטוח ימי לכלי שייט מחוייב בהחזקת תעודת משיט בתוקף. נוסף כל כך, כלי השייט עצמו מחוייב ברשיון לכלי שייט המונפק על ידי משרד התחבורה. כל זאת על-פי חוק. מעבר לכך, ישנם סעיפים הנוגעים בהגבלות טריטוריאליות הנכללים בפוליסת ביטוח החובה לכלי שייט ומחייבים שהיה במיים טריטוריאלים ישראליים אלא אם הוסכם אחרת. במידה ומפרים את תנאי הפוליסה, לא יחול הביטוח. כחלק מתנאי הביטוח הימי, נדרש שכלי השייט, המיכשור בו והצייור הנלווה החיוני, יעמדו בתקנים הנדרשים ויפעלו בצורה תיקינה. חל איסור לשיט ללא אנשי צוות או בצוות חסר. ניתן לבטח יאכטות, אופנועי ים,
ספינות, מפרשיות, סירות ממונעות וכלי שיט נוספים.

ביטוח מטען וסחורה המועברים באמצעות תובלה ימית
סוג נוסף של ביטוח ימי הוא ביטוח מטען וסחורה המועברים על ידי כלי שיט. הביטוח כולל נזקים המתרחשים במים, ביבשה ובאוויר.

כיסוי פוליסת ביטוח ימי
הנזקים המכוסים על ידי פוליסת ביטוח ימי הינם גניבה, התפוצצות, שריפה, תביעה ופגיעה פיזית של צד ג', עליה על שרטון, השחטה, פגיעות פיזיות בכלי השיט ופגיעות נוספות.

סוכנויות ביטוח ימי, חברות  ביטוח ימי וסוכני ביטוח ימי
ישנן בארץ סוכנויות ביטוח, חברות ביטוח וסוכני ביטוח, המציעים פוליסות ביטוח ימי והם: סוכנות קדר, סוכנות ריידלר-שגיא יוגב, שרון בר – סוכן ביטוח ימי, סוכנות תורן לביטוח ימי, סוכנות ברוכשטיין, שירביט חברה לביטוח, אברהמוב יעקב, כלל ביטוח וחברות וסוכנויות ביטוח נוספות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקיף שרותי אינטרנט בע"מ (Mekif.co.il) מפעילה אתרי אינטרנט באמצעותם ניתן לקבל הצעות לביטוח חובה, וכלל סוגי הביטוח מחברות הביטוח המובחרות. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטוח

מאת: ביטוחביטוח רכב05/03/121138 צפיות
כנהגים שומרי חוק נכפה על כל אחד ואחת מאיתנו לבטח את הרכב בו אנו נוסעים בביטוח חובה. הוצאה לא קטנה, אך הכרחית. בעקבות רפורמת הביטוח בישראל בשנת 2004 נפרצה תחרות בין חברות הביטוח השונות על הצרכן הישראלי. תחרות זו הטמינה מדיניות השוואת מחירים. במאמר הבא נדון בחשיבות עריכת השוואת מחירי ביטוח רכב בטרם רכישת פוליסה שנתית

מאת: ביטוחביטוח רכב27/02/121137 צפיות
פוליסות ביטוח לרכב הן הוצאה שלא ניתן להתחמק ממנה, אך מתברר שיש דרך לרכוש פוליסה בתנאים טובים, נוחים, ובמחירים מוזלים, מבלי לשבור את הראש. במאמר הבא נצייד אתכם במידע אודות ביטוח מקיף וחובה, ומה שביניהם.

מאת: ביטוחביטוח רכב20/02/121076 צפיות
הרבה לפני המהפכה לצדק חברתי, עוד בשנת 2004, פרצה מלחמת המחירים בתחום ביטוח הרכב. האפשרות לרכוש ביטוח מקיף הישר מחברת ביטוח כזו או אחרת, ולשאת במשא ומתן על מחירי הפוליסה, הביאו תחרות בריאה שהמנצח עליה הוא לא אחר מאשר הצרכן הישראלי. למי שטרם בדק והשווה, מצא והצדיק, שינה ונלחם, מוקדש המאמר הבא, שיסביר כיצד פועל ביטוח רכב השוואת מחירים לרווחת הנהגים.

מאת: ביטוחביטוח רכב12/02/121037 צפיות
בכל שנה בעלי רכבים בישראל מוציאים עשרות אלפי שקלים עבור פוליסת ביטוח לרכבם. במאמר הבא תוכלו לקרוא מה חשוב לבצע טרם רכישת כל פוליסה, ואיך ניתן לחסוך את עלויות הביטוח המקיף באמצעות עריכת השוואת מחירי הפוליסות בחברות הביטוח.

מאת: ביטוחביטוח רכב01/02/121162 צפיות
כל בעל רכב יודע כי ההוצאות עבור ביטוח רכב עשויות להותיר חור גדול מאוד בכיס, אבל הכרחיות ללא עוררין. במאמר הבא נביא בפניכם כלים שישמשו אתכם לשם קבלת הצעת מחיר לביטוח רכב משתלמת, מה חשוב לבדוק ומדוע, וכיצד לערוך השוואת ביטוח רכב בבחינת מחירים ותנאי הפוליסות השונות.

מאת: ביטוחביטוח דירה12/10/101303 צפיות
במאמר זה נסביר מהו ביטוח בית משותף, אלו תנאים וכיסויים כלולים בפוליסה, מהם הסיכונים הפוטנציאלים ומדוע חשוב לערוך השוואת מחירים מקיפה. המפקח על הביטוח מגדיר בתנאי הפוליסה התקנית של ביטוח בית משותף, כי מבנה משותף הינו בניין מגורים המכיל לפחות שתי דירות בעלי מתחם משותף.

מאת: ביטוחביטוח רכב10/10/101350 צפיות
בשורות הבאות ננסה להסביר על "קצה מזלג", מהם עקרונות היסוד העומדים בבסיסו של ביטוח הרכב; נניח שרכשת רכב חדש והוצאת סכום של 120,000 ₪. תתחדש. למרביתנו סכום בסדר גודל שכזה, אינו כסף קטן ואנו נדרשים לעבוד לא מעט על מנת לגייסו. מה יקרה אם ייגנב הרכב? הכסף שחסכנו ירד לטמיון ולמעשה הפסדנו את כל הסכום.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172785 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164243 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154846 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154752 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica