חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות

מאת: ביטוחביטוח בריאות10/10/20101058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נסביר מהו ביטוח בריאות פרטי ולמה אנחנו זקוקים זו.

במדינת ישראל נחקק חוק ביטוח בריאות ממלכתי ובהתאם כל אזרח זכאי לשירותי בריאות במסגרת "סל בריאות" שמגדירה הממשלה ומתעדכן מעט למעט. כל אזרח נדרש להפריש ממשכורתו 5% לצורך ביטוח בריאות זה, ותשלום זה הינו חובה.

חוק ביטוח בריאות ממלכתי חילק את מבנה הביטוח בישראל לשלושה רבדים הבנויים אחד על השני.

רובד ראשון מורכב מחוק הבריאות הממלכתי ומכיל את כל אותם השירותים שמגדירה הממשלה השירות ניתן לאזרח באמצעות קופות חולים על פי בחירתו, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, קופת חולים מאוחדת וקופת חולים לאומית.

רובד שני מורכב משירותי הרפואה המשלימה אשר משווקות קופות החולים. שירותי אלה ניתנים על פי אישורו של שר הבריאות וכוללים השתתפות ברכישת אביזרים רפואיים, בחירת רופא, התייעצות נוספות, בדיקות הריון ועוד.

רובד שלישי ביטוח בריאות פרטי באמצעות חברות ביטוח. חברות הביטוח מממנות שירותים בריאותיים שונים כמו בחירת מנתח בארץ ובחו"ל, כיסוי לתרופות אשר אינן מאושרות בסל הבריאות. בנוסף קיימים כיסויים המעניקים קצבה חודשית במקרה של מצב סיעודי או תשלום חד פעמי לכיסוי הוצאות כלליות במקרה של מחלות קשות.

אם כן, אנו נזקקים לפוליסת ביטוח בריאות פרטי במקרים שבהם הכיסוי הממלכתי אינו מספק, אין צורך בכפל ביטוחי וחשוב לרכוש פוליסה שתענה על המחסור בכיסוי הממלכתי.

היכן רוכשים פוליסת ביטוח בריאות?

בחלק ממקומות העבודה הגדולים ניתן לרכוש באמצעות כיסוי קולקטיבי ביטוח בריאות וליהנות מהנחה ממחיר הפרמיה. חברות הביטוח הרגילות וחברות הביטוח הישירות משווקות פוליסות ביטוח בריאות לציבור. קיימים פערים גדולים באופי הכיסוי ובהתאם פערים בפרמיה מומלץ להעזר בסוכן ביטוח מקצועי ומנוסה אשר יאתר את פוליסת הביטוח המתאימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקיף שרותי אינטרנט בע"מ (Mekif.co.il) מפעילה אתרי אינטרנט באמצעותם ניתן לקבל הצעות לביטוח חובה, וכלל סוגי הביטוח מחברות הביטוח המובחרות. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטוח

מאת: ביטוחביטוח רכב05/03/121138 צפיות
כנהגים שומרי חוק נכפה על כל אחד ואחת מאיתנו לבטח את הרכב בו אנו נוסעים בביטוח חובה. הוצאה לא קטנה, אך הכרחית. בעקבות רפורמת הביטוח בישראל בשנת 2004 נפרצה תחרות בין חברות הביטוח השונות על הצרכן הישראלי. תחרות זו הטמינה מדיניות השוואת מחירים. במאמר הבא נדון בחשיבות עריכת השוואת מחירי ביטוח רכב בטרם רכישת פוליסה שנתית

מאת: ביטוחביטוח רכב27/02/121140 צפיות
פוליסות ביטוח לרכב הן הוצאה שלא ניתן להתחמק ממנה, אך מתברר שיש דרך לרכוש פוליסה בתנאים טובים, נוחים, ובמחירים מוזלים, מבלי לשבור את הראש. במאמר הבא נצייד אתכם במידע אודות ביטוח מקיף וחובה, ומה שביניהם.

מאת: ביטוחביטוח רכב20/02/121077 צפיות
הרבה לפני המהפכה לצדק חברתי, עוד בשנת 2004, פרצה מלחמת המחירים בתחום ביטוח הרכב. האפשרות לרכוש ביטוח מקיף הישר מחברת ביטוח כזו או אחרת, ולשאת במשא ומתן על מחירי הפוליסה, הביאו תחרות בריאה שהמנצח עליה הוא לא אחר מאשר הצרכן הישראלי. למי שטרם בדק והשווה, מצא והצדיק, שינה ונלחם, מוקדש המאמר הבא, שיסביר כיצד פועל ביטוח רכב השוואת מחירים לרווחת הנהגים.

מאת: ביטוחביטוח רכב12/02/121038 צפיות
בכל שנה בעלי רכבים בישראל מוציאים עשרות אלפי שקלים עבור פוליסת ביטוח לרכבם. במאמר הבא תוכלו לקרוא מה חשוב לבצע טרם רכישת כל פוליסה, ואיך ניתן לחסוך את עלויות הביטוח המקיף באמצעות עריכת השוואת מחירי הפוליסות בחברות הביטוח.

מאת: ביטוחביטוח רכב01/02/121162 צפיות
כל בעל רכב יודע כי ההוצאות עבור ביטוח רכב עשויות להותיר חור גדול מאוד בכיס, אבל הכרחיות ללא עוררין. במאמר הבא נביא בפניכם כלים שישמשו אתכם לשם קבלת הצעת מחיר לביטוח רכב משתלמת, מה חשוב לבדוק ומדוע, וכיצד לערוך השוואת ביטוח רכב בבחינת מחירים ותנאי הפוליסות השונות.

מאת: ביטוחביטוח - כללי07/08/111390 צפיות
כאשר רוכשים כלי שייט מנועי או שמעוניינים להעביר סחורה או מטען באמצעות כלי שייט מנועי, ניתן ואף נדרש בחלק מהמקרים לרכוש ביטוח ימי.

מאת: ביטוחביטוח דירה12/10/101305 צפיות
במאמר זה נסביר מהו ביטוח בית משותף, אלו תנאים וכיסויים כלולים בפוליסה, מהם הסיכונים הפוטנציאלים ומדוע חשוב לערוך השוואת מחירים מקיפה. המפקח על הביטוח מגדיר בתנאי הפוליסה התקנית של ביטוח בית משותף, כי מבנה משותף הינו בניין מגורים המכיל לפחות שתי דירות בעלי מתחם משותף.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142877 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144753 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica