חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נגררים - למי כדאי?

בעבר כלי רכב נגררים היו נחלתם של גורמים מסחריים בלבד, אולם היום מתרחב השוק של כלי רכב נגררים אל המגזר הפרטי, והמראה של נגררים על הכביש הופך להיות נפוץ יותר ויותר. ומדוע לא? כיום ניתן לחבר וו גרירה עבור נגררים אל כל כלי רכב, והאפשרויות השימושיות כה רבות הן: נגררים לאופנוע ים ולסירה כשקופצים עם הילדים לסוף שבוע בכנרת, נגררים לאחסון כשהילד הגדול צריך לעבור דירה קרוב לאוניברסיטה ואנו רוצים לעזור לו בהעברת החפצים כדי לחסוך הוצאה על שירות הובלות יקר.

שימוש מרכזי בכלי רכב נגררים נעשה בטיולים בחו"ל, שם נפוצה תרבות מחנות הקרוואנים. שכירת רכב עם וו גרירה מאפשרת לשכור בית נייד על גלגלים שאותו מחברים אל וו גרירה, וכך נוסעים איתו ברחבי המדינה, ועוצרים במחנות הקמפינג המתאימים. זוהי דרך נפלאה לטייל, שכן היא גם חסכונית וגם מאפשרת נוחות של חדר קבוע בשילוב עם ניידות של נגררים.

כמובן, אלף-בית של כל סוגי נגררים הוא התקנת וו גרירה, שבאמצעותו מתבצע החיבור בין כלי הרכב הגורר אל סוגי נגררים שונים. נקודות חיבור נוטות להיות נקודות תורפה וחולשה, ולכן כדאי לנקוט הקפדה יתרה ותשומת לב רבה בבחירתו של וו גרירה מתאים.

אתם יכולים לבחור נגררים באיכות הטובה ביותר, אולם אם בחרתם וו גרירה זול באיכות נמוכה, שלא חובר כהלכה, אין זה משנה מהי איכותו של הנגרר שלכם – הגרירה תהיה גרועה, ואף תסכן את שלומו של הנגרר, כמו גם את הרכב הגורר, שלא לדבר על אפשרות של סכנת חיים. בתהליך בחירת וו גרירה חייבים לקחת בחשבון את משקלם של אותם נגררים, כמו גם סוג הרכב הגורר ומשקלו. וו גרירה חייב להיות איכותי ותקין, ועל וו גרירה זה כמובן לעמוד בתווי התקן המתאימים. למשרד התחבורה יש תקנות באשר לסוגי נגררים ומשקל נגררים אותם מורשה כל רכב לגרור, וגם תקנות לגבי וו גרירה והתקנתו – וחובה לעמוד בהם.

גם את התקנתו של וו גרירה לרכב יש לעשות בזהירות ובהקפדה על הכללים והתקנים, למען בטיחות הגרירה וכלי הרכב המשתתפים בה. בכל רכב יש נקודה ספציפית המיועדת לעיגון ולחיבור וו גרירה עתידי, ואסור בשום פנים ואופן לחבר וו גרירה בכל מיקום אחר, היות והלחץ יכול לתלוש וו גרירה זה ממקומו, לעתים ביחד עם חלק הרכב אליו מחובר אותו וו גרירה.

זכרו: מוטב לא להקל ראש בענייניו של וו גרירה אחרת תצטערו על כך רבות בדיעבד. וו גרירה שאינו תקין יכול להסתיים בתאונת דרכים. אם נגרר ישתחרר מאותו וו גרירה יכולים להתנגש בכלי רכב אחרים הנוסעים בכביש, ולסכן את נוסעיהם. שלא לדבר על המטען החשוב והיקר שנושאים נגררים אלו עבורכם, שיינזק גם הוא. או תארו לעצמכם סיטואציה אחרת: אתם נוסעים ברחבי אירופה בנחת במכוניתכם, בטוחים בכך שכל מזוודותיכם נמצאות בקרוון מאחור, כשלפתע מבט אחורה מגלה כי בשל התנתקות וו גרירה נעלם הנגרר כלא היה. עם וו גרירה איכותי כל זה לא היה קורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111364 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111794 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112156 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111510 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111317 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111420 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111703 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213614 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204203 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205128 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192550 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181323 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181526 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica