חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות הפיתוי- יסודות שלא ניתן בלעדיהם

מאת: רן בקנברגדייטינג11/10/20101336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומנות הפיתוי- יסודות שלא ניתן בלעדיהם

כללי היסוד באומנות הפיתוי:

אז מה הם כללי היסוד   של אומנות הפיתוי? זו שאלה שבוודאי גברים רבים שואלים אותה. אותם כללים, מהווים את הבסיס המחשבתי של הגבר, שרוצה להצליח עם נשים, ברמה שגבר אחר לא יבין. לכן קראו את הכללים טוב, ישנם שבעה כאלה, והתחברו למה שאותם כללים אומרים. אם תשנו את הליך המחשבה, אתם בדרך הנכונה להיות מה שאתם רוצים להיות, גברים מצליחים עם נשים:

(1) כל אחד לא מצליח לפעמים: חשוב להבין שלא משנה כמה יפה, חכם ומוצלח תהיה, תמיד יהיו נשים, שאצלן לא תהיה הטיפוס שהן רוצות. אומנות הפיתוי, מעולם לא התיימרה להבטיח 100% הצלחה עם נשים. עם זאת, הניסיון מראה כי שימוש מושכל בטכניקות פיתוי, יכול להעלות פלאים את אחוזי ההצלחה עם נשים.

(2) אם לא השגת את הבחורה, זה לא אומר עליך כלום: בהמשך לכלל הקודם, העובדה שלא השגת מספר טלפון מבחורה, לא אומר עליך כלום. אחד המעצורים הגדולים ביותר של האדם, הוא שיש לו נטייה ליחס לעצמו דברים שליליים, הגם שאותו ייחוס אינו הכרחי. כך למשל, גבר שמקבל דחייה לעתים חושב שהוא לא אטרקטיבי מספיק מבחינה חיצונית-לא מספיק יפה, לא מספיק גבוה,לא מספיק רזה, לא בליגה שלה. השאלה היא, מי אמר לאותו גבר שמה שהוא חושב זה נכון? היא אמרה לו? ממש לא! כל מה שהיא עשתה זה דחתה את החיזורים שלו. אולי היא לא אוהבת בחורים ששמים ג'ל על השיער? אולי היא שונאת אשכנזים? אולי באמת יש לה חבר והיא מרגישה לא נעים?.... יש הרבה סיבות שבגללה בחורה יכולה לדחות חיזורים וחשוב להבין שלא הכל קשור בך.

(3) התהילה לאמיצים: הבנים שבסופו של דבר יוצאים עם הבנות היותר שוות, הם אלו שאמיצים אלו שהלכו לבחורה שהם רצו והחליטו שהם נותנים לה את הצ'אנס להכיר אותם. כל עוד זה לא מביא לסכנת חיים אמיתית, להיות אמיץ....משתלם!

(4) התחלה עם נשים זה ממש לא משחק כדורגל: אצל רוב הגברים שלא עסקו בפיתוי, התפיסה של התחלה עם נשים היא כמו של משחק כדורגל. הצלחתי לקבל מס' טלפון? יופי! קיבלתי 3 נקודות, לא הצלחתי לקבל מספר? 0 נקודות, לא הלכתי לדבר איתן – נקודה 1 תיקו – כי לא קיבלתי דחייה אבל לא קיבלתי מס' טלפון. אז ככה, התחלה עם נשים ממש לא דומה למשחק כדורגל. מי שלא הולך לדבר עם הבחורה שאותה הוא רוצה להכיר, בסופו של דבר משיג את אותה תוצאה שהיה משיג אילו היה נדחה על-ידה – הוא נשאר בלעדיה. התפיסה צריכה להיות שונה, לא שאם נדחית קיבלת פגיעה לאגו, אלא שאם הלכת - הוכחת שאתה אמיץ, הלכת אפילו שידעת שאתה יכול לא להצליח וזה כבר הופך אותך ליותר טוב מרוב הגברים!.

(5) לנשים אין שום דבר נגד בחורים נחמדים: יש תפיסה רווחת שלפיה נשים סולדות מגברים נחמדים שמחמיאים להן כל הזמן, והן מעדיפות גברים שמתייחסים אליהן ביחס מזלזל. התפיסה הזו היא לא נכונה, אבל ממש לא. זה לא הייחס המזלזל שאותן נשים מחפשות, אלא התחושה שהן נמצאות עם גבר -  אחד שעומד על שלו כשצריך, אחד שיוכל להגן עליה אם תהיה בסכנה. זכור, אם אישה הייתה רוצה לרכוש סמרטוט, היא הייתה הולכת להום סנטר, אתה צריך לגרום לה להבין שאם היא רוצה גבר שתבוא אליך – תהיה גבר ולא סמרטוט ותראה איזה פלאים זה גורם.

(6) נשים רוצות הרפתקאות: לא במובן של ללכת לג'ונגל ולחפש זנים חדשים של בעלי חיים, אלא, במובן שהם רוצות להיות עם גבר מעניין. שאלת את עצמך למה ציון ברוך כזה מצליח עם נשים? התשובה היא שהוא פשוט אדם מעניין, הוא יכול לגרום להן לחוש מגוון רגשות. זה משהו שמאוד חשוב להבין – גבר שרוצה להצליח עם בחורה צריך להיות אדם מעניין אדם שיוכל לגרום לה מגוון רגשות – סקרנות, עצב, מבוכה, שמחה, תשוקה. אם תצליח לגרום לבחורה להבין שאתה יכול לסחוף אותה להרפתקאה רגשית, עשית 95% מהדרך אליה ועכשיו נותר רק לא לעשות שטויות.

(7) תרגול ולא קסם: כמו כל דבר בחיים שרוצים להצליח בו, מי שרוצה להצליח עם בחורות צריך לתרגל קומוניקציה עם בחורות. ניקח לדוגמא מקרה של חוג קראטה או שיעורי נהיגה. בתכלס, המדריך לקראטה יכול היה ללמד אותך את כל החומר עד חגורה שחורה בשבוע מרוכז. כנ"ל לגבי מורה לנהיגה – היה יכול להעביר לך 28 שעורים תוך שלושה ימים. אני חושב שברור לך, הגולש, שרמה של אדם שמתאמן בקראטה או שנוהג אחרי כמה שנים, טובה בהרבה מזו שהייתה לו בראשית הדרך. כך בדיוק לגבי פיתוי, אם אתה רוצה להצליח, אבל באמת להצליח! אתה חייב להתאמן – חייב לקבל את העובדה שיכול להיות שלא יצליח לך בהתחלה. כמו נהיגה, כמו קראטה, אחרי אימונים הדברים יכנסו לתת-מודע שלך ואז תהפוך לגבר שתמיד רצית להיות, בכל הנוגע להצלחה עם נשים. תרגול מוביל לשלמות ולא שום קסם, זה נכון לגבי שאר הדברים בחיים, זה נכון גם כאן...

בקרוב: מאמרים נוספים על אומנות הפיתוי. בינתיים אם אתם רוצים לקבל מתנה ולקבל טיפים על כיצד להתחיל עם בחורות כשהכל, כמובן, בחינם, היכנסו ללינק הבא של מאפי, הכניסו פרטים ובקשו לקבל את הניוזלטר. זה לא עולה לכם כלום, אבל כל טיפ שם...שווה כסף  http://tinyurl.com/32hcp4z

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/102527 צפיות
המאמר הבא, מביא טיפים לדייט ראשון מוצלח. המאמר מיועד לגברים בלבד, נשים נא לא להיכנס..יש כאן סודות מקצוע..

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/101561 צפיות
אומנות הפיתוי- לדעת כמה שיותר, בכמה שפחות לקרוא

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101322 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101265 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101719 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101524 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/101358 צפיות
המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשרות לצפות בפרופילי הרשומים לאתר.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica